Ispanija pristatė naują šalies turistinio įvaizdžio koncepciją

Publikuota: 2017-07-08
Ispanijoje per pirmus penkis ši metų mėnesius apsilankė 27,933 mln. užsienio turistų – 11,6% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
Jorge Sanz (Pacific Press/SIPA / „Scanpix“) nuotr.
Ispanijoje per pirmus penkis ši metų mėnesius apsilankė 27,933 mln. užsienio turistų – 11,6% daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Jorge Sanz (Pacific Press/SIPA / „Scanpix“) nuotr.

Ispanijos turizmo institutas („Turespana“) sukūrė naują Ispanijos, kaip turistinės krypties, populiarinimo užsienio rinkose koncepciją. Jos šūkis –„Ispanija yra dalis tavęs“ ( „Espana – es parte de ti“).

Šios koncepcijos pagrindu sukurti keturi vaizdo klipai ir 30 reklamos maketų, adaptuotų skirtingomis kalbomis kalbantiems ir skirtingas kultūras atstovaujantiems turistams.

Koncepcijos tikslas – padidinti šalies žinomumą ir atnaujinti šalies turistinio prekės ženklo pozicionavimą.

Esminė naujojo šūkio „Ispanija yra dalis tavęs“ idėja, jog bet kuris turistas nori šiek tiek „susirgti“ ta šalimi, po kurią keliauja, ir grįžęs iš kelionės dar ilgą laiką ją prisimins.

Šūkio kūrėjai viliasi, kad toks pozicionavimas pritrauks tiek tuos turistus, kurie jau yra buvę Ispanijoje, ir tuos, kurie dar nėkart nėra ilsėjęsi šioje šalyje.

Planuojama, kad šią Ispanijos reklamą pamatys daugiau nei 500 milijonų žmonių.

Siekdamas nustatyti naujosios įvaizdžio koncepcijos tikslinę auditoriją, „Turespana“ ištyrė, kokios rinkos Ispanijai yra svarbiausios, vertinant pagal turistų srautus ir jų Ispanijai generuojamas pajamas, o taip pat išgrynino tris pagrindinius Ispanijos turizmo produktus.

Šie trys aspektai buvo lemiami nustatant profilį turisto, kurį tikimasi privilioti į šalį, ir kurį „Turespana“ apibūdino kaip kosmopolišką. Be to, tai turistas, kuris atvykęs į šalį netaupo ir išleidžia daug pinigų.

Vienas iš keturių sukurtų video klipų atliepia poreikiams turistų iš tokių rinkų kaip Kinija, Indija ir Arabų šalys. Likę trys klipai orientuoti į Europos rinką – jaunimą, šeimas ir vyresnio amžiaus turistus.

Kampanijai bus panaudota 600 vaizdinių elementų: šalies gastronomijos, meno ir kultūros, miesto, kaimo, verslo turizmo vaizdai , taip pat poilsio prie jūros, teminių maršrutų, apsipirkimo, sporto ir gamtos, golfo, didelių švenčių ir renginių.

Nacionalinio statistikos instituto duomenimis, Ispanijoje per pirmus penkis ši metų mėnesius apsilankė

27,933 mln. užsienio turistų, 11,6% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.

Daugiausia svečių atvyko iš Jungtinės Karalystės (6,405 mln., 11% daugiau nei pernai per penkis mėnesius), antroje vietoje – Vokietija (4,034 mln., augimas 7,6%), trečioje Prancūziją (3,881 mln., augimas 5%).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių prekybos bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Rivona, UAB384.0432.0461.025
Norfos mažmena, UAB409.9219.1513.332
Mineraliniai vandenys, UAB152.5929.698233
MAXIMA LT, UAB1.503.41563.65516.571
Rimi Lietuva, UAB313.5461.7803.409
EUROVAISTINĖ, UAB206.2667221.539
Gintarinė vaistinė, UAB109.7263.621851
Nemuno vaistinė, UAB164.3477.1211.253
ACC Distribution, UAB180.158288130
AVAD Baltic, UAB166.4153.95819
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
1 UAB „Sominis technology“ 4.149,7% Vilniaus
2 UAB „Topo grupė“ 3.107,8% Kauno
8 UAB „Aneroidas“ 1.240,4% Vilniaus
9 UAB „Garden paradise“ 1.146,0% Vilniaus
12 UAB „Metruna“ 1.083,6% Klaipėdos

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau