Nauja mados verslo tendencija: orų spėjimai

Publikuota: 2017-09-13
Tiek gamintojai, tiek prekybininkai patiria nuostolį, jei realios orų sąlygos neatitinka sezono, nes nepaklausias prekes tenka nukainoti, o tai daro neigiamą įtaką finansiniams rezultatams. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Tiek gamintojai, tiek prekybininkai patiria nuostolį, jei realios orų sąlygos neatitinka sezono, nes nepaklausias prekes tenka nukainoti, o tai daro neigiamą įtaką finansiniams rezultatams. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Drabužių prekybos versle didelę įtaką pardavimams turi orai. Siekdami mažinti riziką, susijusią su netikėtais orų pokyčiais, mados pramonės atstovai vis dažniau pristato kolekcijas, kurių drabužius tinka vilkėti visais metų laikais. Kai kurie netgi bendradarbiauja su klimatologais, kurie bent preliminariai padeda nuspėti kito sezono orus.

Živilė Baltulionytė, avalynės tinklus valdančios „Armitanos“ pardavimų ir rinkodaros vadovė Baltijos šalims, sako, kad ruošiantis užsakyti prekių kitam sezonui išanalizuojama daugybė duomenų, kurie gali padėti tiksliau nuspėti vartojimo tendencijas i ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau