Rankines parduoda kaip drobę klientų istorijai

Publikuota: 2017-08-05
Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas: „Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti.“ Bendrovės nuotr.
Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas: „Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti.“ Bendrovės nuotr.

UAB „Baltic Synergy“, valdanti prekės ženklą „Time Resistance“, itališkas rankines parduodanti JAV rinkai, nusprendė įrengti gamybos cechą ir dalį aksesuarų siūti Lietuvoje. Gamyba leis dar geriau pritaikyti produktus klientams.

Kaune gegužę įkurtose gamybos dirbtuvėse dabar galima siūti apie 20 skirtingų modelių rankinių. Visą „Time Resistance“ asortimentą sudaro beveik 100 modelių odinių itališkų rankinių.

Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas ir savininkas, pasakoja, viena iš sprendimo pradėti gamybą priežasčių yra dar didesnis produktų personalizavimas.

Kiekviena 2015 m. pradžioje sukurto prekės ženklo „Time Resistance“ rankinė, pasak šūkio, pasakoja istoriją – pirkėjas gali užsisakyti dirbinį su norima istorija, sentencija – įspaustais, graviruotais žodžiais. Tokia sukuriama pridėtinė itališkų rankinių vertė patraukli amerikiečiams, kurie, verslininko teigimu, ieško individualumo. Planuojama, kad netrukus pirkėjai galės patys modeliuoti rankines – pasirinkti odos spalvą, furnitūrą.

„Amerikos, Vakarų Europos klientai reiklūs, linkę personalizuoti daiktus. Jei amerikietis, atėjęs į piceriją, paprašys pakeisti picos padą, ingredientus ir meniu patiekalą iš picos pavers į tunų salotas, tai nieko nenustebins, – sako p. Kanapkis. – Tad ir mes norime suteikti galimybę laikantis tam tikro dizaino pasirinkti detales, spalvas, susikurti aksesuarą.“

Rankinių verslą p. Kanapkis pradėjo nuo prekybos itališkomis rankinėmis e. parduotuvėje „Rankinės24.lt“. Dalį magistrantūros studijų praleidęs Italijoje, verslininkas ten ne tik ieškojo tiekėjų, bet ir gilinosi į gamybos procesus, įrangos specifiką. Būtent Italijos patirtimi jis pasinaudojo ir kurdamas nuosavą prekės ženklą, o vėliau – ir gamybos cechą, kuriame dabar gamina dalį parduodamų rankinių.

„Grįžęs iš studijų pradėjau kas mėnesį skraidyti į Italiją ir visi taškai – patirtis, žinios – susivedė į nuosavą prekės ženklą. Pasirinkome sertifikuotą karvių odą iš Toskanos regiono, kuri unikaliai dėvisi. Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti“, – pasakoja p. Kanapkis.

Visą „Time Resistance“ istoriją skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasaulis 2017 m. keliavo daugiau – turistų srautai išaugo 7%

Tarptautinių turistų skaičius pasaulyje per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių, palyginti su tuo pačiu...

Būkite kritiški: neteisingai parinktos technologijos gali sugriauti verslą 3

Atrodo, kad technologijomis grįstų verslų plėtra nežada išsikvėpti, Informacinių technologijų (IT)...

Technologijos
2017.12.17
Neįtiko – pirkėjai kratosi modifikuotų žuvų 1

Po kelerius metus trukusio leidimų derinimo pernai Kanadoje leista prekiauti genetiškai modifikuotomis...

Agroverslas
2017.12.17
Kai pirkėjus pasiekti gali pigiau

Bet kuriam gamintojui svarbi vieta, kur bus realizuojama produkcija, ar deramai ji bus pristatyta pirkėjui,...

Milijonus atnešė internetinis blusų turgus 1

Japonijos verslininkas išbandė rizikingą idėją už naudotus daiktus žmonės iš karto sumokėti grynaisiais,...

91-erių IKEA įkūrėjas įvertintas už švedų kalbos populiarinimą pasaulyje 1

Asociacijos „Foreningen Norden“ (Šiaurės šalių asociacija) kalbos apdovanojimas šiemet atiteko IKEA įkūrėjui...

Sostinės Kalvarijų turgus skelbia rekonstrukcijos darbų pabaigą 6

Vilniaus Kalvarijų turgų administruojanti UAB KTVG penktadienį oficialiai paskelbė 6 metus trukusios ir 8,4...

2018 m. daug kur pinga verslo liudijimai 1

Dalis savivaldybių mažina verslo liudijimų kainas, o Vilniaus ir Kauno, Klaipėdos miestuose keičiasi tik kai...

Finansai
2017.12.15
Krito H&M metiniai pardavimai

Švedijos drabužių milžinės H&M pasauliniai pardavimai per pastaruosius finansinius metus smuko.

Tarptautinės prekybos sistema atsidūrė krizėje Premium

Kritika, ginčai ir susiskaldymas. Taip galima apibūdinti Pasaulio prekybos organizacijos ministrų susitikimą,...

Verslo aplinka
2017.12.15
Nuolaidų persisotinę pirkėjai naktį apsipirkti vien dėl nukainavimo neis Premium

Naktiniai apsipirkimai, renginiai, derantys su pramogomis, panašiai kaip juodieji penktadieniai ar...

Vilnius sulaukė milijonojo turisto, iš viso šiemet tikimasi 1,2 mln. svečių 2

Ketvirtadienį Vilniuje buvo iškilmingai sutiktas šių metų milijonasis turistas. Jo sulaukta dviejomis...

„Wizz Air“ rezultatas Lietuvoje: 15% augimas ir penkiamilijoninis keleivis 1

Žemų sąnaudų oro linijų bendrovė „Wizz Air“ skelbia per vienuolika mėnesių į Lietuvą ir iš jos iš viso...

Transportas
2017.12.14
Kompromisas dėl GPAIS: valdžia prabilo pereinamąjį laikotarpį Premium 2

25.000 Lietuvos įmonių su didėjančiu nerimu laukia sausio 1 d., kai Lietuvoje startuos Vieninga gaminių,...

Problemų slegiama „Steinhoff“ ieško kreditorių paramos

Finansinių problemų prislėgta „Steinhoff International Holdings NV“, valdanti kelioliką tarptautinių...

Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms Premium 2

Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai...

Rinkodara
2017.12.14
Vilniuje – naujas pašto klientų aptarnavimo centras už 100.000 Eur 2

AB Lietuvos paštas tęsia gausiausiai klientų lankomų paštų modernizavimą. Trečiadienį sostinės Jeruzalės...

Kaune atsiras visą parą veikianti  „Maxima“ 4

Kaune nuo ketvirtadienio pradės veikti pirmoji visą parą pirkėjams atvira „Maximos“ parduotuvė. Į buvusioje...

„Utenos trikotažo“ prekyba plečiasi per franšizę

Per dvejus metus tekstilės AB „Utenos trikotažas“ padvigubino savo parduotuvių tinklą: dažniausiai naujos...

Pramonė
2017.12.13
Kauno LEZ – naujas investuotojas Premium

Kauno UAB „Chemsys“, didmena prekiaujanti technologiniais produktais, skirtais vandens kokybei gerinti, Kauno...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau