Inovacijos prekyboje: pažangūs būdai apsisaugoti, analizuoti lankytojus ir būti konkurencingiems

Publikuota: 2017-05-11
„Didelės raiškos LED SMD ekranas „Aprangos galerijos“ parduotuvėje“.
„Didelės raiškos LED SMD ekranas „Aprangos galerijos“ parduotuvėje“.

UAB Altum Retail – kompetentinga profesionalų komanda, turinti aukštą kompetenciją bei didelę patirtį, siūlanti novatoriškus, optimalius bei patogius sprendimus prekybos verslui. Vykdant veiklą, laikomasi aukščiausių aptarnavimo ir kokybės standartų. Šiandien kompanija gali patvirtinti – dar niekada nebuvo taip paprasta mažinti verslo kaštus bei didinti jo pelną.

Pažangūs sprendimai bei šiuolaikinės technologijos kuria saugią aplinką

Kiekvienas prekybos atstovas susiduria su daugybe įvairių iššūkių. Nesunku pastebėti, kad nemaža dalis žmonių jų išsigąsta ir toks sprendimas tampa pagrindine priežastimi, kodėl apskritai nėra pradedamas joks verslas. Galima tik pasidžiaugti, kad šiandien situacija keičiasi iš esmės, tad verslininkai kovodami su iššūkiais jau nebėra vieni – į pagalbą skuba naujausi atradimai. Vienas didžiausių iššūkių, kuris laukia kiekvieno prekybos verslą turinčio žmogaus, yra galvosūkis, kaip sukurti saugią aplinką. Ne paslaptis, kad parduotuvių (nepriklausomai, nuo jų dydžio bei prekiaujamos produkcijos) savininkai nuolat susiduria su įvairaus masto vagystėmis. Reguliariai atliekami tyrimai nemaloniai stebina savo rezultatais – pasirodo, prekybos verslo atstovai visame pasaulyje kasmet patiria milijoninius nuostolius. Vis dėlto, kurti saugią aplinką šiandien yra kur kas lengviau nei bet kada ankščiau. Svarų indėlį kuriant prekybai saugią aplinką turi ir UAB Altum Retail siūlomi pažangūs sprendimai. Vienas iš jų yra metalo detekcijos sistema, kuri apsaugos prekybininkus nuo nuostolių, galinčių įvykti tais atvejais, kuomet į prekybines patalpas atsinešami folija dengti maišai ar neteisėti deaktyvatoriai. Išvardintos priemonės yra puikūs pagalbininkai kiekvienam ilgapirščiui, tačiau tokie sprendimai, kaip metalo detekcijos sistema yra geriausias pasirinkimas siekiant tam užkirsti kelią. Ši sistema suveiks akimirksniu, išsiųsdama garsinį signalą darbuotojams, vos tik į prekybinę salę įžengs asmuo, turintis su savimi folija dengtų maišų ar deaktyvatorių. Atpažinti vagį savo parduotuvėje dar niekada nebuvo taip paprasta. Vaizdo stebėjimo kameros – puikus pasirinkimas siekiant išvengti vagysčių. Vis dėlto, šiuolaikiniai tokio pobūdžio įrengimai gerokai skiriasi nuo savo pirmtakų, o UAB Altum Retail siūlo ypač pažangias, naujos kartos vokiečių bendrovės Mobotix vaizdo kameras. Jos išskirtinės ypač plačiu apžvalgos kampu (360°), be to, gali skaičiuoti parduotuvės lankytojų skaičių. Toks sprendimas yra ypač vertingas ne tik siekiant išvengti vagysčių, bet ir optimizuojant darbo laiką. Prekybos verslo atstovams jų laukiančius iššūkius įveikti padės ir praėjimo kontrolės ir darbo laiko apskaitos sistema Safescan. Tai – kokybiška ir tiksli praėjimo kontrolė ir darbo laiko apskaita viename sprendime.

Lankytojų analizė – būtinas šiuolaikinės prekybos elementas

Kad prekyba, kaip verslo dalis, jau skaičiuoja ne vieną dešimtmetį, tai puikiai žino daugybė žmonių visame pasaulyje, tačiau palyginti neseniai pradėta kalbėti apie tokį elementą, kaip lankytojų analizė. Analizuoti lankytojus iš tiesų verta, kadangi tai – puiki galimybė padidinti savo žinomumą, pelną, pardavimus. Na, o šių tikslų pasiekimą garantuoja pavieniai lankytojų analizei atlikti sukurti produktai. Puikų jų asortimentą siūlo ir UAB Altum Retail. Klientų patirties tyrimo sistema leidžia konvertuoti kliento grįžtamąjį ryšį į momentinius pardavimus, sugrąžinti prarastus pardavimus su mobiliais priminimais, o taip pat – pasiekti didesnes klientų grupes. Dar vienas pasiūlymas – eilių valdymas. Įdomu tai, kad net ketvirtadalis parduotuvės lankytojų iš jos išeina vos tik pamatę dideles eiles. Šiandien jau galima pakeisti šią situaciją – eilių valdymo sistema leidžia suvaldyti eilių srautus; optimizuoti klientų aptarnavimo procesą, personalo poreikį ir darbo laiką. Kiekvieno verslo atstovas sau kelia įvairius tikslus, o vienas iš jų – nuolat siekti didesnio pelno. Yra daug priemonių, -padėsiančių siekti šio tikslo, tačiau tik retas verslininkas pastebi, jog tokios detalės, kaip žinojimas, kiek žmonių perka kasdien ir kokiu laiku, kurios promo akcijos yra pelningiausios, kiek žmonių įsigijo prekių tam tikrą dieną ir pan., yra taip pat labai svarbus. Vis dėlto, tuo pat metu kyla ir praktiškas klausimas: o kaip sužinoti šią informaciją? Ją tiksliai bei greitai pateiks lankytojų srautų skaičiuokliai su specialia programine įranga. Šių dienų prekybininkai turi netgi galimybę sužinoti, kaip parduotuvėse besilankantys žmonės reaguoja į transliuojamą reklamą ir įvairias jos priemones. Siekiant užtikrinti pilnavertę lankytojų analizę, svarbi ir kontrolė bei darbo laiko apskaita, tuo tarpu UAB Altum Retail siūlo unikalius produktus.

Inovatyvios ir kūrybiškos idėjos leis išlikti konkurencingiems

Šiandien prekybos verslas užima labai didelę rinkos dalį, tad nieko keista, jog norint išsilaikyti šioje srityje bei dirbti pelningai, labai svarbu išlikti konkurencingiems. Tai padaryti nebus sunku, jei pasinaudosite naujausiais atradimais, skirtais konkurencingumui palaikyti. Daug profesionalių produktų gali pasiūlyti ir UAB Altum Retail: kad išliktumėte konkurencingi, galite rinktis skaitmeninius, itin didelės raiškos ekranus, kuriuos galima įmontuoti įvairiose parduotuvės vietose: fasade, kolonose, prie persirengimo kambarių ar virš aptarnavimo zonos. Tai – ypač šiuolaikiškas ir efektyvus būdas siekiant ne tik pateikti svarbią informaciją, bet ir užtikrinti puikų estetinį vaizdą. Nenuskęsti konkurentų jūroje padės ir dar keli inovatyvūs ir kūrybiški sprendimai: kvapų rinkodara, sukursianti ne tik puikią atmosferą, bet ir paskatinsianti pirkti; modernus apšvietimas, suteiksiantis parduotuvei ir joje esantiems gaminiams ypač dekoratyvų vaizdą; neformalios vaizdo sienos; lietimui jautrūs ekranai su specialistų parengtu interaktyviu turiniu. Jei norite būti pirmi, turite pagalvoti ir apie dinamiškumą – gyvename pasaulyje, kuomet informacija keičiasi ypač sparčiai, tai galioja ir prekybos sričiai. Vienas geriausių pavyzdžių – net kelis kartus per dieną besikeičiančios kainos. UAB Altum Retail siūlomos elektroninės kainų etiketės yra idealus pasirinkimas greitam ir kokybiškam naujos informacijos perdavimui.

Tačiau kompanijai labai svarbu ne tik pasiūlyti gausų produktų asortimentą, bet nuolat analizuoti, kurie iš jų yra patys naudingiausi bei ieškoti naujų sprendimų: „Pastebiu, jog šiuolaikinė rinka yra ypač perpildyta įvairių sprendimų prekybos ir aptarnavimo sektoriams, todėl siekiant būti našiems ir produktyviems, svarbiausia yra gerai suvokti ir žinoti, ko iš tiesų reikia klientui ir pasiūlyti atitinkamą paslaugą. Kaip matote, mūsų įmonė turi itin platų paslaugų spektrą (nuo pažangių praėjimo kontrolės ir apsaugos sistemų iki profesionalių ekranų, audio sistemų ar kvapų marketingo), tačiau mūsų tikslas yra ne tik teikti inovatyvias paslaugas klientams, bet ir nuolatinė naujų, pažangių sprendimų paieška bei kruopštus tinkamų paslaugų pasirinkimas, tinkantis mūsų klientui. Kitaip tariant, siekiame būti ant pirmos bangos, atrinkdami tai, kas naudingiausia“ – tvirtina Artūras Kerševičius, UAB Altum Retail verslo plėtros vadovas.

UAB Altum Retail – patikimas Jūsų partneris, siūlantis inovatyvius sprendimus bei kūrybiškas idėjas saugiam, pelningam ir konkurencingam verslui.

FOTOGALERIJA Inovacijos prekyboje: (3 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Įsikūrė turtingiems turistams ant tako, bet ne senamiestyje Premium

Kai prekybos centrai įmonės nepriėmė dėl per mažos apyvartos, o senamiestyje, kur dažniausiai įrengiami...

Didžiausios algos odontologijos klinikose vasarį 7

VŽ surikiavo privačias odontologijos klinikas pagal šiemet vasario mėnesį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

Pavasario mugės: kada, kur ir už kiek

Pavasarį smulkiųjų laukia bent kelios didelės prekybinės mugės, kuriose prekybos vietos kaina siekia nuo...

„West Express“ vadovas: keliauti ima ir tie, kurie anksčiau sėdėjo namie Premium

Viena didžiausių turizmo rinkos dalyvių – „West Express“ grupė – 2017 m. skelbia pasiekusi geresnių...

Nesėkmės skolas „atidirbo“ – antras medienos verslas auga sėkmingai Premium

Kelią į verslą galima pradėti nuo nesėkmės ir skolų, kurias reikia atidirbti juodu darbu svetur. Tačiau, be...

Mobiliosios programėlės ir duomenų apsauga: kaip išvengti baudų Premium

Mobiliosios programėlės gali rinkti labai daug informacijos apie asmenį: jo sveikatą, buvimo vietą, finansus...

BDAR: kaip ruošiasi mobiliųjų programėlių valdytojai  Premium

Įmonės, prekėms ar paslaugoms parduoti naudojančios mobiliąsias programėles, sako, kad prisitaikyti prie...

Antkainių ribojimai ir rinkos ekonomika nedera Premium 2

Savo prekių tiekimo ir lentynos kainas lyginantys gamintojai teigia, kad kai kurie prekybininkai turi kur kas...

Trumpas vėl užsipuolė „Amazon“: „Nemoka mokesčių, žlugdo prekybininkus“ 6

JAV prezidentas Donaldas Trumpas ketvirtadienį užsipuolė interneto prekybos milžinę „Amazon“, kaltindamas...

Kriterijai, pagal kuriuos vertina 17-os „Rimi“ parduotuvių pirkėją Premium

Konkurencijos taryba, šiuo metu atliekanti bendrovės „Rimi Lietuva“ pateiktų potencialių pirkėjų kandidatūrų...

„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Socialinis tinklas „Pinterest“, pastaruoju metu su didžiaisiais prekybininkais bandęs savo „Shopping Ads“...

PPO į vatą nevynioja: jei kils prekybos karas, pasaulio ekonomika sustos Premium

Pasaulio prekybos organizacija (PPO), po užsitęsusios tylos prabilusi apie pasaulyje kunkuliuojančią prekybos...

Verslo aplinka
2018.03.29
Pasaulinį pripažinimą pelniusiame viešbutyje galima patenkinti visus penkis pojūčius  Rėmėjo turinys 3

Dėl aukščiausio lygio aptarnavimo, unikalaus „Medical SPA&Wellnes“ centro ir išskirtinės vietos Lietuvoje...

Laisvalaikis
2018.03.29
„Gucci“ savininkė įtariama vengusi mokesčių

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“, kuriai priklauso ir „Gucci“ prekės ženklas, teks atsakyti į...

Vasarį, kaip įprasta, mažmenininkų apyvartos smuktelėjo

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2018 m. vasarį sudarė 761,2 mln. Eur to meto kainomis ir,...

„Ermitažas“ įsilieja į e. prekybos lenktynes 5

Statybinių ir apdailos medžiagų bei namų apyvokos prekių tinklas „Ermitažas“, vos prieš du mėnesius atidaręs...

„Varėnos pienelio“ istorija: kaip provincijos pieninė tapo konkurencinga eksportuotoja Rėmėjo turinys 5

Prieš septynerius metus, kai dabartinė „Varėnos pienelio“ vadovė Jolanta Kuzminienė atėjo dirbti į įmonę, ši...

„Amazon“ rado nišą sausakimšoje Prancūzijos rinkoje

JAV interneto prekybos milžinė „Amazon“ žengė tvirtą žingsnį į Europos prekybos maisto prekėmis rinką –...

Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija Premium

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2018.03.28
Prekybos centrų žvaigždės pagal pardavimų rodiklį Premium

Didžiausią apyvartą vienam kvadratiniam metrui skaičiuoja vos kelis kvadratinius metrus besinuomojantys...

Rinkodara
2018.03.27

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau