E. parduotuvė: kada užtenka nuomotis, o kada - kurti savą

Publikuota: 2017-02-23
Aurimo Vainausko, „Kavos draugo“ įkūrėjo, teigimu, vienas iš svarbiausių principų – verstis per galvą, kad klientui e. parduotuvėje padėtum rasti, ko jam reikia.
Roberto Misiukonio nuotr.
Aurimo Vainausko, „Kavos draugo“ įkūrėjo, teigimu, vienas iš svarbiausių principų – verstis per galvą, kad klientui e. parduotuvėje padėtum rasti, ko jam reikia. Roberto Misiukonio nuotr.

Augant e. prekybos mastui, kai per ketverius metus perkančiųjų internetu Lietuvoje padaugėjo 10%, taisyklė, kad jei tavęs nėra internete, nėra niekur, vis dar aktuali. Smulkieji pradeda nuo pigesnių e. variantų, o jau prakutusieji vietos rinkoje veržiasi į „Amazon.com“.

E. parduotuvė atsieina pigiau nei fizinė, tačiau jai kurti vis tiek reikia investicijų, o jos ypač verslo pradžioje nebūna mažos. E. parduotuvės sukūrimas negarantuoja nei pirkėjų srauto, nei pajamų, todėl Vytautas Vorobjovas, Lietuvos e. komercijos ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau