„Lidl“ strategijoje neliko žemų kainų tinklo koncepcijos

Lygindami pajamas iš kvadratinio metro, matome, kad tiek Lietuvoje, tiek Šveicarijoje, Vokietijoje ar Jungtinėje Karalystėje (JK) jos yra panašios, tačiau yra esminis skirtumas – ten kai kurios prekės yra brangesnės, todėl bendra čekių suma didesnė, o lietuviai perka daug šviežių produktų, todėl ateina dažniau. Tai išlygina pajamingumo iš kvadratinio metro skirtumus. Bet pagal prekių vienetų pardavimo rodiklį matyti, kad Lietuvoje vienoje „Lidl“ parduotuvėje parduodame dukart daugiau prekių nei daugelyje kitų Vakarų Europoje esančių „Lidl“ parduotuvių. Per savaitę mūsų parduotuvėse apsilanko apie 600.000 pirkėjų. Tai rimtas iššūkis mums. Neužtenka prekių atvežti kas dieną, lentynas kai kuriose kategorijose pildome 4–7 kartus per dieną.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai