Rankines parduoda kaip drobę klientų istorijai

Publikuota: 2017-08-05
Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas: „Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti.“ Bendrovės nuotr.
Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas: „Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti.“ Bendrovės nuotr.

UAB „Baltic Synergy“, valdanti prekės ženklą „Time Resistance“, itališkas rankines parduodanti JAV rinkai, nusprendė įrengti gamybos cechą ir dalį aksesuarų siūti Lietuvoje. Gamyba leis dar geriau pritaikyti produktus klientams.

Kaune gegužę įkurtose gamybos dirbtuvėse dabar galima siūti apie 20 skirtingų modelių rankinių. Visą „Time Resistance“ asortimentą sudaro beveik 100 modelių odinių itališkų rankinių.

Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas ir savininkas, pasakoja, viena iš sprendimo pradėti gamybą priežasčių yra dar didesnis produktų personalizavimas.

Kiekviena 2015 m. pradžioje sukurto prekės ženklo „Time Resistance“ rankinė, pasak šūkio, pasakoja istoriją – pirkėjas gali užsisakyti dirbinį su norima istorija, sentencija – įspaustais, graviruotais žodžiais. Tokia sukuriama pridėtinė itališkų rankinių vertė patraukli amerikiečiams, kurie, verslininko teigimu, ieško individualumo. Planuojama, kad netrukus pirkėjai galės patys modeliuoti rankines – pasirinkti odos spalvą, furnitūrą.

„Amerikos, Vakarų Europos klientai reiklūs, linkę personalizuoti daiktus. Jei amerikietis, atėjęs į piceriją, paprašys pakeisti picos padą, ingredientus ir meniu patiekalą iš picos pavers į tunų salotas, tai nieko nenustebins, – sako p. Kanapkis. – Tad ir mes norime suteikti galimybę laikantis tam tikro dizaino pasirinkti detales, spalvas, susikurti aksesuarą.“

Rankinių verslą p. Kanapkis pradėjo nuo prekybos itališkomis rankinėmis e. parduotuvėje „Rankinės24.lt“. Dalį magistrantūros studijų praleidęs Italijoje, verslininkas ten ne tik ieškojo tiekėjų, bet ir gilinosi į gamybos procesus, įrangos specifiką. Būtent Italijos patirtimi jis pasinaudojo ir kurdamas nuosavą prekės ženklą, o vėliau – ir gamybos cechą, kuriame dabar gamina dalį parduodamų rankinių.

„Grįžęs iš studijų pradėjau kas mėnesį skraidyti į Italiją ir visi taškai – patirtis, žinios – susivedė į nuosavą prekės ženklą. Pasirinkome sertifikuotą karvių odą iš Toskanos regiono, kuri unikaliai dėvisi. Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti“, – pasakoja p. Kanapkis.

Visą „Time Resistance“ istoriją skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių prekybos bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Palink, UAB632.49911.3877.398
Sanitex, UAB480.50815.8031.147
Rivona, UAB384.0432.0461.025
Norfos mažmena, UAB409.9219.1513.332
MAXIMA LT, UAB1.503.41563.65516.571
Rimi Lietuva, UAB313.5461.7803.409
EUROVAISTINĖ, UAB206.2667221.539
ACC Distribution, UAB180.158288130
Senukų prekybos centras, UAB351.69320.3483.767
EVD, UAB176.3937.132125
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
1 UAB „Sominis technology“ 4.149,7% Vilniaus
2 UAB „Topo grupė“ 3.107,8% Kauno
8 UAB „Aneroidas“ 1.240,4% Vilniaus
9 UAB „Garden paradise“ 1.146,0% Vilniaus
12 UAB „Metruna“ 1.083,6% Klaipėdos

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau