Pardavimai

„Maximos“ atvejis: tarp klaidinančios reklamos ir kainų palyginimo Premium 6

Kainų palyginimus reklamose matome kasdien – patrauklus pasiūlymas skatina vartotojus pirkti daugiau. Kartu ka...

Rinkodara
2017.03.30
Lietuvos verslo lyderiai įvardijo savo klaidas ir nesėkmes Premium 10

Nuo užmigimo ant laurų iki grubios rinkodaros ir žingsnio į nuostolingą verslą – Lietuvos didžiausių bendrovių...

Vadyba
2017.03.29
Interviu su „Maximos“ vadove: kokius tikslus iškėlė akcininkai Premium 11

Maža kaina ir platus asortimentas yra „Maxima LT“ stiprybė, tačiau pastaruoju metu įmonė per mažai apie tai ka...

Siutina nauja JAV restoranų kainodara, Lietuvoje – sava specifika 3

Dalis JAV restoranų rado būdą, kaip padidinti minimalią algą savo darbuotojams. Jie pradėjo taikyti naują kain...

Interviu su „Iki“ vadovu apie sandorį su „Rimi“, konkurentus ir augusias pajamas Premium 2

Ilgametę tarptautinę patirtį Europos prekybos sektoriuje sukaupęs Gerardas Rogas, prekybos tinklo „Iki“ genera...

„Kakės Makės“ fenomenas – tikra istorija Premium 21

Iš vaikiškų knygų išaugęs prekės ženklas ne tik augina leidyklos „Alma littera“ knygų pardavimą, solidų šuolį ...

Rinkodara
2017.03.22
Lietuviški gaminiai laurus skina ir pas kaimynus Premium

Lietuvos gamintojų pernai pasiūlytos naujovės neliko nepastebėtos ir kitose Baltijos šalyse, o sėkmingiausias ...

Rinkodara
2017.03.21
„Euronics“ apie produktus, kurie bus geriausiai parduodami Premium

Jeigu potencialūs pirkėjai užsuktų į parduotuvę ir išbandytų išmanius produktus, labai tikėtina, kad jie juos ...

Susitinkate su itin šnekiu klientu? Pasiruoškite taktiką

Šnekus klientas ar partneris yra gerai, tačiau ne tada, kai reikia priimti konkretų sprendimą. Kaip pasiekti, ...

Rinkodara
2017.03.19
Sėkmingiausieji prekių ženklai nestovi vietoje

Jei prekės ženklas turi aiškų tikslą, nuoseklią strategiją ir geba transformuotis, nesvarbu, kiek laiko jis eg...

Rinkodara
2017.03.15
„Maxima“ paskui „Rimi“ – su sveikumo koziriu Premium

Valstybiniam patentų biurui pernai gruodį „Rimi Lietuva“ pateikė registruoti „Rinkis sveikiau. Rimi“ prekės že...

Rinkodara
2017.03.09
Vaistinių rezultatai: mažiau klientų, daugiau paslaugų ir pajamų Premium 4

Statistikos departamento duomenimis, vaistinių pardavimo pajamos 2016 m. padidėjo 7%, iki 662,4 mln. Eur. Tend...

„Password“ – 24 įdomiausi rinkodaros projektai

Efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurse komisija šešiose skirtingose kategorijose išrinko 24 finalininku...

Rinkodara
2017.03.07
Prasmingiausi lietuviški prekės ženklai: svarbūs aspektai Premium

Žmonėms nerūpėtų, jei trys prekės ženklai iš keturių išnyktų, rodo tarptautinė Prasmingų prekės ženklų studija...

Rinkodara
2017.03.05
Pardavimų tendencijos: didieji duomenys ir asmeninio ryšio svarba 

Pardavimų strategijų kaita, jų tobulinimas yra nuolatinis vyksmas, pasireiškiantis tam tikromis tendencijomis....

Rinkodara
2017.03.01
Dvigubai augusi „Etiquette“ stiprina pajėgas Premium

Pernai pardavimus dvigubai padidinusi pakuočių dizaino ir ženklodaros agentūra „Etiquette“ panašų greitį planu...

Rinkodara
2017.03.01
Kaip šaltą skambutį paversti vizitu pas klientą Premium 5

Technologijoms sparčiai žengiant į priekį vis mieliau savitarnos galimybes išnaudoja tiek klientai, tiek ir ve...

Rinkodara
2017.02.23
Rekomendacijos: (ne)įvertintas verslo įrankis 1

Laikai, kai klientų piniginėms atverti pakako tik tradicinių reklamos formų, jau praeityje. Šiandien maždaug 8...

Rinkodara
2017.02.16
Slapti pirkėjai lankėsi bankuose: laurus nuskynė „Citadele“ Premium 5

Slapti pirkėjai konstatavo, kad klientų aptarnavimo kokybė Lietuvos bankų sektoriuje 2016 m. pagerėjo. Tendenc...

Finansai
2017.02.14
Tarp „Metų prekės ženklo“ finalininkų – 34 ženklai

Į „Verslo žinių“ ir tyrimų bendrovės „Nielsen“ organizuojamo konkurso „Metų prekės ženklas 2017“ finalą šiemet...

Rinkodara
2017.02.07
Naujas kainodaros variklis: didžiųjų prekybininkų sprendimai Premium

Išmanūs kainodaros sprendimai padeda tiksliau nustatyti labiausiai rūpimas pirkėjams prekes ir tinkamai suvald...

Kodėl prekybininkams skauda, kai lyginamos prekių kainos Premium 25

Būtiniausių maisto prekių krepšelio kainas pradėjusios lyginti „Verslo žinios“ įsiveržė į prekybos tinklų veik...

Apklausa: kas skatina pirkti buitinę techniką internete

Vienas svarbiausių kriterijų, apsiperkant internete ir įprastai, yra kaina – 73% apklaustųjų nurodė, kad jiems...

Sėkmingas pardavėjas – tarsi chameleonas 16

Anksčiau labai dažnai pardavėjo rankose būdavo daugiau pranašumų nei pirkėjo, šiandien situacija yra apsivertu...

Rinkodara
2017.01.12
Kokią įtaką prekybininkams turėtų alkoholio ribojimai Premium 13

Prekybininkai nerimaudami stebi valdančiųjų užmojus imtis naujų alkoholio prekybos ribojimų. Pasiūlymų drausti...

Pagal Jūsų užklausą buvo ieškomi straipsniai laikotarpiu 2016.01.01 - 2017.11.23. Jeigu norite ieškoti detaliau, naudokitės išplėstine paieška.

Detalesnė paieška

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau