Rankines parduoda kaip drobę klientų istorijai

Publikuota: 2017-08-05
Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas: „Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti.“ Bendrovės nuotr.
Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas: „Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti.“ Bendrovės nuotr.

UAB „Baltic Synergy“, valdanti prekės ženklą „Time Resistance“, itališkas rankines parduodanti JAV rinkai, nusprendė įrengti gamybos cechą ir dalį aksesuarų siūti Lietuvoje. Gamyba leis dar geriau pritaikyti produktus klientams.

Kaune gegužę įkurtose gamybos dirbtuvėse dabar galima siūti apie 20 skirtingų modelių rankinių. Visą „Time Resistance“ asortimentą sudaro beveik 100 modelių odinių itališkų rankinių.

Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“ vadovas ir savininkas, pasakoja, viena iš sprendimo pradėti gamybą priežasčių yra dar didesnis produktų personalizavimas.

Kiekviena 2015 m. pradžioje sukurto prekės ženklo „Time Resistance“ rankinė, pasak šūkio, pasakoja istoriją – pirkėjas gali užsisakyti dirbinį su norima istorija, sentencija – įspaustais, graviruotais žodžiais. Tokia sukuriama pridėtinė itališkų rankinių vertė patraukli amerikiečiams, kurie, verslininko teigimu, ieško individualumo. Planuojama, kad netrukus pirkėjai galės patys modeliuoti rankines – pasirinkti odos spalvą, furnitūrą.

„Amerikos, Vakarų Europos klientai reiklūs, linkę personalizuoti daiktus. Jei amerikietis, atėjęs į piceriją, paprašys pakeisti picos padą, ingredientus ir meniu patiekalą iš picos pavers į tunų salotas, tai nieko nenustebins, – sako p. Kanapkis. – Tad ir mes norime suteikti galimybę laikantis tam tikro dizaino pasirinkti detales, spalvas, susikurti aksesuarą.“

Rankinių verslą p. Kanapkis pradėjo nuo prekybos itališkomis rankinėmis e. parduotuvėje „Rankinės24.lt“. Dalį magistrantūros studijų praleidęs Italijoje, verslininkas ten ne tik ieškojo tiekėjų, bet ir gilinosi į gamybos procesus, įrangos specifiką. Būtent Italijos patirtimi jis pasinaudojo ir kurdamas nuosavą prekės ženklą, o vėliau – ir gamybos cechą, kuriame dabar gamina dalį parduodamų rankinių.

„Grįžęs iš studijų pradėjau kas mėnesį skraidyti į Italiją ir visi taškai – patirtis, žinios – susivedė į nuosavą prekės ženklą. Pasirinkome sertifikuotą karvių odą iš Toskanos regiono, kuri unikaliai dėvisi. Norėjome ko nors, kas būtų unikalu ir ilgai laikytų, ko nors atsparaus laikui, neturėtų greitosios mados prieskonio. Taip ir gimė „Time Resistance“. Rankines parduodame kaip drobę, medžiagą savininko istorijai užrašyti“, – pasakoja p. Kanapkis.

Visą „Time Resistance“ istoriją skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Farmacijos įmonė sėkmę užsitikrino sparčiai reaguodama į sektoriaus pokyčius Rėmėjo turinys

25 metų gimtadienį švenčianti UAB „Tamro“ buvo pirmoji nelietuviško kapitalo didmeninė vaistų platinimo įmonė...

Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 2

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 1

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 5

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 4

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 4

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12
Nubaudė įmonę, klaidinusią „Ryanair“ ir „Wizz Air“ klientus

Keli interneto tinklalapiai, tokie kaip „ryanairbilietai.com“, „wizzairbilietai.lt“, „norvegianas.lt“,...

Praėjo metai, atėjo laikas vėl keisti VPĮ 1

Tenka susidurti su perkančiųjų organizacijų sprendimais, kurie remiasi neoficialiais institucijų...

Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
Eksportas padidėjo 2,7%, importas – 8,6% 6

Šių metų gegužę prekių eksportuota už 2,32 mlrd. Eur, importuota – už 2,68 mlrd. Eur. Lyginant su pernai metų...

„Amic Lietuva“ akcininkams išmokės 6,5 mln. Eur 1

Vieną didžiausių degalinių tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Amic Lietuva“ (buvusi „Lukoil Baltija“)...

„Kesko Senukai“ Baltarusijoje pajamos augo, o pelnas smuko

Statybos ir apdailos medžiagų prekybos grupės „Kesko Senukai Lithuania“ bendrovė „Romos holdingas“,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau