Apžvalga: 2016-ieji – netikėtumų ir keistumų metai

Publikuota: 2017-01-01
Teroro aktų 2016 m. buvo, bet tai nebuvo dominuojanti metų tema. „Reuters“ nuotr.
Teroro aktų 2016 m. buvo, bet tai nebuvo dominuojanti metų tema. „Reuters“ nuotr.

Lapkričio pabaigoje muzikos dalijimosi bendrovė „Spotify“ pradėjo atsisveikinimo su 2016 m. išorinės reklamos kampaniją bendru pavadinimu „Ačiū, 2016-ieji. Buvo keista“ („Thanks, 2016. It’s been weird“).

Antai Niujorke reklama byloja: „Brangus žmogau Teatro rajone, šiemet išklausęs „Hamilton“ garso takelį 5376 kartus. Gali mums suveikti bilietų?“ O Jungtinėje Karalystėje pasirodė tokia reklama: „Brangūs 3749 žmonės, kurie atsisiuntėte „It’s The End O ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau