2017-06-03 19:21

„Amway“ Lietuvoje ūgtelėjo

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Vienos didžiausių pasaulyje tiesioginio pardavimo įmonių, namų priežiūros, sveikatos bei grožio produktų gamintojos „Amway“ 2016 m. pardavimo pajamos Lietuvoje siekė 8,38 mln. Eur ir buvo 14% didesnės nei 2015 m., kai pardavimai sudarė 7,36 mln. Eur.

Šiuo metu kompanija daugiausia dėmesio skiria dviem pagrindinėms pirkėjų grupėms: jaunajai kartai, turinčiai ypatingų poreikių, ir vyresniems nei 50 metų pirkėjams, šiuo metu gerokai modernesniems nei šios amžiaus grupės atstovai prieš 10–15 m. Dabartiniai 50-mečiai nori išlikti aktyvūs daugelį metų, todėl ir asmens priežiūros, sveikatos gerinimo priemonėms skiria daugiau pinigų.

Tęsinys po grafiku

52795
130817
52791