„Jūratės“ sėkmės kelias: japonai statusą demonstruoja lietuvišku prekės ženklu

Publikuota: 2017-07-17

Billo Gateso, Calvino Kleino ar Roberto De Niro namuose galėtų būti lietuviško prekės ženklo „Jūratė“ lino gaminių. Natūralią aukščiausios kokybės namų tekstilę į savo kūrybai pasitelkiamų prekių ženklų sąrašą įtraukė Axelis Vervoordtas, galbūt geriausias interjero dizaineris, kurio klientų sąraše – ne tik įžymybių namai, bet ir Venecijos rūmų erdvės.

Anot įžymius p. Vervoordto klientus vardijančio „Vogue“, dizaineris kuria aplinką, kuri atrodo tarsi susiformavusi natūraliai, bet ne dirbtinai sukurta. Pats p. Vervoordtas „Vogue“ pasakoja bendraujantis su gamta, ji ir taria paskutinį žodį. Ne tik n ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau