„Password 2017“ – rekordinis dalyvių skaičius

Publikuota: 2017-02-24
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiemetiniame „Verslo žinių“ organizuojamame „Password 2017 m.“ į efektyviausios kampanijos titulą pretenduoja rekordinis skaičius dalyvių – pateiktos 76 paraiškos. Finalininkai paaiškės kovo pradžioje, o konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje kovo 15–16 dienomis.

Daugiausia dalyvių šiemet savo įdomiausius ir efektyviausius metų darbus teikė į Efektyviausios įvaizdinės ir Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo į rinką rinkodaros kampanijų kategorijas – čia sulaukta po 18 paraiškų.

Į Efektyviausią pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategoriją pateikta 12 paraiškų. Mažiausiai dėmesio, kaip ir pernai, sulaukė Efektyviausia esamų klientų išlaikymo kampanijų kategoriją – čia pateikta viena paraiška.

Iš viso šiemetiniame konkurse pateiktos 76 paraiškos (kelios jų pateiktos įskirtingas kategorijas), kai tuo tarpu pernai skaičiavome 44 dalyvius.

Tarp šiemetinių dalyvių – kasmetinis „Password“ paraiškų teikėjas DNB bankas, šį kartą pateikęs net 5 skirtingas paraiškas, taip pat „Labas“, „Maxima“, „Teo“, Swedbank“ prekių ženklai ir daugybė kitų rinkodaros ir komunikacijos projektų.

Tarp paraiškų teikėjų ir partnerių, prisidėjusių prie skirtingų rinkodaros ir komunikacijos projektų įgyvendinimo, šiemet aktyviausios yra žiniasklaidos planavimo OMD, „Inspired UM“, tarp kūrybinių reklamos bendrovių „New!“, „Milk“, „McCann Vilnius“, „Not Perfect | Y&R Vilniaus“, tarp ryšių su visuomene – „Publicum Fcomm“, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, „OMConsulting“.

Konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Rinkodaros ir komunikacijos projektai turėjo būti įgyvendinti per 2016 m. iki 2017 m. vasario 20 d.

infogr.am::d4cffbc3-e394-492f-8877-be25d6f70ec6

Įvertinusi paraiškas komisija kovo pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2017 m.“ Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pernai nugalėtojos laurais džiaugėsi „Lietuvos draudimo“ rinkodaros kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“.

infogr.am::password_2017_dalyviai

Kartu ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2017 m.“ nominantai.

Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą šiemet pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų: maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2016 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje. Plačiau apie konkursą skaitykite čia.

Pirmadienį prasidės „Metų prekės ženklo 2017“ konkurso balsavimas internetu: verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai galės rinkti savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo šiemet.

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2017“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
12:49
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
10:58
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 3

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12
„Media bitės“ rankose – kino teatras „Pasaka“

Žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius valdanti UAB „Media bitės“ nuo šiol valdys kino teatrą „Pasaka“ Vilniuje.

Rinkodara
2018.06.12
Lietuviškais ledais mėgaujasi ir Azijos gyventojai Rėmėjo turinys 8

Žinomo lietuviško prekės ženklo „Dione“ ledų asortimentą Lietuvos šimtmečio proga papildė naujas unikalus...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau