Ispanija pristatė naują šalies turistinio įvaizdžio koncepciją

Publikuota: 2017-07-08
Ispanijoje per pirmus penkis ši metų mėnesius apsilankė 27,933 mln. užsienio turistų – 11,6% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
Jorge Sanz (Pacific Press/SIPA / „Scanpix“) nuotr.
Ispanijoje per pirmus penkis ši metų mėnesius apsilankė 27,933 mln. užsienio turistų – 11,6% daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Jorge Sanz (Pacific Press/SIPA / „Scanpix“) nuotr.

Ispanijos turizmo institutas („Turespana“) sukūrė naują Ispanijos, kaip turistinės krypties, populiarinimo užsienio rinkose koncepciją. Jos šūkis –„Ispanija yra dalis tavęs“ ( „Espana – es parte de ti“).

Šios koncepcijos pagrindu sukurti keturi vaizdo klipai ir 30 reklamos maketų, adaptuotų skirtingomis kalbomis kalbantiems ir skirtingas kultūras atstovaujantiems turistams.

Koncepcijos tikslas – padidinti šalies žinomumą ir atnaujinti šalies turistinio prekės ženklo pozicionavimą.

Esminė naujojo šūkio „Ispanija yra dalis tavęs“ idėja, jog bet kuris turistas nori šiek tiek „susirgti“ ta šalimi, po kurią keliauja, ir grįžęs iš kelionės dar ilgą laiką ją prisimins.

Šūkio kūrėjai viliasi, kad toks pozicionavimas pritrauks tiek tuos turistus, kurie jau yra buvę Ispanijoje, ir tuos, kurie dar nėkart nėra ilsėjęsi šioje šalyje.

Planuojama, kad šią Ispanijos reklamą pamatys daugiau nei 500 milijonų žmonių.

Siekdamas nustatyti naujosios įvaizdžio koncepcijos tikslinę auditoriją, „Turespana“ ištyrė, kokios rinkos Ispanijai yra svarbiausios, vertinant pagal turistų srautus ir jų Ispanijai generuojamas pajamas, o taip pat išgrynino tris pagrindinius Ispanijos turizmo produktus.

Šie trys aspektai buvo lemiami nustatant profilį turisto, kurį tikimasi privilioti į šalį, ir kurį „Turespana“ apibūdino kaip kosmopolišką. Be to, tai turistas, kuris atvykęs į šalį netaupo ir išleidžia daug pinigų.

Vienas iš keturių sukurtų video klipų atliepia poreikiams turistų iš tokių rinkų kaip Kinija, Indija ir Arabų šalys. Likę trys klipai orientuoti į Europos rinką – jaunimą, šeimas ir vyresnio amžiaus turistus.

Kampanijai bus panaudota 600 vaizdinių elementų: šalies gastronomijos, meno ir kultūros, miesto, kaimo, verslo turizmo vaizdai , taip pat poilsio prie jūros, teminių maršrutų, apsipirkimo, sporto ir gamtos, golfo, didelių švenčių ir renginių.

Nacionalinio statistikos instituto duomenimis, Ispanijoje per pirmus penkis ši metų mėnesius apsilankė

27,933 mln. užsienio turistų, 11,6% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.

Daugiausia svečių atvyko iš Jungtinės Karalystės (6,405 mln., 11% daugiau nei pernai per penkis mėnesius), antroje vietoje – Vokietija (4,034 mln., augimas 7,6%), trečioje Prancūziją (3,881 mln., augimas 5%).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ką daryti, kad gautas užsakymas – tiesiog per didelis

Gusto namai su pirkėjais iš Suomijos dėl eksporto derėjosi dvejus metus, tačiau kai sutartis buvo pasirašyta,...

Galimybė susigrąžinti dalį GPM už paslaugas vertinama skirtingai

Mokesčių reformą parengusios Vyriausybės siūlymas leisti gyventojams susigrąžinti dalį pajamų mokesčio (GPM)...

„Grotthuss“ viešbutis plečiasi dvigubai 1

Sostinės senamiestyje, Ligoninės g., įsikūręs „boutique“ tipo viešbutis kelių plėtros etapų metu kambarių...

Įvardijo labiausiai nuo turizmo priklausomas valstybes

Pasaulio turizmo organizacija įvertino, kurių pasaulio šalių ekonomika yra labiausiai priklausoma nuo turizmo.

Ministerija: dėl „Metrail“ nesusitaria patys gamintojai, galutinio sutarties projekto nėra

Gamintojų viltis šiandien sulaukti Aplinkos ministerijos patvirtinimo, kad taikos sutartis dėl „Metrail“ bus...

Į Lietuvą ateina naujas viešbučių ženklas Premium

Lietuvos viešbučių rinką papildys naujas prekės ženklas – „Clarion“. Tai bus antrasis Skandinavijos tinklo...

Statyba ir NT
2018.04.20
Pirmieji „Vytautas Mineral SPA“ metai: nuo plano atsilikta labai nedaug Premium

Birštono naujokas – sveikatingumo ir poilsio kompleksas „Vytautas Mineral SPA“ – 2017 m. pasiekė 60% metinį...

Atidarytas pirmasis Lietuvoje „Marriott“ viešbutis 15

Vilniuje, buvusio Žalgirio stadiono teritorijoje, atidarytas 199 kambarių viešbutis „Courtyard by Marriott...

Statyba ir NT
2018.04.19
Naujas susitarimas dėl „Metrail“: steigs garantinį fondą

Gamintojai ir importuotojai skelbia Aplinkos ministerijai pateikę naują taikos sutarties ginče dėl „Metrail“...

BDAR: draudikai sutrikę, neaiškumų – miškas Premium 6

Gegužės 25-osios, kai įsigalios Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), draudikai laukia su nerimu,...

Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Sprendimai, kai patalpų nuomos kaina peržengia sveiko proto ribas Premium 1

Kuo smulkesnis verslas, tuo sudėtingiau jam derėtis dėl patalpų nuomos kainos, ypač kai sutartis baigiasi ir...

Tyrimas: medicinos sektoriaus pirkimams trūksta skaidrumo 3

Valstybinės sveikatos priežiūros įstaigos 2007-2016 m. neracionaliai leido valstybės biudžeto pinigus...

Birštono „Vytautas mineral SPA“ siūlo atsiskaityti bitkoinais

Prašmatniausias Birštono sveikatingumo ir poilsio kompleksas „Vytautas mineral SPA“ paskelbė savo klientams...

Laisvalaikis
2018.04.18
Be modernios veterinarijos klinikos, Ukmergėje – ir greitoji pagalba gyvūnams Premium

Įgyvendinti kadaise puoselėtą svajonę versle užtenka kelių dalykų – patirties, lėšų investicijoms ir tinkamų...

Konkurencijos taryba VP grupės akcininkams leido investuoti į viešbučius Rumunijoje

Lietuvos Konkurencijos taryba leido vykdyti sandorį, kuriuo vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių...

Statyba ir NT
2018.04.17
Restoraną vietoje Italijos įkūrė Anykščiuose ir neprašovė Premium

Šeimos restoranas „5 Taškai“ garsina Anykščius gastronomijos žemėlapyje, nors jo įkūrėjai per metus reklamai...

Dar kuriant kavinę, kurioje svarbiausia žaisti, klientai jau buvo žinomi Premium

Kai norima įprasminti savo pomėgį, galima bendraminčius, kurie domisi fantastiniais žaidimais, suburti...

Birštono fenomenas: kyla sparčiausiai iš visų Lietuvos kurortų Premium

Mineraliniais vandenimis garsėjančiame Birštono kurorte pernai turistų srautas šoktelėjo net 55%. Tokiu...

„Teisės PRO“: metų teisininko rinkimų finalininkai

Baigėsi pirmieji atrankos etapai „Verslo žinių“ ir „Infolex“ drauge su Bendrovių ir institucijų teisininkų...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau