Kaunas ateinančiam „Pepco“ jau pasiūlė tris patalpų variantus

Publikuota: 2017-05-18
„Pepco“ nuotr.
„Pepco“ nuotr.

Lietuvoje besikuriančiam mažų kainų prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklui „Pepco“ Kaunas pasiūlė tris prekybos ploto nuomos variantus.

Kauno miesto savivaldybės įkurta už miesto tarptautinę rinkodarą ir užsienio investicijas atsakinga agentūra „Kaunas IN“ bendrovei išsiuntė jos reikalavimus atitinkančius pasiūlymus. Tačiau konkrečių vietų agentūra nepatikslina.

„Žinome, kad šių metų pabaigoje Lietuvoje duris atvers pirmoji visai šeimai skirtų drabužių, aksesuarų, kosmetikos ir namų apyvokos daiktų Lenkijos prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė. Miesto nekilnojamojo turto rinka pasirengusi patenkinti investuotojų poreikį, todėl kviečiame „Pepco“ pirmuosius žingsnius kelyje į sėkmę Baltijos regione žengti būtent Kaune. Naujo rinkos dalyvio atsiradimas padidins pasiūlą rinkoje ir patenkins didesnio vartotojų rato poreikį“, – pranešime cituojama Ugnė Urniežiūtė, „Kaunas IN“ vadovė.

Marcinas Stanko, „Pepco“ Centrinės ir Rytų Europos vykdomasis vadovas, VŽ yra sakęs, kad jau dairosi prekybinio ploto.

„Šiuo metu dairomės nekilnojamojo turto savininkų, kurie ilgam laikui galėtų išnuomoti maždaug 500 kv. m ploto patalpų. Mūsų parduotuvės turėtų būti arti pagrindinių eismo maršrutų, su prieiga į gyvenamuosius mikrorajonus. Jos turėtų būti aiškiai matomos ir pasiekiamos iš pagrindinių kelių“, – aiškina p. Stanko.

Pagal šiuos ir kitus reikalavimus „Kaunas IN“ pasiūlė tris komercines patalpas, kurių bendras plotas siekia 2.359 kv. m.

50 parduotuvių

„Pepco“ jau yra nubraižęs planą ateinantiems trejiems metams. Tinklas tiki, kad Lietuva bus vartai į likusias Baltijos šalis ir jau dairosi parduotuvių ploto galinčių pasiūlyti partnerių.

Lietuvoje „Pepco“ startuos jau šiais metais – gruodį planuoja atidaryti pirmąsias parduotuves skirtingose šalies vietose. Bendrovė savo prekybos taškus atidarinėja miestuose, kurie turi bent 10.000 gyventojų.

Per 12 mėnesių nuo starto planuojama atidaryti 12 parduotvių, o per trejus metus įdarbinti 500 žmonių.

Registrų centro duomenimis, UAB „Pepco Lithuania“ įregistruota 2017 m. kovo 22 d., jos įstatinio kapitalo dydis yra 20.000 Eur. Nurodoma pagrindinė veikla – mažmeninė prekyba. 100% bendrovės akcijų priklauso Šveicarijos Liucernos mieste registruotai įmonei „Pepkor Europe GmbH“.

„Pepkor“ korporacija įkurta 1965 m., darbuotojų skaičius siekia 38.000, didžioji dalis veiklos sutelkta Afrikoje, Australijoje ir Europoje. Šiuo metu didžiąją dalį prekių sudaro apranga, batai, tekstilės gaminiai, parduotuvių tinklas siekia 4.000. Pagrindiniai „Pepkor“ prekių ženklai yra „Pep“ ir „Ackermans“ Pietų Afrikoje.

infogr.am::prekyba_pepco-331

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
EVD: Konkurencijos taryba tiria vaistinių kainas bei susijusius įkainius

Kovo pabaigoje tyrimą dėl šalyje veikiančių vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusi...

Po muitų Kinijai atvėso JAV verslo palankumas Trumpui Premium

Donaldui Trumpui, JAV prezidentui, praėjusią savaitę paskelbus apie muitų kiniškoms prekėms paketą, o,...

Verslo aplinka
2018.06.19
Kai kurios „Lidl“, „Maxima“, „Rimi“ parduotuvės vasarą dirba ilgiau

Atsižvelgdami į pirkėjų srautus vasarą, prekybos tinklai ilgina darbo laiką kai kuriose parduotuvėse...

VVTAT nubaudė „Norfą“

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė sankciją UAB „Norfos mažmena“ už nesąžiningą...

Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Statybų bendrovės „Alvora“ sėkmės priežastis – itin maža darbuotojų kaita Rėmėjo turinys 2

Viena iš sėkmingiausiai Lietuvoje ir užsienyje dirbančių šalies statybos bendrovių „Alvora“ įgyvendino...

Statyba ir NT
2018.06.18
„Google“ investuoja 550 mln. USD į Kinijos e. prekybos milžinę

JAV technologijų gigantė „Google“ investuoja į stambią Kinijos elektroninės prekybos kompaniją „JD.com“.

Technologijos
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija 3

Vilniuje suplanuota stambi transporto arterija – Šiaurinė gatvė – turėtų patraukti prekybininkų ir komercinio...

Statyba ir NT
2018.06.17
Kai kurie Slovėnijos prekybos centrai priims bitkoinus 3

Finansinių technologijų startuolis „Eligma“ keliuose Slovėnijos prekybos centruose, veikiančiuose...

„McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti popieriniais 3

Didžiausias pasaulyje maitinimo tinklas „McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti...

„Zzz.lt“ atsisveikino, bet įmonės nelikvidavo 2

Liepos pradžioje sukaks vieneri metai, kai elektroninės prekybos maisto produktais UAB „Zzz.lt“ nebeteikia...

„Barbora“ iki liepos išsirinks šaldymo įrangos tiekėjus

Tarptautinį konkursą dėl šaldymo įrangos tiekimo surengusi internetinė maisto produktų parduotuvė „Barbora“...

Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

„Microsoft“ kuria technologiją parduotuvėms be kasų

„Microsoft“ kuria technologiją, kurią pritaikiusios parduotuvės galėtų atsisakyti pardavėjų kasininkų ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

Bandoma mažinti įsiskolinimus už žemės ūkio produkciją

Atsiskaitymai už pirktą žemės ūkio produkciją turėtų paspartėti, o rizika dėl vėluojančių atsiskaitymų turėtų...

Verslo aplinka
2018.06.14
„Rimi Lietuva“ patyrė 2,8 mln. Eur nuostolių 16

Vieną didžiausių šalyje mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ valdanti bendrovė „Rimi Lietuva“ praėjusiais metais...

„Lidl“ ir „Aldi“ aktyviau imasi NT plėtotojo vaidmens Vokietijoje Premium 2

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklai „Lidl“ ir „Aldi“ didina žingsnius nekilnojamojo turto (NT) rinkoje.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau