Kaip pelnyti klientų pasitikėjimą

Publikuota: 2017-05-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vartotojų sprendimą pirkti lemia pasitikėjimas pardavėju, tačiau negalima jo pelnyti greitai ar pasitelkus kelias gudrybes. Tai gerai žino įmonės, kurios kadaise prarado klientų pasitikėjimą, o dabar, nors ir bando taisyti įvaizdį, supranta, kad kelios reklamos neišraus neigiamų asociacijų iš vartotojų sąmonės. Entrepreneur.com pataria, kaip vartotojų pasitikėjimą įgyti natūraliai, nors tai ir užtruks.

Saugumo užtikrinimas

Jei pirkėjas susidurs su reklaminiu brukalu ar sudėtinga atsiskaitymo procedūra, suabejos e. parduotuvės saugumu. Toks įspūdis gali lemti ir jo nuomonę apie prekės ženklo patikimumą, tad patariama naudoti SSL sertifikatus, saugaus atsiskaitymo ženklus.

Kuklesni pažadai

Dalis pirkėjų stokoja pasitikėjimo pardavėjais, nes kadaise jais nusivylė, todėl verta žadėti mažiau nei bus įgyvendinta. Pavyzdžiui, jei prekės pristatymas trunka 7 dienas, geriau garantuoti 14 dienų pristatymą, tokiu būdu nekils rizikos sulaužyti pažadus.

Nepriekaištingas aptarnavimas

Vartotojams susidūrus su problemomis, pasitikėjimas tampa trapus, tad nesuteikus greito ir rūpestingo aptarnavimo, klientą galima prarasti. Sprendžiant problemą nepatariama rinktis ekonomiškiausio varianto, verčiau siūlyti tokį sprendimą, kuris patiks vartotojui, kad jis pasijustų vertinamas.

Prekės ženklo asmeniškumas

Tai galioja rinkodarai, bendravimui su klientais. Nepatariama kalbėti formaliai, vartoti šabloniškų atsakymų. Taip pat svarbu, kad vartotojas galėtų susisiekti vos jam prireikia, todėl nurodytas telefono numeris ar pokalbio su konsultantu blokelis interneto svetainėje gali padidinti ir konversijų skaičių. (VŽ)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

Latvijoje didžiausią finansinį NT sandorį sudarė lietuviai

Rygos „Akropolio“ projektą vystanti Latvijos bendrovė SIA M257, priklausanti „Akropolio“ įmonių grupei,...

Lietuvių sėkmė: lėtais žingsniais iki „Walmart“ Premium 1

Lietuvių sukurtas prekės ženklas „Curonian Deco“ palengva skinasi kelią JAV rinkoje ir kitiems metams čia...

Rinkodara
2017.12.07
„Rimi Lietuvos“ vadovas – apie „Iki“ įsigijimą, technologijas ir kelrodį „Amazon Go“ Premium

43-jų Giedrius Bandzevičius, trečią mėnesį vadovaujantis „Rimi Lietuvai“, šiuo metu perkančiai antrą...

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
„Maximos“ ir „Norfos“ sėkmingiausių parduotuvių penketukas Premium 2

Vertindami parduotuvių rezultatus, prekybininkai pirmiausia žvelgia į pelno eilutę, bet lygiai taip pat...

„Knygos.lt“ eksperimentas: vienodos kainos knygyne ir e. parduotuvėje 3

Naujiems akcininkams atitekusi internetinė knygų prekybos platforma „Knygos.lt“ atsigręžė į fizinę prekybą ir...

Kainoms be nuolaidų pirkėjai dar nepasirengę 8

Prieš metus e. prekybos UAB „Pigu“ savo platformoje nusprendė neberodyti nuolaidų. Dabar, pradėjus naują...

„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28
Tą pačią problemą „Norfa“, „Maxima“ ir „Lidl“ išsprendė skirtingai Premium

Nenuskaitomų prekių kodus išmokti padedanti programėlė, kurią sukūrė „Lidl Lietuvos“ darbuotojai, pasirodė...

Pardavimai: sėkmės raktas – dvi vakarienės ir slaptoji įmonių vizija Premium

Esminės gero pardavėjo savybės – atkaklumas, įsiklausymas ir gebėjimas suprasti potencialaus kliento...

Rinkodara
2017.11.23
„Italiana“ mažina darbuotojų, siaurina asortimentą 4

Kauno UAB „Italiana LT“, alkoholinių gėrimų gamintoja, planuoja, kad įmonės pajamos šiemet dar susitrauks.

Pramonė
2017.11.22
„Sukramtyti“ pasiūlymai klientams įtiko: pardavimai šovė aukštyn Premium 1

Kai klientas atsakymą į klausimą gauna čia ir dabar, jam nebėra poreikio žvalgytis pas konkurentus. Tokia...

Rinkodara
2017.11.22
Pardavimuose burtų – mažai, laimi tie, kurie padaro daugiau

Pardavimuose laimi tie, kurie dirba daugiau ir nueina papildomą žingsnį, daro daugiau nei apibrėžėta darbo...

Rinkodara
2017.11.21
Prekybininkas gali neleisti fotografuoti lentynose esančių prekių kainų Premium 1

Prekių kainų duomenis parduotuvėse renkančios ir juos gamintojams bei kitiems prekybininkams parduodančios...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau