„Password 2017“ – startas geriausių darbų rinkimams

Publikuota: 2017-01-25

Jau keturioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Password 2017 m.“ kovo 15–16 dienomis. Įmonės savo įdomiausius 2016 m. rinkodaros projektus gali teikti iki vasario 20 d.

Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2016 m., iki 2017 m. vasario 20 d.

Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, konkurso komisijos narė, pabrėžia, kad tai vienas iš tų nedaugelio konkursų rinkoje, kur komisija vertina ne grožį, o efektyvumą bei visumą – nuo rinkodaros kampanijos tikslų, sprendimų iki rezultatų.

„Nemaža dalis konferencijos dalyvių ateina paklausyti būtent šių pristatymų, pasisemti patirties. Svarbu auginti rinką ir pasimokyti vieniems iš kitų“, – kalba p. Jermakaitė. Ji pažymi, kad metai iš metų konkurso dalyviai darosi drąsesni, ypatingai džiugina mažesnieji prekių ženklai, kurie sugeba su nedideliais biudžetais pasitelkti įdomius ir efektyvius sprendimus ir kartais pralenkia ne vieną rinkos senbuvį ar lyderį.

Paraišką galite atsisiųsti čia.

Esmė – vartotojas

Pasirenkant, keičiant rinkodaros strategiją ar įgyvendinant atskirą reklaminę kampaniją svarbiausia atsigręžti į vartotojus.

„Suprasti vartotoją, būti ten, kur jis yra, ten, kur jam priimtina, pasitelkti įdomų, netikėtą formatą, komunikavimo būdą – tai šiandieninio verslo sėkmė. Vartotojas šiandien yra labai įnoringas. Nepaisant to, kartais tenka iš klientų girdėti: „esame maža rinka ir neverta segmentuoti giliau, mūsų auditorija yra visi vyresni nei 4 m. amžiaus“. Tai neteisingas požiūris, kuo labiau įgilinsime į vartotoją, pataikysime į jo lūkesčius, tuo sėkmingesnius rezultatus skaičiuos prekės ženklas“, – neabejoja p. Jermakaitė.

Yra, kur augti

Kristina Maikštėnienė, „ISM Executive School“ rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė, konkurso komisijos narė, pabrėžia, kad reklamoje, kaip ir daugelyje kitų verslo šakų, jaučiama komoditizacija – tiek kūrybinių, tiek medijų planavimo sprendimų suvienodėjimas.

„Nepaisant to, kad analitikos galimybės bei įrankiai tobulėja, daugybė įmonių dar ir šiandien nežino, „kurią reklamos pinigų pusę išmeta lauk“. Tokie konkursai turi potencialo kelti verslo visuomenės – ne tik reklamos ar rinkodaros specialistų – suvokimą apie gerą kūrybinę kampaniją, jie skatina ieškoti originalesnių sprendimų, ugdo profesionalesnį mąstymą apie rinkodaros efektyvumą“, – kalba p. Maikštėnienė.

Pasak specialistės, metas pradėti saikingai ir rezervuotai vertinti rinkodaros koncepcijų „revoliucijų“ pranašus, kurių yra gerokai daugiau nei pačių revoliucinių idėjų.

„Taip, iš tiesų rinkodaroje, kaip ir daugelyje kitų gyvenimo sričių paskutinį dešimtmetį įvyko bent keli mąstymo perversmai. Taip, mokytis veikti naujajame taktinių komunikacijų lauke tenka ir ateityje teks kone kasdien. Tačiau mūsų smegenų veikimo principai nepakito, ir ne veltui pirmasis iš trijų „Password“ vertinimo kriterijų yra įžvalga. Gebėjimas įsiklausyti į esminius žmonių suvokimo bei elgsenos principus, teisingų įžvalgų generavimas labiausiai nulemia, ar rinkodaros strategija bus sėkminga“, – teigia p. Maikštėnienė.

Pasak komisijos, svarbiausias pirmasis žingsnelis konkurso dalyviams arba bent pusė kelio į sėkmę – aiškus ir detalus paraiškos užpildymas.

infogr.am::3986ed7e-56e3-44fd-8ab6-20c524a1113c

Įvertinusi paraiškas komisija kovo pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2017 m.“ Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%). Pastariesiems atitenka didžiausias dėmesys.

„Vienu svarbiausių kriterijų laikyčiau dalyvio gebėjimą pateikti prasmingą analitiką ir pademonstruoti, kad jų sėkmė nėra atsitiktinė. Tikrasis nugalėtojas turėtų gebėti parodyti, kad, įgyvendindamas konkrečius verslo bei rinkodaros tikslus, įžvalgos ieškojo sistemingai, o jų kampanijos sėkmė turi tęsinį. Sėkminga rinkodaros kampanija turi atspindėti ir laikmečio tendencijas – dinaminį, daugiakanalį planavimą, atsinaujinimą laike, vartotojų įtraukimą, bendruomenių kūrią “, – pažymi p. Maikštėnienė.

infogr.am::d4cffbc3-e394-492f-8877-be25d6f70ec6

Kartu ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2017 m.“ nominantai.

Pastarojo konkurso finalininkai paaiškės vasario pradžioje, kai iš tyrimų bendrovės „Nielsen“ pateiktų duomenų, bus atrinkti sėkmingiausius pardavimus skaičiavę, labiausiai 2016 m. augę prekių ženklai.

Pernai „Metų prekės ženklu 2016 m.“ tapo „Vilniaus paukštynas“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Lietuvos draudimo“ projektui „Yra skirtumas, kur draustis“.

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 1

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
08:25
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 7

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 1

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau