„Password 2017“ – rekordinis dalyvių skaičius

Publikuota: 2017-02-24
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiemetiniame „Verslo žinių“ organizuojamame „Password 2017 m.“ į efektyviausios kampanijos titulą pretenduoja rekordinis skaičius dalyvių – pateiktos 76 paraiškos. Finalininkai paaiškės kovo pradžioje, o konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje kovo 15–16 dienomis.

Daugiausia dalyvių šiemet savo įdomiausius ir efektyviausius metų darbus teikė į Efektyviausios įvaizdinės ir Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo į rinką rinkodaros kampanijų kategorijas – čia sulaukta po 18 paraiškų.

Į Efektyviausią pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategoriją pateikta 12 paraiškų. Mažiausiai dėmesio, kaip ir pernai, sulaukė Efektyviausia esamų klientų išlaikymo kampanijų kategoriją – čia pateikta viena paraiška.

Iš viso šiemetiniame konkurse pateiktos 76 paraiškos (kelios jų pateiktos įskirtingas kategorijas), kai tuo tarpu pernai skaičiavome 44 dalyvius.

Tarp šiemetinių dalyvių – kasmetinis „Password“ paraiškų teikėjas DNB bankas, šį kartą pateikęs net 5 skirtingas paraiškas, taip pat „Labas“, „Maxima“, „Teo“, Swedbank“ prekių ženklai ir daugybė kitų rinkodaros ir komunikacijos projektų.

Tarp paraiškų teikėjų ir partnerių, prisidėjusių prie skirtingų rinkodaros ir komunikacijos projektų įgyvendinimo, šiemet aktyviausios yra žiniasklaidos planavimo OMD, „Inspired UM“, tarp kūrybinių reklamos bendrovių „New!“, „Milk“, „McCann Vilnius“, „Not Perfect | Y&R Vilniaus“, tarp ryšių su visuomene – „Publicum Fcomm“, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, „OMConsulting“.

Konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Rinkodaros ir komunikacijos projektai turėjo būti įgyvendinti per 2016 m. iki 2017 m. vasario 20 d.

infogr.am::d4cffbc3-e394-492f-8877-be25d6f70ec6

Įvertinusi paraiškas komisija kovo pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2017 m.“ Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pernai nugalėtojos laurais džiaugėsi „Lietuvos draudimo“ rinkodaros kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“.

infogr.am::password_2017_dalyviai

Kartu ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2017 m.“ nominantai.

Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą šiemet pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų: maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2016 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje. Plačiau apie konkursą skaitykite čia.

Pirmadienį prasidės „Metų prekės ženklo 2017“ konkurso balsavimas internetu: verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai galės rinkti savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo šiemet.

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2017“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 4

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau