Šiandien internete perka melomanai, rytoj – madai neabejingi sveikuoliai

Publikuota: 2017-09-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiandien ant bangos – belaidės garso kolonėlės, rytoj - išmanūs laikrodžiai, bet telefonai, regis, dar ilgai išliks nepamainomi šiuolaikinio žmogaus palydovai.

Taip būtų galima apibendrinti buitinės elektronikos rinkos vystymosi perspektyvas iki 2022 m.

Kas ant bangos

Belaidės garso kolonėlės šiemet tapo dažniausiai internetu įsigyjama buitinės nešiojamosios elektronikos preke. Daugiausiai – 10 mln. vnt. - belaidžių garso kolonėlių 2017 m. parduota per „Amazon“ e. prekybos portalą.

Tačiau išmanieji telefonai ir po penkerių metų išliks populiariausiu el. prietaisu – jiems teks 57% visų buitinės elektronikos pardavimų, prognozuoja vartojimo prekių rinkos tyrimų bendrovė „Euromonitor International“.

Taip pat prognozuojamas nešiojamųjų kompiuterių renesansas. Taip vadinamiesiems konvertuojamiesiems įrenginiams, kuriais galima naudotis kaip planšete arba nešiojamuoju kompiuteriu (prijungus klaviatūrą), 2022 m. teks trečdalis visų parduotos buitinės elektronikos prekių.

Vartotojai ir toliau bus linkę pirkti nešiojamus išmaniuosius prietaisus kaip mados atributus, ne tik tam, kad žinotų, kiek kilometrų pėsčiomis ar ristele per dieną įveikė ir sudegino kalorijų.

nuotrauka::1left

Prognozuojama, kad sparčiausiai, po 20% kasmet iki 2022 m., augs išmaniųjų (mechaninių) laikrodžių pardavimai. Regis, daugiausiai iš augančios rinkos laimės Kinijos investuotojai.

Dešimt iš 15-os sparčiausiai augančių buitinės elektronikos kompanijų priklauso kinams.

Kur ateities rinkos

Perspektyviausios buitinės elektronikos prekybai išlieka besivystančios pasaulio rinkos, kuriose laukiama ypatingai spartaus viduriniosios klasės namų ūkių gausėjimo iki 2022 m.

Perspektyviausia šio segmento rinka yra Nigerija Afrikoje – šalyje, kurioje sukuriamas BVP yra trečdaliu didesnis nei Saudo Arabijoje. Prognozuojama, kad ten iki 2022 m. turėtų būti registruota 146 mln. interneto vartotojų.

Tuo metu Pietryčių Azijos šalims (daugiausiai Indijai, Kinijai ir Indonezijai) atiteks daugiau nei 50% pasaulinės nešiojamosios buitinės elektronikos rinkos.

nuotrauka::2right

Vartotojai bus labiau pasiekiami e. prekybos kanalais. Jau šiandien internetu parduodama daugiau nei ketvirtadalis visos buitinės elektronikos.

Ataskaitos santraukoje nurodoma, kad auganti skaitmenizacija paskatins elektroninių prietaisų prekybą. Jų pardavimo apimtys 2022 m. pasaulyje turėtų pasiekti 2,4 mlrd. vienetų.

[infogram id="aea56d88-2b87-4b4e-943d-9bea2729aeee" prefix="FCY" format="interactive" title="buitinės elektronikos prognozė iki 2022 m."]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Mėnesio sandoris: „Bacardi“ gėrimų lentyną tekilos verslu

Sausio pabaigoje garsaus romo gamintoja „Bacardi“ pranešė už 2,9 mlrd. Eur išperkanti likusias 70% „Patron...

Rinkos
09:15
Prancūzijos prekybos tinklui gresia baudos už erzelį sukėlusias nuolaidas  

Prancūzijos prekybos tinklui „Intermarche“ gresia baudos – rinkos prievaizdai nustatė, kad mažmenininkas...

Vilniuje gausėja turistų – padėjo ir Kalėdų eglutė

Nepaisant oro uosto rekonstrukcijos, turistų skaičius Vilniuje pernai didėjo. Sostinėje 2017-aisiais metais...

PC „Selfridges“ atrakcija klientams – bokso salė

Prekybos centrų ikona laikomas Londono Oksfordo gatvėje įsikūręs „Selfridges“ bendrosiose erdvėse įrengė...

„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Vėl sukrutėjo vaistinių tinklų pardavimas Premium 1

Pernai taip ir neįvykęs „Eurovaistinių“ pardavimas gali nesukliudyti savininkus pakeisti kitiems dviem...

Rinkos
2018.02.23
Ilgiausiai Lietuvoje užsibūna turistai iš Izraelio

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,55 mln. turistų iš užsienio – 4,3% daugiau nei 2016...

Aplinkosaugininkų verdiktas: ir „Žaliojo taško“ nariams teks susimokėti milijonus Premium 8

Bėdos dėl „Metrail“ nesibaigia. Šiandien Vilniaus aplinkosaugininkai priėmė sprendimą, kad taršos mokestį už...

H&M ir „Zaros“ varžovas „Uniqlo“ artėja prie Lietuvos Premium 10

Pagal pardavimus trečias pasaulyje japonų drabužių prekės ženklas „Uniqlo“ iki 2020 m. ketina pasivyti...

Makalius: 2018 m. plėsimės į užsienį, akys krypsta į Aziją Premium 3

Rimvydo Širvinsko-Makaliaus vadovaujamai kelionių agentūrai UAB „Traveldeals LT“ su kaupu pasiteisino...

Kaziuko mugė: dalyvio mokestis atsiperka pirmąją dieną 4

Pirmąjį kovo savaitgalį 2–4 d. Vilniaus senamiestyje vyks 415-oji Kaziuko mugė, tuo pat metu ji rengiama ir...

„Roshen“ neslepia prekiaujanti Padniestrėje, moldavai piktinasi 2

Viačeslavas Moskalevskis, „Roshen“ vadovas, patvirtina, kad korporacija prekiauja su separatistinės...

Pramonė
2018.02.22
„Lidl“ formuoja parduotuvės Pilaitėje komandą 15

Prekybinėse patalpose Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, kuriose trejus metus veikė, bet pakankamos grąžos...

Sąskaitų finansuotoja save finansuoja per obligacijas – pritraukė dar 2 mln. Eur 1

Didžiausia Lietuvoje smulkaus ir vidutinio verslo nebankinio finansavimo įmonė „SME Finance“, kuriai iš esmės...

Rinkos
2018.02.22
„EBay“ perviliojo „Twitter“ viceprezidentą, pažers naujų funkcijų Premium 2

Elektroninės prekybos bendrovė „eBay“ 2018 m. rengiasi pasiūlyti dvi naujoves: dirbtinio intelekto...

H&M planas įtikino investuotojus: akcijų vertė kyla

Praėjus savaitei nuo Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupės „Hennes & Mauritz“ (H&M) investuotojams...

VPH Karoliniškėse pastatė A+ energinės klasės parduotuvę 4

Į Vilniaus Karoliniškių mikrorajone esančią parduotuvę nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė VPH...

Statyba ir NT
2018.02.21
„Maximai“ lenkų „Stokrotkos“ įsigijimas užtruks ilgiau 1

Mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė „Maxima...

Rinkos
2018.02.21
Plėtra išaugino „Gulbelės“ apyvartą

Mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ pardavimo pajamos 2017 m. augo 5% ir pasiekė 30,1 mln. Eur. Daugiausia...

Didmenininkų apyvarta perkopė 20 mlrd. Eur, lyderiai išlieka tie patys Premium

Visų didmenininkų, neskaitant prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta 2017 m. pasiekė 20,45...

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau