2017-06-28 09:00

„Lidl“ strategijoje neliko žemų kainų tinklo koncepcijos

Radostinas Dimitrovas Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius, valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Radostinas Dimitrovas Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius, valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Investicijos į modernius prekių skaitytuvus, patogesnes lentynas, daugiau dėmesio šviežiems ir vietos gamintojų produktams rodo, kad „Lidl“ strategijoje neliko to, kas išgarsino šį Vokietijos prekybos tinklą. Apie tai, kad žemų kainų koncepcija yra išaugtas drabužis ir dabar kiekvienoje rinkoje daugiau orientuojamasi į vietos poreikius, VŽ kalba ir Radostinas Dimitrovas Roussevas-Peine, „Lidl Lietuvos“ generalinis direktorius.
„Lidl“ veiklą Lietuvoje galima laikyti sėkmės istorija: per vienus metus atidarėte 30 parduotuvių 15-oje miestų, įdarbinote 1.500 darbuotojų. Ar pajamos iš 1 kv. m yra didesnės nei kitose šalyse?

Lygindami pajamas iš kvadratinio metro, matome, kad tiek Lietuvoje, tiek Šveicarijoje, Vokietijoje ar Jungtinėje Karalystėje (JK) jos yra panašios, tačiau yra esminis skirtumas – ten kai kurios prekės yra brangesnės, todėl bendra čekių suma didesnė, o lietuviai perka daug šviežių produktų, todėl ateina dažniau. Tai išlygina pajamingumo iš kvadratinio metro skirtumus. Bet pagal prekių vienetų pardavimo rodiklį matyti, kad Lietuvoje vienoje „Lidl“ parduotuvėje parduodame dukart daugiau prekių nei daugelyje kitų Vakarų Europoje esančių „Lidl“ parduotuvių. Per savaitę mūsų parduotuvėse apsilanko apie 600.000 pirkėjų. Tai rimtas iššūkis mums. Neužtenka prekių atvežti kas dieną, lentynas kai kuriose kategorijose pildome 4–7 kartus per dieną.

52795
130817
52791