„Password 2017“ – rekordinis dalyvių skaičius

Publikuota: 2017-02-24
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiemetiniame „Verslo žinių“ organizuojamame „Password 2017 m.“ į efektyviausios kampanijos titulą pretenduoja rekordinis skaičius dalyvių – pateiktos 76 paraiškos. Finalininkai paaiškės kovo pradžioje, o konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje kovo 15–16 dienomis.

Daugiausia dalyvių šiemet savo įdomiausius ir efektyviausius metų darbus teikė į Efektyviausios įvaizdinės ir Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo į rinką rinkodaros kampanijų kategorijas – čia sulaukta po 18 paraiškų.

Į Efektyviausią pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategoriją pateikta 12 paraiškų. Mažiausiai dėmesio, kaip ir pernai, sulaukė Efektyviausia esamų klientų išlaikymo kampanijų kategoriją – čia pateikta viena paraiška.

Iš viso šiemetiniame konkurse pateiktos 76 paraiškos (kelios jų pateiktos įskirtingas kategorijas), kai tuo tarpu pernai skaičiavome 44 dalyvius.

Tarp šiemetinių dalyvių – kasmetinis „Password“ paraiškų teikėjas DNB bankas, šį kartą pateikęs net 5 skirtingas paraiškas, taip pat „Labas“, „Maxima“, „Teo“, Swedbank“ prekių ženklai ir daugybė kitų rinkodaros ir komunikacijos projektų.

Tarp paraiškų teikėjų ir partnerių, prisidėjusių prie skirtingų rinkodaros ir komunikacijos projektų įgyvendinimo, šiemet aktyviausios yra žiniasklaidos planavimo OMD, „Inspired UM“, tarp kūrybinių reklamos bendrovių „New!“, „Milk“, „McCann Vilnius“, „Not Perfect | Y&R Vilniaus“, tarp ryšių su visuomene – „Publicum Fcomm“, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, „OMConsulting“.

Konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Rinkodaros ir komunikacijos projektai turėjo būti įgyvendinti per 2016 m. iki 2017 m. vasario 20 d.

infogr.am::d4cffbc3-e394-492f-8877-be25d6f70ec6

Įvertinusi paraiškas komisija kovo pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2017 m.“ Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pernai nugalėtojos laurais džiaugėsi „Lietuvos draudimo“ rinkodaros kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“.

infogr.am::password_2017_dalyviai

Kartu ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2017 m.“ nominantai.

Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą šiemet pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų: maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2016 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje. Plačiau apie konkursą skaitykite čia.

Pirmadienį prasidės „Metų prekės ženklo 2017“ konkurso balsavimas internetu: verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai galės rinkti savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo šiemet.

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2017“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau