„Password 2017“ – rekordinis dalyvių skaičius

Publikuota: 2017-02-24
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiemetiniame „Verslo žinių“ organizuojamame „Password 2017 m.“ į efektyviausios kampanijos titulą pretenduoja rekordinis skaičius dalyvių – pateiktos 76 paraiškos. Finalininkai paaiškės kovo pradžioje, o konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje kovo 15–16 dienomis.

Daugiausia dalyvių šiemet savo įdomiausius ir efektyviausius metų darbus teikė į Efektyviausios įvaizdinės ir Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo į rinką rinkodaros kampanijų kategorijas – čia sulaukta po 18 paraiškų.

Į Efektyviausią pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategoriją pateikta 12 paraiškų. Mažiausiai dėmesio, kaip ir pernai, sulaukė Efektyviausia esamų klientų išlaikymo kampanijų kategoriją – čia pateikta viena paraiška.

Iš viso šiemetiniame konkurse pateiktos 76 paraiškos (kelios jų pateiktos įskirtingas kategorijas), kai tuo tarpu pernai skaičiavome 44 dalyvius.

Tarp šiemetinių dalyvių – kasmetinis „Password“ paraiškų teikėjas DNB bankas, šį kartą pateikęs net 5 skirtingas paraiškas, taip pat „Labas“, „Maxima“, „Teo“, Swedbank“ prekių ženklai ir daugybė kitų rinkodaros ir komunikacijos projektų.

Tarp paraiškų teikėjų ir partnerių, prisidėjusių prie skirtingų rinkodaros ir komunikacijos projektų įgyvendinimo, šiemet aktyviausios yra žiniasklaidos planavimo OMD, „Inspired UM“, tarp kūrybinių reklamos bendrovių „New!“, „Milk“, „McCann Vilnius“, „Not Perfect | Y&R Vilniaus“, tarp ryšių su visuomene – „Publicum Fcomm“, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, „OMConsulting“.

Konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Rinkodaros ir komunikacijos projektai turėjo būti įgyvendinti per 2016 m. iki 2017 m. vasario 20 d.

infogr.am::d4cffbc3-e394-492f-8877-be25d6f70ec6

Įvertinusi paraiškas komisija kovo pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2017 m.“ Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pernai nugalėtojos laurais džiaugėsi „Lietuvos draudimo“ rinkodaros kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“.

infogr.am::password_2017_dalyviai

Kartu ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2017 m.“ nominantai.

Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą šiemet pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų: maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2016 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje. Plačiau apie konkursą skaitykite čia.

Pirmadienį prasidės „Metų prekės ženklo 2017“ konkurso balsavimas internetu: verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai galės rinkti savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo šiemet.

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2017“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įmonės „krikštynos“: kaip nesuklysti

Tikslus, elegantiškas, įsimenantis pavadinimas gali padidinti įmonės žinomumą, o gremėzdiškas, parašytas...

Rinkodara
2018.02.24
Drąsi reklama „Suit Supply“ kainavo tūkstančius sekėjų 1

Vyriškų drabužių prekės ženklas „Suit Supply“ vėl nuskambėjo dėl sukurtos reklaminės kampanijos.

Rinkodara
2018.02.24
„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Ribas laužančios „Knygų mugės“ reklamos kritikai nurimo Premium

Su ketvirtadienį prasidėjusia Vilniaus Knygų muge vis ryškiau matoma ir šiemetinė reklaminė kampanija...

Rinkodara
2018.02.22
„Philip Morris“ gresia bauda už elektroninių cigarečių reklamą 3

Tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ Lietuvoje gresia bauda už tabako vartojimui skirto elektroninio...

Rinkodara
2018.02.22
Gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Gėlių burtų“ iki „Dangaus kačių“ 3

Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena, primenanti, kaip svarbu ją gerbti ir puoselėti. Šia...

Laisvalaikis
2018.02.21
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau