Brangiausių reklamų paradas – beveik eteryje

Publikuota: 2017-01-11
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Mažiau nei po mėnesio ne tik amerikietiško futbolo aistruolius, bet ir rinkodaros specialistus iš viso pasaulio prikaustys brangiausias reklamų šou – „Super Bowl“ finalas. Vieniems – tai vienas laukiamiausių metų sporto renginių, kitiems – brangiausių reklamų paradas.

Portalas „adage.com“ skaičiuoja, jog per visą „Super Bowl“ istoriją, 51–ius metus reklamai čia išleista rekordinė suma – 4,9 mlrd. USD, o reklamos sekundės kaina auga metai iš metų.

Reklamos išlaidos šiemetinio „Super Bowl“ metu vasario 5 d. turėtų pasiekti dar vieną rekordinę sumą – 385 mln. USD. Tai daugiau nei reklamos užsakovai išleido 1960 m., 1970 m. ir 1980 m. kartu sudėjus (299 mln. USD). 2016 m. reklamai per „Super Bowl“ buvo išleista 377 mln. USD.

Vidutinė kaina už 30 sekundžių komercinės reklamos klipą šiemet siekia 5mln. USD, pernai – 4,8 mln. USD.

Šiemetinės reklamos per „Super Bowl“ finalą sekundės kaina siekia maždaug 166.667 USD, tai 125 kartus daugiau nei pirmaisiais metais, 1967 m., kai ši suma siekė 1,333 USD.

Skaičiuojama, jog pernai didijį finalą „Super Bowl 50“ prie televizoriaus ekranų JAV stebėjo 111,9 mln. žiūrovų. Tai šiek tiek mažiau nei per 2015 m. (114,4 mln. žiūrovų) ar 2014 m. (112,2 mln. žiūrovų) finalus, nepaisant to, 2016 m. finalas tapo trečioji labiausiai žiūrima televizijos transliacija per visą istoriją. Palyginimui verta paminėti, kad užpernai Oskarų apdovanojimus stebėjo (vos) 37,3 mln. žiūrovų.

Kaip ir kasmet varžybų metu daugiausia reklamų transliuoja automobilių, maisto ir gėrimų gamintojai. Tiesa, skirtingai nei pačios futbolo rungtynės, brangiausios pasaulio reklamos paradas prasideda gerokai anksčiau ir baigiasi vėliau nei pats renginys.

Jau tradicija tapo kurti specialius savo būsimos reklamos per „Super Bowl“ anonsus (angl. teaser) – taip bandoma sukelti dar daugiau šurmulio, susidomėjimo ir intriguoti žmones žiūrėti rungtynes, o kartu pamatyti ir tikrąją reklamą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau