„Siemens“ ir „Alstom“ jungia padalinius, kad atremtų Kiniją

Publikuota: 2017-09-28
Henri Poupart-Lafarge'as, „Alstom“ vykdomasis vadovas, ir Joe Kaeseris, „Siemens“ vadovas. Stephane Mahe („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Henri Poupart-Lafarge'as, „Alstom“ vykdomasis vadovas, ir Joe Kaeseris, „Siemens“ vadovas. Stephane Mahe („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Vokietijos pramonės grupė „Siemens“ ir Prancūzijos konkurentė „Alstom“ sutarė sujungti savo transporto padalinius. Taip bus sukurtas Europos milžinas, kuris taps pajėgus atremti Kinijos valstybinės CRRC geležinkelių korporacijos tarptautinę plėtrą.

Pagal sutarimo memorandumą, kurį patvirtino abi kompanijos, „Siemens“ savo transporto padalinį integruos į „Alstom“: Vokietijos kompanija įsigis 50% Prancūzijos konglomerato akcijų.

Bendrai kompanijai vadovaus dabartinis „Alstom“ vykdomasis vadovas Henri Poupart-Lafarge’as. Taip Pran­cūzija mėgina atremti kritiką, esą kitiems perleidžia svarbios pramonės įmonės valdymą.

Sandorį dar turi patvirtinti „Alstom“ akcininkai ir rinkos prižiūrėtojai. Šis žingsnis – Prancūzijos preziden­to Emmanuelio Macrono pastan­gų stiprinti Vokietijos ir Pran­cūzijos aljansą pavyzdys, šį­kar­t pramonės sektoriuje.

Prancūzijos finansų ministras Bruno Le Maire’as sakė, kad vyriausybė pritaria planuojamam susijungimui, ir patikino, kad bus saugomos prancūzų darbo vietos.

„Siemens“ ir „Alstom“ transporto padalinių ikonos – garsieji prancūzų TGV ir vokiečių ICE greitieji traukiniai. Taip pat šie padaliniai plėtoja signalizavimo ir geležinkelių technologijas. Abiejų padalinių metiniai pardavimai siekia 15,3 mlrd. Eur, o pelnas prieš palūkanas ir mokesčius – 1,2 mlrd. Eur.

„Šis lygiavertis Prancūzijos ir Vokieti­jos įmonių susijungimas siunčia daug svarbių žinučių. Europos idėją perkeliame į darbą ir kartu su „Alstom“ kuriame naują Europos lyderį geležinkelių pramonės srityje“, – komentavo Joe Kaeseris, „Siemens“ vykdomasis vadovas.

Jis pridūrė, kad susijungimą lėmė globalūs pokyčiai.

„Dominuojantis rinkos dalyvis Azijoje pakeitė pasaulinės rinkos dinamiką, o judumui ateityje įtakos turės skaitmenizacija“, – sakė „Siemens“ vadovas.

Viena iš prielaidų susijungti – stoti skersai kelio Kinijos transporto milžinei CRRC.

Korporacija yra didesnė nei „Siemens Mobility“, „Al­s­­tom“ ir „Bombardier Trans­por­tation“ kartu sudėjus, jos metinės pajamos siekia 35 mlrd. USD.

Anksčiau daugiausia dėmesio skyrusi Kinijos rinkai, CRRC pastaruoju metu laimėjo projektus Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Čekijoje, be to, dabar taikosi į „High Spe­ed 2“ projektą JK, jį įgyvendinus būtų pastatytos jungtys tarp Londono ir Šiaurės Anglijos miestų.

Ponas Poupart-Lafarge’as susijungimą pavadino istoriniu momentu konsoliduojant geležinkelių pramonę.

Šis sandoris į šoną nustumia Kanados transporto grupę „Bombardier“, kuri taip pat de­rėjosi su „Siemens“, teigia „Reuters“ šaltiniai.

Sandoris užkerta kelią „Siemens“ įsigyti daugiau nei 50,5% „Alstom“ akcijų ketverius metus po sandorio baigimo. Be to, nustatomi tam tikri „valdymo, organizaciniai ir darbo jėgos saugikliai“, bendrame pareiškime nurodė „Siemens“ ir „Alstom“.

Pagrindinė jungtinės įmonės, kuri bus vadinama „Siemens Alstom“, būstinė bus Pary­žiuje, o jos signalizavimo ir technologijų padalinys – Berlyne.

Nauja jungtinė įmonė turės 62.300 darbuotojų ir tikisi per ketverius metus dėl sinergijos sutaupyti apie 470 mln. Eur.

Sandorį ketinama baigti iki 2018 m. pabaigos.

Kompanijų teigimu, jų verslo sritys papildo viena kitą. „Alstom“ labiau įsitvirtinusi Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje, Indijoje, Centrinėje ir Pietų Amerikoje, o „Siemens“ stipresnė Kinijoje, JAV ir Rusijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių pramonės bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Baltic Agro, UAB161.087942115
BOEN Lietuva, UAB156.8445941.331
Orion Global pet, UAB213.6443.812121
Thermo Fisher Scientific Baltics, UAB176.67893.764621
Lytagra, AB139.7555.769605
Achema, AB359.2534.3971.141
Lifosa, AB367.4214.490954
ORLEN Lietuva, AB3.216.158214.2341.348
Viada LT, UAB201.0753.8241.001
SBA baldų kompanija, UAB351.11812.78159
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
10 UAB „Dominari Sofa“ 1.139,2% Panevėžio
13 UAB „LiTak-Tak“ 1.042,4% Vilniaus
16 UAB „Vėjų spektras“ 989,3% Klaipėdos
20 UAB „Vilniaus pakuotė“ 883,9% Vilniaus
25 UAB „Litenergoservis“ 788,0% Vilniaus

10 didžiausių energetikos bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Litesko, UAB46.9146.73852
Vilniaus energija, UAB151.0582.87241
INTER RAO Lietuva, AB138.93211.72125
Kauno energija, AB61.1888.214478
Elektrum Lietuva, UAB68.93562419
Energijos tiekimas, UAB81.37911.81529
LitMet, UAB43.7154.47922
Litgrid, AB143.21518.883235
Lietuvos energijos gamyba, AB151.75848.330399
Lietuvos dujų tiekimas, UAB195.386-14.29131
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau