Inovacijos prekyboje: pažangūs būdai apsisaugoti, analizuoti lankytojus ir būti konkurencingiems

Publikuota: 2017-05-11
„Didelės raiškos LED SMD ekranas „Aprangos galerijos“ parduotuvėje“.
„Didelės raiškos LED SMD ekranas „Aprangos galerijos“ parduotuvėje“.

UAB Altum Retail – kompetentinga profesionalų komanda, turinti aukštą kompetenciją bei didelę patirtį, siūlanti novatoriškus, optimalius bei patogius sprendimus prekybos verslui. Vykdant veiklą, laikomasi aukščiausių aptarnavimo ir kokybės standartų. Šiandien kompanija gali patvirtinti – dar niekada nebuvo taip paprasta mažinti verslo kaštus bei didinti jo pelną.

Pažangūs sprendimai bei šiuolaikinės technologijos kuria saugią aplinką

Kiekvienas prekybos atstovas susiduria su daugybe įvairių iššūkių. Nesunku pastebėti, kad nemaža dalis žmonių jų išsigąsta ir toks sprendimas tampa pagrindine priežastimi, kodėl apskritai nėra pradedamas joks verslas. Galima tik pasidžiaugti, kad šiandien situacija keičiasi iš esmės, tad verslininkai kovodami su iššūkiais jau nebėra vieni – į pagalbą skuba naujausi atradimai. Vienas didžiausių iššūkių, kuris laukia kiekvieno prekybos verslą turinčio žmogaus, yra galvosūkis, kaip sukurti saugią aplinką. Ne paslaptis, kad parduotuvių (nepriklausomai, nuo jų dydžio bei prekiaujamos produkcijos) savininkai nuolat susiduria su įvairaus masto vagystėmis. Reguliariai atliekami tyrimai nemaloniai stebina savo rezultatais – pasirodo, prekybos verslo atstovai visame pasaulyje kasmet patiria milijoninius nuostolius. Vis dėlto, kurti saugią aplinką šiandien yra kur kas lengviau nei bet kada ankščiau. Svarų indėlį kuriant prekybai saugią aplinką turi ir UAB Altum Retail siūlomi pažangūs sprendimai. Vienas iš jų yra metalo detekcijos sistema, kuri apsaugos prekybininkus nuo nuostolių, galinčių įvykti tais atvejais, kuomet į prekybines patalpas atsinešami folija dengti maišai ar neteisėti deaktyvatoriai. Išvardintos priemonės yra puikūs pagalbininkai kiekvienam ilgapirščiui, tačiau tokie sprendimai, kaip metalo detekcijos sistema yra geriausias pasirinkimas siekiant tam užkirsti kelią. Ši sistema suveiks akimirksniu, išsiųsdama garsinį signalą darbuotojams, vos tik į prekybinę salę įžengs asmuo, turintis su savimi folija dengtų maišų ar deaktyvatorių. Atpažinti vagį savo parduotuvėje dar niekada nebuvo taip paprasta. Vaizdo stebėjimo kameros – puikus pasirinkimas siekiant išvengti vagysčių. Vis dėlto, šiuolaikiniai tokio pobūdžio įrengimai gerokai skiriasi nuo savo pirmtakų, o UAB Altum Retail siūlo ypač pažangias, naujos kartos vokiečių bendrovės Mobotix vaizdo kameras. Jos išskirtinės ypač plačiu apžvalgos kampu (360°), be to, gali skaičiuoti parduotuvės lankytojų skaičių. Toks sprendimas yra ypač vertingas ne tik siekiant išvengti vagysčių, bet ir optimizuojant darbo laiką. Prekybos verslo atstovams jų laukiančius iššūkius įveikti padės ir praėjimo kontrolės ir darbo laiko apskaitos sistema Safescan. Tai – kokybiška ir tiksli praėjimo kontrolė ir darbo laiko apskaita viename sprendime.

Lankytojų analizė – būtinas šiuolaikinės prekybos elementas

Kad prekyba, kaip verslo dalis, jau skaičiuoja ne vieną dešimtmetį, tai puikiai žino daugybė žmonių visame pasaulyje, tačiau palyginti neseniai pradėta kalbėti apie tokį elementą, kaip lankytojų analizė. Analizuoti lankytojus iš tiesų verta, kadangi tai – puiki galimybė padidinti savo žinomumą, pelną, pardavimus. Na, o šių tikslų pasiekimą garantuoja pavieniai lankytojų analizei atlikti sukurti produktai. Puikų jų asortimentą siūlo ir UAB Altum Retail. Klientų patirties tyrimo sistema leidžia konvertuoti kliento grįžtamąjį ryšį į momentinius pardavimus, sugrąžinti prarastus pardavimus su mobiliais priminimais, o taip pat – pasiekti didesnes klientų grupes. Dar vienas pasiūlymas – eilių valdymas. Įdomu tai, kad net ketvirtadalis parduotuvės lankytojų iš jos išeina vos tik pamatę dideles eiles. Šiandien jau galima pakeisti šią situaciją – eilių valdymo sistema leidžia suvaldyti eilių srautus; optimizuoti klientų aptarnavimo procesą, personalo poreikį ir darbo laiką. Kiekvieno verslo atstovas sau kelia įvairius tikslus, o vienas iš jų – nuolat siekti didesnio pelno. Yra daug priemonių, -padėsiančių siekti šio tikslo, tačiau tik retas verslininkas pastebi, jog tokios detalės, kaip žinojimas, kiek žmonių perka kasdien ir kokiu laiku, kurios promo akcijos yra pelningiausios, kiek žmonių įsigijo prekių tam tikrą dieną ir pan., yra taip pat labai svarbus. Vis dėlto, tuo pat metu kyla ir praktiškas klausimas: o kaip sužinoti šią informaciją? Ją tiksliai bei greitai pateiks lankytojų srautų skaičiuokliai su specialia programine įranga. Šių dienų prekybininkai turi netgi galimybę sužinoti, kaip parduotuvėse besilankantys žmonės reaguoja į transliuojamą reklamą ir įvairias jos priemones. Siekiant užtikrinti pilnavertę lankytojų analizę, svarbi ir kontrolė bei darbo laiko apskaita, tuo tarpu UAB Altum Retail siūlo unikalius produktus.

Inovatyvios ir kūrybiškos idėjos leis išlikti konkurencingiems

Šiandien prekybos verslas užima labai didelę rinkos dalį, tad nieko keista, jog norint išsilaikyti šioje srityje bei dirbti pelningai, labai svarbu išlikti konkurencingiems. Tai padaryti nebus sunku, jei pasinaudosite naujausiais atradimais, skirtais konkurencingumui palaikyti. Daug profesionalių produktų gali pasiūlyti ir UAB Altum Retail: kad išliktumėte konkurencingi, galite rinktis skaitmeninius, itin didelės raiškos ekranus, kuriuos galima įmontuoti įvairiose parduotuvės vietose: fasade, kolonose, prie persirengimo kambarių ar virš aptarnavimo zonos. Tai – ypač šiuolaikiškas ir efektyvus būdas siekiant ne tik pateikti svarbią informaciją, bet ir užtikrinti puikų estetinį vaizdą. Nenuskęsti konkurentų jūroje padės ir dar keli inovatyvūs ir kūrybiški sprendimai: kvapų rinkodara, sukursianti ne tik puikią atmosferą, bet ir paskatinsianti pirkti; modernus apšvietimas, suteiksiantis parduotuvei ir joje esantiems gaminiams ypač dekoratyvų vaizdą; neformalios vaizdo sienos; lietimui jautrūs ekranai su specialistų parengtu interaktyviu turiniu. Jei norite būti pirmi, turite pagalvoti ir apie dinamiškumą – gyvename pasaulyje, kuomet informacija keičiasi ypač sparčiai, tai galioja ir prekybos sričiai. Vienas geriausių pavyzdžių – net kelis kartus per dieną besikeičiančios kainos. UAB Altum Retail siūlomos elektroninės kainų etiketės yra idealus pasirinkimas greitam ir kokybiškam naujos informacijos perdavimui.

Tačiau kompanijai labai svarbu ne tik pasiūlyti gausų produktų asortimentą, bet nuolat analizuoti, kurie iš jų yra patys naudingiausi bei ieškoti naujų sprendimų: „Pastebiu, jog šiuolaikinė rinka yra ypač perpildyta įvairių sprendimų prekybos ir aptarnavimo sektoriams, todėl siekiant būti našiems ir produktyviems, svarbiausia yra gerai suvokti ir žinoti, ko iš tiesų reikia klientui ir pasiūlyti atitinkamą paslaugą. Kaip matote, mūsų įmonė turi itin platų paslaugų spektrą (nuo pažangių praėjimo kontrolės ir apsaugos sistemų iki profesionalių ekranų, audio sistemų ar kvapų marketingo), tačiau mūsų tikslas yra ne tik teikti inovatyvias paslaugas klientams, bet ir nuolatinė naujų, pažangių sprendimų paieška bei kruopštus tinkamų paslaugų pasirinkimas, tinkantis mūsų klientui. Kitaip tariant, siekiame būti ant pirmos bangos, atrinkdami tai, kas naudingiausia“ – tvirtina Artūras Kerševičius, UAB Altum Retail verslo plėtros vadovas.

UAB Altum Retail – patikimas Jūsų partneris, siūlantis inovatyvius sprendimus bei kūrybiškas idėjas saugiam, pelningam ir konkurencingam verslui.

FOTOGALERIJA Inovacijos prekyboje: (3 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
„Apranga“ gruodį užfiksavo rekordą ir metus baigė 4% augimu 1

Praėjusių metų gruodis „Aprangai“ buvo geriausias mėnuo grupės istorijoje. O visus 2017-uosius mažmenininkė...

Iš „Spotify“ per teismą reikalaujama 1,6 mlrd. USD kompensacijos

Muzikos leidybos bendrovė „Wixen Music Publishing“ kreipėsi į teismą, reikalaudama, kad muzikos transliavimo...

IKEA ir „Amazon“ gali suvienyti jėgas Švedijoje

Švedijos baldų pramonės milžinė IKEA šiemet pasiūlys savo produkcijos įsigyti per trečiuosius pardavėjus...

2018-ųjų lūkesčiai – metus pradeda nestokodami optimizmo Premium

2018-uosius dauguma VŽ kalbinamų verslininkų pradeda nusiteikę optimistiškai, dalis jų laukia dar...

Kas laukia turizmo sektoriaus šiemet: Vilniuje ir toliau trūks viešbučių

Sostinėje 2018 m. turėtų atsidaryti bent 5 nauji viešbučiai, tačiau didžiausias iššūkis turizmo verslui 2018...

Nauja personalo vadovė keičia „Maximos“ motyvavimo sistemą Premium 4

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ Personalo departamentui prieš tris mėnesius pradėjusi vadovauti Margarita...

Rolandas Valiūnas: apie 2018-uosius, atkirtį didžiajam ketvertui ir dirbtinio intelekto naudą bei pavojus Premium 1

Vienos didžiausių Lietuvos advokatų kontorų „Ellex Valiunas“ vadovas Rolandas Valiūnas neseniai pažėrė...

Gofruoto kartono pakuotės: dar vienas kainų šuolis Premium

Pakuočių rinką vėl drebina kainos – per 2017 m. gofruoto kartono gamybos žaliavoms pabrangus beveik...

Pramonė
2018.01.02
Norvegai saulės jėgaines pirks parduotuvėse 9

Didžiausias Šiaurės šalyse buitinės elektronikos prekybos tinklas „Elkjop“ Norvegijos parduotuvėse pradeda...

Energetika
2018.01.01
Eglutės žaislai – Ukrainos eksporto prekė 1

Pernai Ukraina eksportavo eglutės žaisliukų už 5,3 mln. USD – vien per devynis 2017 metų mėnesius į ES šalis...

Pramonė
2017.12.31
Latvijoje atidaryta naminės gamykla 9

Rygos Mežaparko mikrorajone, Latvijoje, atidaryta gamykla, kurioje iš latviško medaus bus gaminamas „Rygos...

Agroverslas
2017.12.30
Graikija nuo 2018 m. apmokestina turistus 10

Nuo 2018 m. sausio 1 d. Graikijoje įsigalioja turizmo mokestis. Jį turės mokėti visi turistai, apsistoję šios...

„Maximai“ ir „Iki“ skyrė baudas už akcijas vaikams 5

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė 9.000 Eur ir 7.000 Eur baudas „Maxima LT“ ir...

Svarbiausi 2017 m. įvykiai turizme: nuo netikrų nuotraukų skandalo iki neįvykusio „Novaturo" pardavimo 2

Turizmo sektoriui 2017-ieji buvo audringi. Iššūkių pažėrė Vilniaus oro uosto rekonstrukcija. Netikrų...

Konkuruoti su „Amazon“ – įmanoma 2

Norintys įsitvirtinti elektroninėje erdvėje pirmiausia turėtų pasižvalgyti po amazon.com, nes būtent čia...

IKEA sukonkretino plėtros planus Ukrainoje

Švedijos baldų prekybos milžinė pasiryžo žengti į Ukrainą ir sudarė plėtros šioje šalyje planą. Per...

Svarbiausi 2017 m. įvykiai advokatų rinkoje: kontorų jungtuvės ir specialūs kambariai

2017-ieji didžiosioms verslo advokatų kontoroms dramatiškų pokyčių neatnešė. Tačiau judesių būta: metai...

Tyrimas: šešėlyje slypi ketvirtadalis alkoholio ir cigarečių rinkos 11

Trejus metus nuosekliai mažėjęs šešėlis stipriųjų gėrimų rinkoje vėl ėmė didėti, šiemet jis sudarė 24%, tai 2...

Prognozė: prabangos kitąmet bus daugiau Premium 2

Prabangos prekių ženklams atstovaujantys prekybininkai įsitikinę, kad 2018-ieji šiam segmentui bus geri. IĮ...

Nusitaikė į mėsą: svarsto didesnius mokesčius Premium

Kai kurios pasaulio šalys jau apmokestino maisto pramonės naudojamą cukrų, druską ir riebalus, o...

Agroverslas
2017.12.29

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau