Kada verta pirkti tyrimą – 95% naujovių neprigyja

Publikuota: 2017-05-19
Tyrimų rinka Lietuvoje siekia apie 12 mln. Eur.
NeilO HallO („Reuters“) nuotr.
Tyrimų rinka Lietuvoje siekia apie 12 mln. Eur. NeilO HallO („Reuters“) nuotr.

Vartotojų tyrimai padeda geriau pasirengti prieš pristatant naują gaminį rinkai, tačiau gali ir suklaidinti. Pavyzdžiui, daug vartotojų yra už ekologišką, sveiką produkciją, tačiau renkasi tokią prekę toli gražu ne visi.

Vieni vartotojai linkę išbandyti naujus produktus, o kiti, jei tik yra patenkinti anksčiau priimtu sprendimu, savo veiksmus kartoja, o į naujoves nekreipia dėmesio. Kai kurios įmonės prieš pristatydamos naujus produktus investuoja į tyrimus: vertina, ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau