Turinio rinkodara: magiško ir pavojingo reklamos įrankio šuolis

Publikuota: 2015-09-28
Bendros tradicijos, kaip žymėti turinio rinkodaros projektus, Lietuvoje kol kas nėra, ir vargu ar bus, nes pačios žiniasklaidos įmonės nelinkusios skelbti, kada informacija yra inicijuota reklamdavio.
Bendros tradicijos, kaip žymėti turinio rinkodaros projektus, Lietuvoje kol kas nėra, ir vargu ar bus, nes pačios žiniasklaidos įmonės nelinkusios skelbti, kada informacija yra inicijuota reklamdavio.

Vartotojams vis labiau ignoruojant tradicinę reklamą, prekių ženklai griebiasi turinio rinkodaros – kuria ir inicijuoja aktualią informaciją bei stengiasi būti matomi greta šių projektų. Tačiau daugeliu atvejų žiniasklaidoje pasirodantys tokie turinio rinkodaros projektai nėra specialiai žymimi, todėl žmonėms belieka spėlioti, kur prasideda ir baigiasi reklama.

Žinoma, turinio rinkodara nesibaigia vien žiniasklaida, tarp kitų svarbiausių kanalų: socialiniai tinklai, tinklaraščiai, pačių prekių ženklų svetainės, „Youtube“ ir t. t., tačiau pastaruosiuose vartotojams lengviau identifikuoti, kad tai yra paties ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau