Grožio prekių rinka: tendencijos ir problemos

Publikuota: 2017-07-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Grožio ir asmens higienos prekių parduotuvių apyvartos 2016 m. šiek tiek ūgtelėjo, tačiau matyti, kad daugelis svarbiausių kategorijų jau yra pasiekusios rinkos prisotinimo tašką.

Benas Gudelis, „Kristianos“, valdančios to paties pavadinimo ir „Kosmados“ parduotuvių tinklus, pagrindinis akcininkas, sako, kad prekybininkai vis labiau jaučia mažėjančio gyventojų skaičiaus padarinius. „Emigruoja daugiausia potencialūs mūsų klient ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau