„Eurovaistinės“ finansų analizė: kukli bendrojo pelno marža

Publikuota: 2017-07-27
Tokia strategija, kokia vadovaujasi „Eurovaistinė“, būdinga subrendusioms ir gana koncentruotoms rinkoms.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tokia strategija, kokia vadovaujasi „Eurovaistinė“, būdinga subrendusioms ir gana koncentruotoms rinkoms. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausio šalyje vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ pelno (nuostolių) ataskaitoje pateikti duomenys rodo, kad bendrojo pelno marža 2016 m. nesiekė 3%. Tai, ekspertų vertinimu, neatitinka vaistų mažmeninės rinkos antkainių. Todėl galima daryti hipotezę, kad ataskaitoje pateikiamas įmonės pelningumas ne visai atitinka tikrąją verslo būklę ir yra dirbtinai sumažintas, potencialiai dalį jo perskirstant kitoms susijusioms grupės bendrovėms.

„Eurovaistinės“ Registrų centrui (RC) pateiktas finansines ataskaitas reikėtų vertinti labai atsargiai ir įdėmiai, mano ekspertai. Be to, kadangi nematome detalaus sąnaudų išskaidymo, pateiktose ataskaitose „Eurovaistinės“ pelningumo rodikliai atrodo ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau