Ėmė kaitalioti kainas ir padidino apyvartą

Publikuota: 2017-03-16
Vilius Aleksejūnas, „GoCrazy LT“ vadovas ir bendraturtis: „Didžiausia buvo baimė, ar verslas pritaikytas paklausos kainodarai, nes pagal apibrėžimą kintamas kainas geriausia taikyti didelius pastoviuosius kaštus ir mažus kintamuosius turintiems verslams.“ BENDROVĖS NUOTR.
Vilius Aleksejūnas, „GoCrazy LT“ vadovas ir bendraturtis: „Didžiausia buvo baimė, ar verslas pritaikytas paklausos kainodarai, nes pagal apibrėžimą kintamas kainas geriausia taikyti didelius pastoviuosius kaštus ir mažus kintamuosius turintiems verslams.“ BENDROVĖS NUOTR.

Nepaisydamas galimos rizikos ir kilusių baimių, renginių organizatorius „GoCrazy LT“ nusprendė išbandyti kintamas kainas. Paklausos kainodara klientų neišgąsdino – apyvarta išaugo 30%.

„GoCrazy LT“ rizika pasiteisino – paslaugų pardavimas išaugo, o norint išsitekti su esamu darbuotojų skaičiumi, atsirado ir poreikis paprastas užduotis automatizuoti. Prieš pusmetį nustačius kintamas kainas vaikų renginiams, dabar „GoCrazy LT“ praded ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau