Namų apyvokos prekių segmentas: kaip sekasi „Thomas Philipps“ ir „Jysk“

Publikuota: 2017-05-19
Dace Zundure, UAB „Jysk Baltic“ direktorė. Bendrovės nuotr.
Dace Zundure, UAB „Jysk Baltic“ direktorė. Bendrovės nuotr.

Mažmeninės prekybos sektorius Lietuvoje yra vienas labiausiai augančių visose trijose Baltijos šalyse, todėl čia jau atėjo IKEA, „Lidl“, „Depo“, ambicingus plėtros planus turi lenkų „Pepco“. Rinkos senbuviai „Thomas Philipps“ ir „Jysk“ padėtį vertina skirtingai.

Dace Zundure, UAB „Jysk Baltic“ direktorė, sako, kad į Lietuvą ateinantis „Pepco“ naudingas ne tik vartotojams, turėsiantiems didesnį pasirinkimą. Kiekvienas naujas dalyvis rinkoje yra teigiamas ženklas, rodantis, kad ji turi potencialą ir yra patrau ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau