Kaip pelnyti klientų pasitikėjimą

Publikuota: 2017-05-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vartotojų sprendimą pirkti lemia pasitikėjimas pardavėju, tačiau negalima jo pelnyti greitai ar pasitelkus kelias gudrybes. Tai gerai žino įmonės, kurios kadaise prarado klientų pasitikėjimą, o dabar, nors ir bando taisyti įvaizdį, supranta, kad kelios reklamos neišraus neigiamų asociacijų iš vartotojų sąmonės. Entrepreneur.com pataria, kaip vartotojų pasitikėjimą įgyti natūraliai, nors tai ir užtruks.

Saugumo užtikrinimas

Jei pirkėjas susidurs su reklaminiu brukalu ar sudėtinga atsiskaitymo procedūra, suabejos e. parduotuvės saugumu. Toks įspūdis gali lemti ir jo nuomonę apie prekės ženklo patikimumą, tad patariama naudoti SSL sertifikatus, saugaus atsiskaitymo ženklus.

Kuklesni pažadai

Dalis pirkėjų stokoja pasitikėjimo pardavėjais, nes kadaise jais nusivylė, todėl verta žadėti mažiau nei bus įgyvendinta. Pavyzdžiui, jei prekės pristatymas trunka 7 dienas, geriau garantuoti 14 dienų pristatymą, tokiu būdu nekils rizikos sulaužyti pažadus.

Nepriekaištingas aptarnavimas

Vartotojams susidūrus su problemomis, pasitikėjimas tampa trapus, tad nesuteikus greito ir rūpestingo aptarnavimo, klientą galima prarasti. Sprendžiant problemą nepatariama rinktis ekonomiškiausio varianto, verčiau siūlyti tokį sprendimą, kuris patiks vartotojui, kad jis pasijustų vertinamas.

Prekės ženklo asmeniškumas

Tai galioja rinkodarai, bendravimui su klientais. Nepatariama kalbėti formaliai, vartoti šabloniškų atsakymų. Taip pat svarbu, kad vartotojas galėtų susisiekti vos jam prireikia, todėl nurodytas telefono numeris ar pokalbio su konsultantu blokelis interneto svetainėje gali padidinti ir konversijų skaičių. (VŽ)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gamintojai rado nebrangų būdą klientus paraginti pirkti Premium

Kuo daugiau pirkėjas sužino apie produktą, tuo stipriau užsimano jį įsigyti. Todėl vis dažniau gamintojai...

Rinkodara
2018.04.23
„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
Klientai mėgsta verslo istorijas: papasakokite jiems ir savąją

Į savo prekės ženklą verta investuoti ir smulkiajam verslui. Kodėl?

Rinkodara
2018.04.15
Nauja atlygio sistema pritraukė vyresnių pardavėjų Premium 10

Pasikeitus atlyginimo sistemai mobiliojo ryšio operatorė „Bitė Lietuva“ savo salonuose pastebėjo dvigubai...

Vadyba
2018.04.12
Verslas be biuro ar parduotuvės. Ką daryti, kad klientai nebijotų pirkti Premium

Kuo mažesnės sąnaudos, tuo patrauklesnę kainą galima pasiūlyti pirkėjui. E. prekyba leidžia išvengti...

Rinkodara
2018.04.09

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau