Kaunas ateinančiam „Pepco“ jau pasiūlė tris patalpų variantus

Publikuota: 2017-05-18
„Pepco“ nuotr.
„Pepco“ nuotr.

Lietuvoje besikuriančiam mažų kainų prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklui „Pepco“ Kaunas pasiūlė tris prekybos ploto nuomos variantus.

Kauno miesto savivaldybės įkurta už miesto tarptautinę rinkodarą ir užsienio investicijas atsakinga agentūra „Kaunas IN“ bendrovei išsiuntė jos reikalavimus atitinkančius pasiūlymus. Tačiau konkrečių vietų agentūra nepatikslina.

„Žinome, kad šių metų pabaigoje Lietuvoje duris atvers pirmoji visai šeimai skirtų drabužių, aksesuarų, kosmetikos ir namų apyvokos daiktų Lenkijos prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė. Miesto nekilnojamojo turto rinka pasirengusi patenkinti investuotojų poreikį, todėl kviečiame „Pepco“ pirmuosius žingsnius kelyje į sėkmę Baltijos regione žengti būtent Kaune. Naujo rinkos dalyvio atsiradimas padidins pasiūlą rinkoje ir patenkins didesnio vartotojų rato poreikį“, – pranešime cituojama Ugnė Urniežiūtė, „Kaunas IN“ vadovė.

Marcinas Stanko, „Pepco“ Centrinės ir Rytų Europos vykdomasis vadovas, VŽ yra sakęs, kad jau dairosi prekybinio ploto.

„Šiuo metu dairomės nekilnojamojo turto savininkų, kurie ilgam laikui galėtų išnuomoti maždaug 500 kv. m ploto patalpų. Mūsų parduotuvės turėtų būti arti pagrindinių eismo maršrutų, su prieiga į gyvenamuosius mikrorajonus. Jos turėtų būti aiškiai matomos ir pasiekiamos iš pagrindinių kelių“, – aiškina p. Stanko.

Pagal šiuos ir kitus reikalavimus „Kaunas IN“ pasiūlė tris komercines patalpas, kurių bendras plotas siekia 2.359 kv. m.

50 parduotuvių

„Pepco“ jau yra nubraižęs planą ateinantiems trejiems metams. Tinklas tiki, kad Lietuva bus vartai į likusias Baltijos šalis ir jau dairosi parduotuvių ploto galinčių pasiūlyti partnerių.

Lietuvoje „Pepco“ startuos jau šiais metais – gruodį planuoja atidaryti pirmąsias parduotuves skirtingose šalies vietose. Bendrovė savo prekybos taškus atidarinėja miestuose, kurie turi bent 10.000 gyventojų.

Per 12 mėnesių nuo starto planuojama atidaryti 12 parduotvių, o per trejus metus įdarbinti 500 žmonių.

Registrų centro duomenimis, UAB „Pepco Lithuania“ įregistruota 2017 m. kovo 22 d., jos įstatinio kapitalo dydis yra 20.000 Eur. Nurodoma pagrindinė veikla – mažmeninė prekyba. 100% bendrovės akcijų priklauso Šveicarijos Liucernos mieste registruotai įmonei „Pepkor Europe GmbH“.

„Pepkor“ korporacija įkurta 1965 m., darbuotojų skaičius siekia 38.000, didžioji dalis veiklos sutelkta Afrikoje, Australijoje ir Europoje. Šiuo metu didžiąją dalį prekių sudaro apranga, batai, tekstilės gaminiai, parduotuvių tinklas siekia 4.000. Pagrindiniai „Pepkor“ prekių ženklai yra „Pep“ ir „Ackermans“ Pietų Afrikoje.

infogr.am::prekyba_pepco-331

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prancūzijos prekybos tinklui gresia baudos už erzelį sukėlusias nuolaidas  

Prancūzijos prekybos tinklui „Intermarche“ gresia baudos – rinkos prievaizdai nustatė, kad mažmenininkas...

Vilniuje gausėja turistų – padėjo ir Kalėdų eglutė

Nepaisant oro uosto rekonstrukcijos, turistų skaičius Vilniuje pernai didėjo. Sostinėje 2017-aisiais metais...

PC „Selfridges“ atrakcija klientams – bokso salė

Prekybos centrų ikona laikomas Londono Oksfordo gatvėje įsikūręs „Selfridges“ bendrosiose erdvėse įrengė...

„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Vėl sukrutėjo vaistinių tinklų pardavimas Premium 1

Pernai taip ir neįvykęs „Eurovaistinių“ pardavimas gali nesukliudyti savininkus pakeisti kitiems dviem...

Rinkos
2018.02.23
Ilgiausiai Lietuvoje užsibūna turistai iš Izraelio

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,55 mln. turistų iš užsienio – 4,3% daugiau nei 2016...

Aplinkosaugininkų verdiktas: ir „Žaliojo taško“ nariams teks susimokėti milijonus Premium 7

Bėdos dėl „Metrail“ nesibaigia. Šiandien Vilniaus aplinkosaugininkai priėmė sprendimą, kad taršos mokestį už...

H&M ir „Zaros“ varžovas „Uniqlo“ artėja prie Lietuvos Premium 10

Pagal pardavimus trečias pasaulyje japonų drabužių prekės ženklas „Uniqlo“ iki 2020 m. ketina pasivyti...

Makalius: 2018 m. plėsimės į užsienį, akys krypsta į Aziją Premium 2

Rimvydo Širvinsko-Makaliaus vadovaujamai kelionių agentūrai UAB „Traveldeals LT“ su kaupu pasiteisino...

Kaziuko mugė: dalyvio mokestis atsiperka pirmąją dieną 3

Pirmąjį kovo savaitgalį 2–4 d. Vilniaus senamiestyje vyks 415-oji Kaziuko mugė, tuo pat metu ji rengiama ir...

„Roshen“ neslepia prekiaujanti Padniestrėje, moldavai piktinasi 2

Viačeslavas Moskalevskis, „Roshen“ vadovas, patvirtina, kad korporacija prekiauja su separatistinės...

Pramonė
2018.02.22
„Lidl“ formuoja parduotuvės Pilaitėje komandą 15

Prekybinėse patalpose Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, kuriose trejus metus veikė, bet pakankamos grąžos...

Sąskaitų finansuotoja save finansuoja per obligacijas – pritraukė dar 2 mln. Eur 1

Didžiausia Lietuvoje smulkaus ir vidutinio verslo nebankinio finansavimo įmonė „SME Finance“, kuriai iš esmės...

Rinkos
2018.02.22
„EBay“ perviliojo „Twitter“ viceprezidentą, pažers naujų funkcijų Premium 2

Elektroninės prekybos bendrovė „eBay“ 2018 m. rengiasi pasiūlyti dvi naujoves: dirbtinio intelekto...

H&M planas įtikino investuotojus: akcijų vertė kyla

Praėjus savaitei nuo Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupės „Hennes & Mauritz“ (H&M) investuotojams...

VPH Karoliniškėse pastatė A+ energinės klasės parduotuvę 4

Į Vilniaus Karoliniškių mikrorajone esančią parduotuvę nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė VPH...

Statyba ir NT
2018.02.21
„Maximai“ lenkų „Stokrotkos“ įsigijimas užtruks ilgiau 1

Mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė „Maxima...

Rinkos
2018.02.21
Plėtra išaugino „Gulbelės“ apyvartą

Mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ pardavimo pajamos 2017 m. augo 5% ir pasiekė 30,1 mln. Eur. Daugiausia...

Didmenininkų apyvarta perkopė 20 mlrd. Eur, lyderiai išlieka tie patys Premium

Visų didmenininkų, neskaitant prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta 2017 m. pasiekė 20,45...

„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau