Kol Šiauliai delsia, investuotojus vilioja Kaunas
„Buvo inicijuotas inžinerinės infrastruktūros projektas, kuris suformuotų sąlygas sujungti oro uostą ir LEZ teritoriją aviacine infrastruktūra. Tai sudarytų sąlygas pritraukti orlaivių priežiūros ir remonto srityje veikiančių investuotojų, kuriems aktualios LEZ lengvatos. Susidomėjimas iš potencialių investuotojų yra, bet tolesnis darbas su jais priklauso ir nuo inžinerinių sprendimų, ir nuo galimų valstybės taikomų paskatų priemonių“, – teigia Vytautas Petružis, Kauno LEZ valdymo bendrovės generalinis direktorius.
Nutiesus riedėjimo taką ir įrengus peroną, būtų geriau panaudojama Karmėlavos oro uosto rytinė dalis ir sudaryta galimybė orlaiviams įvažiuoti į komerciškai plėtojamus sklypus. Remiantis projekto dokumentais, numatoma nutiesti 207 m ilgio ir 44 m (23 m būtų asfaltuota) pločio E kategorijos riedėjimo taką ir apie 20.900 kv. m peroną, kuriame būtų įrengta 4C kategorijos orlaivių stovėjimo aikštelių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai