Augino užsakymai, dėl kurių kitiems gamintojams skauda galvą

Publikuota: 2017-08-11
Faustas Tallat-Kelpša, „Via Aquaria“ vadovas, sako, kad Europos gamintojams lieka tik mažesnių tiražų užsakymai, nes dėl stambesnių konkurencinę kovą vis dar laimi kinai.
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.
Faustas Tallat-Kelpša, „Via Aquaria“ vadovas, sako, kad Europos gamintojams lieka tik mažesnių tiražų užsakymai, nes dėl stambesnių konkurencinę kovą vis dar laimi kinai. Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.

Dėl išaugusio užsakymų skaičiaus Didžiojoje Britanijoje popierinius maišelius, dėžutes ir kitą reklaminę pakuotę gaminanti UAB „Via Aquaria“ pernai apyvartą sugebėjo išauginti beveik trečdaliu. Panašų augimo tempą įmonė planuoja ir šiemet, kaip ir anksčiau, daugiausia jėgų skirs eksportui.

Faustas Tallat-Kelpša, „Via Aquaria“ vadovas, sako, kad įtikti reikliems Anglijos klientams pavyko pasiūlius nepriekaištingą kokybę, lankstumą ir greitį. „Jei kokybė jau seniai nebėra privalumas, apie ją niekas net nekalba, ji tiesiog privaloma, tai ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau