Grožio prekių rinka: tendencijos ir problemos

Publikuota: 2017-07-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Grožio ir asmens higienos prekių parduotuvių apyvartos 2016 m. šiek tiek ūgtelėjo, tačiau matyti, kad daugelis svarbiausių kategorijų jau yra pasiekusios rinkos prisotinimo tašką.

Benas Gudelis, „Kristianos“, valdančios to paties pavadinimo ir „Kosmados“ parduotuvių tinklus, pagrindinis akcininkas, sako, kad prekybininkai vis labiau jaučia mažėjančio gyventojų skaičiaus padarinius. „Emigruoja daugiausia potencialūs mūsų klient ...

svg

VŽ premium

Nuo 19.06 Eur / mėn.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau