Sėkmingo pardavėjo strategija ir gyvų pokalbių svarba

Publikuota: 2017-04-19
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Visi verslai sprendžia tą patį klausimą, kaip parduoti ir uždirbti daugiau, tad ne maža įmonės sėkmės dalis – darbuotojai, užsiimantys tiesioginiais pardavimais.

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, pabrėžia, kad mėgsta vadovautis pardavimų modeliu „Keturios meilės“.

„Tai meilė sau, produktui, bendrovei ir klientui, o rinkodaros skyrių vaidmuo yra tas keturias meiles pamaitinti, jas puoselėti ir auginti suvokimą, kad sėkmingas pardavėjas yra tas, kuris vienodai skiria dėmesio visoms šioms keturioms sritims. Natūralu, jei žmogus myli save, savimi pasitiki, turi pakankamai žinių, jis visai kitaip jausdamasis eis į susitikimą su klientu, nei tas, kuriam stinga pasitikėjimo visų pirma savimi“, – kalba p. Kazlauskienė.

Jei darbuotojas yra bendrovės advokatas, jis taip pat visai kitaip elgsis ir atstovaus verslą, jei tikės produktu – su visai kitokia energija kalbės apie jį.

„Lygiai taip pat svarbu skirtingus klientus svarbu priimti tokius, kokie jie yra. Rinkodaros vaidmuo yra stiprinti pardavėjų pasitikėjimą savimi, auginti supratimą, kokia yra ir kuo gyvena organizacija. Mes kiekvienai rinkodaros kampanijai turime vidinę komunikaciją, kurios nemenka dalis išorėje yra nematoma“, – teigia p. Kazlauskienė, pridurdama, kad įmonės vadovybei svarbu kalbėti ne su pardavimų vadovais, o su pačiais pardavėjais.

Kalbėtis akis į akį

„Tikrai sėkmingų verslų vadovai laikas nuo laiko važiuoja ir susitinka su pardavėjais, klientų aptarnavimo padalinių žmonėmis. Čia pamatome tikrąjį veidą, kuo gyvena klientai, kaip mato produktą, ko pageidauja ir prašo, kokiais atsiliepimais dalijasi“, – pataria pašnekovė.

„Lietuvos draudimas“ įmonės viduje turi konsultantų tarybą.

„Mes nuolat tariamės su pardavimų žmonėmis, kaip jie mato įmonės pardavimo strategiją, apie konkrečias priemones ir pasiūlymus, tada darbuotojų įsitraukimas yra visiškai kitoks. Yra didelis skirtumas, kai žmogus aktyviai įsitraukia į naujos priemonės kūrimą, nei jam tai nuleidžiama iš viršaus. Svarbu žmones įtraukti dirbant, kuriant kartu, ir ne nuotoliniais būdais, o kalbant akis į akį. Pavyzdžiui, 2017 m. važiavome į kiekvieną bendrovės pardavimo tašką, tai svarbu įmonės sėkmei“, – pabrėžia p. Kazlauskienė. – Jei rinkodaros žmonės nori vieno, o pardavėjai – kito, bendro tikslo neįmanoma pasiekti, skirtingus įmonių skyrius turi sieti vieningos gijos“.

Plačiau apie darbuotojų įsitraukimą ir skirtingus rinkodaros kanalus su p. Kazlauskiene ir Deividu Budginu, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovu kalbėjomės „Rinkodaros podkaste“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau