Verslininkų patirtis: papildoma paslauga - ir pardavimai išauga

Publikuota: 2017-06-07
Almira Girdenienė, Šiaulių UAB vaistinės „Valerijonas“ direktorė: „Arbatinė ne tik duoda papildomų pajamų, bet ir didina lankytojų lojalumą.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Almira Girdenienė, Šiaulių UAB vaistinės „Valerijonas“ direktorė: „Arbatinė ne tik duoda papildomų pajamų, bet ir didina lankytojų lojalumą.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tie pardavėjai, kurie sugeba sulaikyti skubantį klientą, parduoda daugiau. Tai supratę smulkieji verslininkai siūlo vis įvairesnių paslaugų, nebūtinai susijusių su jų tiesiogine veikla.

Kuo ilgiau pirkėjas užsibūna įstaigoje, tuo pardavėjui lengviau su juo užmegzti gyvą kontaktą, pradėti bendrauti asmeniškiau, pažinti savo klientą ir, žinoma, sužinoti, apie jo poreikius ar apsipirkimo įpročius. Šis kontaktas ypač svarbus smulkiajam ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau