„Lidl“ dalį reklamos pirkimo atidavė vienai platformai

Publikuota: 2017-06-19
VŽ montažas. Naudotos Stepheno Hirdo („Reuters“) ir Dado Ruviciaus („Reuters“) nuotr.
VŽ montažas. Naudotos Stepheno Hirdo („Reuters“) ir Dado Ruviciaus („Reuters“) nuotr.

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ dalį skaitmeninės reklamos pirkimo atidavė programinės įrangos gigantui „Adobe“. Šis žingsnis turėtų padėti „Lidl“ sutaupyti, efektyviau planuoti ir valdyti reklamos turinį.

Kaip ir daugelis tarptautinių kompanijų, „Lidl“ kurį laiką ieškojo būdo supaprastinti skaitmeninės reklamos pirkimą, kad galėtų dirbti efektyviau, taupiau ir pati valdyti turinį. „Adobe“, su kuria „Lidl“ pasirašė sutartį, platforma sudarys galimybę p ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau