Tarp medijų bei rinkodaros „Gazelių“ – ir 500% šuolis

Publikuota: 2017-02-17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Tarp rinkodaros sektoriaus sparčiausiai augusių įmonių per 2012–2015 m. pirmojoje pozicijoje – žiniasklaidos planavimo bendrovė, pajamas auginusi beveik 500%.

Minimu periodu UAB „Publicum Media“ apyvarta augo beveik 500%. Jos pardavimų apimtis 2012 m. siekė 675.762 Eur, 2015 m. – viršijo 4 mln. Eur. Tai yra viena iš „Publicum“ grupės įmonių. Pernai metų rudens pradžioje „Publicum Media“ pranešė, kad jungia ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau