Kavos virėjai turi būti kitokie

Publikuota: 2017-05-27

Kai rinka perpildyta, o be naujų vis pasirodančių žaidėjų joje esti ir nemažai ilgiau veikiančių ir žinomų konkurentų, būtina kuo nors išsiskirti – sukurti daugiau pridėtinės vertės klientui, siūlyti kitokių produktų ar savitą koncepciją.

Viena iš sričių, kurioje žaidėjų randasi vienas po kito, – nedidelės kavinukės. Kava išsinešti vienkartiniuose puodeliuose ar dalis darbo dienos su kompiuteriu tokioje vietoje pirmiausia tapo Vilniaus ir kitų didmiesčių senamiesčių atributu, kuris netruko pasklisti plačiau. Vien per pastaruosius kelerius metus tokių kavinukių pridygo visoje Lietuvoje, o net mažesniuose miestuose galima jų rasti po kelias. Dauguma tokių vietų yra panašios – lengvi baldai neretai iš populiaraus jų parduotuvių tinklo, pagardų išvirtai kavai savarankiškai pasiskaninti stalas, keli tokie pat miesto laikraščiai ar žurnalai ir knygos laukiantiems ar jau gurkšnojantiems kavą klientams. Juk įrangos, kavos rūšių skirtumus iškart pastebi tik įgudę vartotojai.

Atidaryti nedidelę jaukią kavinę pigiau ir lengviau nei įkurti, pavyzdžiui, restoraną. O vienkartiniam kavos puodeliui tapus kone madingu miestietiško įvaizdžio atributu, atsiras žmonių, kurie nepagailės sumokėti eurą kitą už kavą, nors ir nepietaus mieste. Kaip tik iš dalies nedidelės investicijos ir galimybė būti tikresniam dėl ateities lemia tai, kad kavos rinka vis pildosi naujais žaidėjais, kaip ir kavos kultūra naujais kavos mėgėjais, įsitikinusi Agnė Butautaitė, „Kavos dėžutės“ Panevėžyje bendraturtė. Ji skaičiuoja, kad praėjusių metų gruodį atidaryta šeimos kavinė buvo gal penktoji miesto centre, o po „Kavos dėžutės“ įsikūrė dar bent dvi, tačiau visos jos sulaukia svečių. Kavinių tankumu Panevėžio centre stebėtis nereikia, nes jų vis randasi ir mažesniuose apskrities miestuose, pavyzdžiui, Kupiškyje.

„Kai kavinių yra daug, būtina išsiskirti rinkoje, pirmiausia, pasirūpinti labai geru aptarnavimo lygiu, kokybiška produkcija. Taip pat – sukurti savitą koncepciją. Pavyzdžiui, mūsų kavinė įsikūrusi labai didelėse patalpose, mūsų svečius kava sujungia – turime knygų klubą, biblioteką, stalo žaidimų, galimybes dirbti kompiuteriu, organizuojame renginius – siūlome vietą, kurioje kartu su bičiuliais gali praleisti laiką, o ne tik pabūti 10 minučių, kol išgersi kavos,“ – nurodo p. Butautaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių prekybos bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Palink, UAB632.49911.3877.398
Sanitex, UAB480.50815.8031.147
Rivona, UAB384.0432.0461.025
Norfos mažmena, UAB409.9219.1513.332
MAXIMA LT, UAB1.503.41563.65516.571
Rimi Lietuva, UAB313.5461.7803.409
Eurovaistinė, UAB206.2667221.539
ACC Distribution, UAB180.158288130
Kesko Senukai Lithuania, UAB351.69320.3483.767
EVD, UAB176.3937.132125
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
1 UAB „Sominis technology“ 4.149,7% Vilniaus
2 UAB „Topo grupė“ 3.107,8% Kauno
8 UAB „Aneroidas“ 1.240,4% Vilniaus
9 UAB „Garden paradise“ 1.146,0% Vilniaus
12 UAB „Metruna“ 1.083,6% Klaipėdos

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau