Kaunas ateinančiam „Pepco“ jau pasiūlė tris patalpų variantus

Publikuota: 2017-05-18
„Pepco“ nuotr.
„Pepco“ nuotr.

Lietuvoje besikuriančiam mažų kainų prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklui „Pepco“ Kaunas pasiūlė tris prekybos ploto nuomos variantus.

Kauno miesto savivaldybės įkurta už miesto tarptautinę rinkodarą ir užsienio investicijas atsakinga agentūra „Kaunas IN“ bendrovei išsiuntė jos reikalavimus atitinkančius pasiūlymus. Tačiau konkrečių vietų agentūra nepatikslina.

„Žinome, kad šių metų pabaigoje Lietuvoje duris atvers pirmoji visai šeimai skirtų drabužių, aksesuarų, kosmetikos ir namų apyvokos daiktų Lenkijos prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė. Miesto nekilnojamojo turto rinka pasirengusi patenkinti investuotojų poreikį, todėl kviečiame „Pepco“ pirmuosius žingsnius kelyje į sėkmę Baltijos regione žengti būtent Kaune. Naujo rinkos dalyvio atsiradimas padidins pasiūlą rinkoje ir patenkins didesnio vartotojų rato poreikį“, – pranešime cituojama Ugnė Urniežiūtė, „Kaunas IN“ vadovė.

Marcinas Stanko, „Pepco“ Centrinės ir Rytų Europos vykdomasis vadovas, VŽ yra sakęs, kad jau dairosi prekybinio ploto.

„Šiuo metu dairomės nekilnojamojo turto savininkų, kurie ilgam laikui galėtų išnuomoti maždaug 500 kv. m ploto patalpų. Mūsų parduotuvės turėtų būti arti pagrindinių eismo maršrutų, su prieiga į gyvenamuosius mikrorajonus. Jos turėtų būti aiškiai matomos ir pasiekiamos iš pagrindinių kelių“, – aiškina p. Stanko.

Pagal šiuos ir kitus reikalavimus „Kaunas IN“ pasiūlė tris komercines patalpas, kurių bendras plotas siekia 2.359 kv. m.

50 parduotuvių

„Pepco“ jau yra nubraižęs planą ateinantiems trejiems metams. Tinklas tiki, kad Lietuva bus vartai į likusias Baltijos šalis ir jau dairosi parduotuvių ploto galinčių pasiūlyti partnerių.

Lietuvoje „Pepco“ startuos jau šiais metais – gruodį planuoja atidaryti pirmąsias parduotuves skirtingose šalies vietose. Bendrovė savo prekybos taškus atidarinėja miestuose, kurie turi bent 10.000 gyventojų.

Per 12 mėnesių nuo starto planuojama atidaryti 12 parduotvių, o per trejus metus įdarbinti 500 žmonių.

Registrų centro duomenimis, UAB „Pepco Lithuania“ įregistruota 2017 m. kovo 22 d., jos įstatinio kapitalo dydis yra 20.000 Eur. Nurodoma pagrindinė veikla – mažmeninė prekyba. 100% bendrovės akcijų priklauso Šveicarijos Liucernos mieste registruotai įmonei „Pepkor Europe GmbH“.

„Pepkor“ korporacija įkurta 1965 m., darbuotojų skaičius siekia 38.000, didžioji dalis veiklos sutelkta Afrikoje, Australijoje ir Europoje. Šiuo metu didžiąją dalį prekių sudaro apranga, batai, tekstilės gaminiai, parduotuvių tinklas siekia 4.000. Pagrindiniai „Pepkor“ prekių ženklai yra „Pep“ ir „Ackermans“ Pietų Afrikoje.

infogr.am::prekyba_pepco-331

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
H&M planas įtikino investuotojus: akcijų vertė kyla

Praėjus savaitei nuo Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupės „Hennes & Mauritz“ (H&M) investuotojams...

VPH Karoliniškėse pastatė A+ energinės klasės parduotuvę 4

Į Vilniaus Karoliniškių mikrorajone esančią parduotuvę nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė VPH...

Statyba ir NT
2018.02.21
„Maximai“ lenkų „Stokrotkos“ įsigijimas užtruks ilgiau 2

Mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė „Maxima...

Rinkos
2018.02.21
Plėtra išaugino „Gulbelės“ apyvartą

Mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ pardavimo pajamos 2017 m. augo 5% ir pasiekė 30,1 mln. Eur. Daugiausia...

Didmenininkų apyvarta perkopė 20 mlrd. Eur, lyderiai išlieka tie patys Premium

Visų didmenininkų, neskaitant prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta 2017 m. pasiekė 20,45...

„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

KFC uždarė daugumą savo restoranų JK dėl logistikos fiasko 3

Greitojo maisto restoranų tinklas KFC buvo priverstas uždaryti apie du trečdalius savo maitinimo vietų...

Sukūrė kavą lietuvių skoniui Rėmėjo turinys 4

Klientų nesiliaujanti stebinti kavos ir arbatų bei jų ruošimui reikalingos įrangos tiekėja „InoCup“...

Verslo aplinka
2018.02.20
Dalis nereceptinių vaistų atsiras parduotuvėse ir degalinėse 6

Kai kurie nereceptiniai vaistai nedidelėmis pakuotėmis jau nuo šių metų vėlyvo rudens gali atsirasti Lietuvos...

Verslo aplinka
2018.02.19
„Lidl“ tinkle – jau 35 parduotuvės 3

Vasario 22 d., ketvirtadienį, mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ atidarys dvi naujas parduotuves – Vilniaus...

„Rimi“ savininkės spurtas rizikingame segmente

Elektroninė prekyba maisto produktais kol kas iš ja užsiimančių verslininkų reikalauja daugiau investicijų...

„Metrail“ skandalo kilpoje: bausti ar nuolaidžiauti 8

Skandalas dėl „Metrail“ kaista, jo sukelta krizė gilėja. Gamintojai ir importuotojai vis garsiau kalba, kad...

IKEA pradeda nuomoti baldus

Vartojimas keičiasi ir žmonės nenori apsikrauti daiktais, todėl IKEA pradeda bandyti naujus verslo modelius:...

Pramonė
2018.02.18
Drabužių maža kaina neišgelbės 6

Pasaulinės tendencijos siuvėjams nėra palankios. Teigiama, kad drabužiai praranda patrauklumą, nes kam gi...

Pramonė
2018.02.18
Vokiečių meilė gryniesiems pinigams blėsta 17

Pernai 48% pinigų, išleistų Vokietijoje, sudarė grynieji, skelbiama „Bundesbank“ tyrime. Tai pirmas kartas,...

Vadyba
2018.02.18
H&M viltis sieja su e. prekyba, siekia įtikinti investuotojus 1

Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupė „Hennes & Mauritz“ (H&M) savo susitikimui su akcininkais...

Pradėjo kepti tai, ko reikia ne tik klaipėdiečiams: po pusmečio jau planuoja plėtrą Premium

Verslininkai sako, kad sveiko maisto mados banga jau praėjo, bet valgytojų, ieškančių kuo natūralesnių...

Didžiausias algas 2017 m. mokėjusios kelionių agentūros 16

VŽ surikiavo Lietuvos turizmo firmas pagal 2017 m. sausį – gruodį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

Prekybininkai apskaičiavo: negalvojo, kad švęsime būtent taip 3

Vasario vidury parduotuvės kasmet ima dabintis tiek Valentino dienai skirtais blizgučiais ir širdelėmis, tiek...

„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau