Kaip pelnyti klientų pasitikėjimą

Publikuota: 2017-05-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vartotojų sprendimą pirkti lemia pasitikėjimas pardavėju, tačiau negalima jo pelnyti greitai ar pasitelkus kelias gudrybes. Tai gerai žino įmonės, kurios kadaise prarado klientų pasitikėjimą, o dabar, nors ir bando taisyti įvaizdį, supranta, kad kelios reklamos neišraus neigiamų asociacijų iš vartotojų sąmonės. Entrepreneur.com pataria, kaip vartotojų pasitikėjimą įgyti natūraliai, nors tai ir užtruks.

Saugumo užtikrinimas

Jei pirkėjas susidurs su reklaminiu brukalu ar sudėtinga atsiskaitymo procedūra, suabejos e. parduotuvės saugumu. Toks įspūdis gali lemti ir jo nuomonę apie prekės ženklo patikimumą, tad patariama naudoti SSL sertifikatus, saugaus atsiskaitymo ženklus.

Kuklesni pažadai

Dalis pirkėjų stokoja pasitikėjimo pardavėjais, nes kadaise jais nusivylė, todėl verta žadėti mažiau nei bus įgyvendinta. Pavyzdžiui, jei prekės pristatymas trunka 7 dienas, geriau garantuoti 14 dienų pristatymą, tokiu būdu nekils rizikos sulaužyti pažadus.

Nepriekaištingas aptarnavimas

Vartotojams susidūrus su problemomis, pasitikėjimas tampa trapus, tad nesuteikus greito ir rūpestingo aptarnavimo, klientą galima prarasti. Sprendžiant problemą nepatariama rinktis ekonomiškiausio varianto, verčiau siūlyti tokį sprendimą, kuris patiks vartotojui, kad jis pasijustų vertinamas.

Prekės ženklo asmeniškumas

Tai galioja rinkodarai, bendravimui su klientais. Nepatariama kalbėti formaliai, vartoti šabloniškų atsakymų. Taip pat svarbu, kad vartotojas galėtų susisiekti vos jam prireikia, todėl nurodytas telefono numeris ar pokalbio su konsultantu blokelis interneto svetainėje gali padidinti ir konversijų skaičių. (VŽ)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
5 būdai parduoti daugiau 2

Tam tikrus metodus, kuriuos pardavėjai kasdien naudoja darbe, mokslininkai spėjo ir sugrupuoti, ir aprašyti.

Rinkodara
2018.02.12
Klaipėdos PC pažėrė naujienų, Kauno milžinai sergi strateginius nuomininkus Premium 1

Pagrindiniuose Kauno prekybos centruose „Mega“ ir „Akropolis“ 2017 m. uždaryta po vienuolika parduotuvių, o...

Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“ Premium 5

Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta...

Rinkodara
2018.02.07
„Topo centras“ prekiaus startuolių gaminiais 2

Elektronikos ir buitinės technikos prekybos tinklas „Topo centras“ pagrindinėse savo parduotuvėse įrengė...

Apžvalga: didieji parodų rengėjai investavo ir ruošiasi naujam šuoliui Premium

Didieji parodų rengėjai skaičiuoja kuklesnius 2017 m. rezultatus, tačiau padarytos investicijos ir nauji...

Rinkodara
2018.02.05
„Swedbank“ tyrimas: per gruodžio šventes išleido daugiau nei buvo nusiteikę

Praėjusių didžiųjų žiemos švenčių metu viena šeima dovanoms ir vaišėms vidutiniškai išleido apie 158 Eur.

Rinkodara
2018.02.03
PC „Europa“: keitėsi trečdalis parduotuvių, pajamos augo Premium 1

Nekilnojamojo turto bendrovės „BPT Real Estate“ valdomas prekybos centras „Europa“ per praėjusius metus...

Vaistinių plėtrą diktuoja konkursai ir PC rinka Premium

Didieji vaistinių tinklai pernai toliau didino įtaką užimdami nuomojamus plotus naujuose prekybos centruose...

Sėkmės laurai „Tele2“ humorui, H&M – originalumui Premium

Labiausiai įsiminta ir patikusi reklama kalėdiniu laikotarpiu – šventiniai šmaikštūs „Tele2“ klipai.

Rinkodara
2018.02.01
Draudimų grimasos tęsiasi: e. laiško parašą prilygino reklamai Premium 8

Alkoholio reklamos draudimų įgyvendinimas ir toliau balansuoja ties riba: neseniai Lietuva nuskambėjo dėl...

Rinkodara
2018.01.31
Nuomonės formuotojų rinkodara: po vienu stogu sujungė socialinių tinklų žvaigždes Premium 8

Reklamos agentūra „Fomo“, savo veiklą pradėjusi nuo 5 žinomų socialinių tinklų nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2018.01.30

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau