Pardavimai

Pokyčių pamokos: „Telia“, „Circle K“ ir „Luminor“ Premium

Lietuva šiemet sulaukė net kelių didelių prekių ženklų atsinaujinimo: „Teo“ ir „Omnitel“ virto „Telia“, „Stato...

Rinkodara
2017.05.23
Pardavimai „B2B“: liaukitės lipę ant amžinų klišių grėblio 8

Skubėjimas parduoti nepadeda. Veikiau priešingai - čia ir dabar, žūtbūt, taip, kaip visi, parduoti besistengia...

Vadyba
2017.05.23
Kaip užkurti Y kartos pardavimų komandą 1

Personalo specialistai jau seniai kalba apie tai, kad darbuotojus vis sunkiau ne tik pritraukti, bet ir išlaik...

Rinkodara
2017.05.22
Pakuotė – tikrasis raktas į pirkėjo krepšelį 1

Skaitmeninės technologijos sparčiais tempais keičia tradicinius spaudos būdus. Vis dažniau verslai išbando maž...

Rinkodara
2017.05.15
Paradoksas: į „Lidl“ ir „Maximą“ eina tie patys pirkėjai Premium 1

Aštrioje prekybininkų kovoje lojaliausius pirkėjus dabar išlaiko „Maxima“, tačiau pagal daugelį parametrų jai ...

Rinkodara
2017.05.10
Prekybos tinklai karaliauja reklamos rinkoje

Reklamos rinkos apimtis pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu, ūgtelėjo 11,3%. Lab...

Rinkodara
2017.05.07
„Lidl“ komunikacijos agentūros konkurse varžosi devyniese 2

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ paskelbtame ryšių su visuomene agentūros konkurse varžosi devynios bendrovės.

Rinkodara
2017.05.05
Šūkių lenktynės: „Lidl“ šuolis ir „Maximos“ viražai Premium 5

Labiausiai vartotojams yra įsiminę „Camelios“ vaistinių ir prekybos tinklo „Norfa“ prekių ženklų šūkiai. Didži...

Rinkodara
2017.05.03
Suplanuota reklama virto socialine kampanija aštria tema 1

Lietuvoje tebėra gajūs stereotipai, tad iš suplanuotos klasikinės akinių gamintojos reklaminės kampanijos su i...

Rinkodara
2017.05.02
Kad padidintų pardavimus net apsimeta „senoviška“ e. parduotuve 1

Rekomendacijų, kaip padidinti e. prekybos pardavimus, yra per akis, tačiau kai kurios priemonės Lietuvoje dar ...

Rinkodara
2017.04.30
Kuo pigesni kailiniai – tuo daugiau mįslių etiketėje Premium

Tyrimo, atlikto 10-yje ES šalių, tarp jų ir Lietuvoje, metu paaiškėjo, kad 68% kailinių gaminių, kurie buvo pa...

Psichologinis triukas, kurį naudoja e. pardavėjai 1

Socialinis įrodymas (angl. Social Proof), dar vadinamas visuotinumu, padeda abejojantiems savo sprendimu ar da...

Rinkodara
2017.04.26
Urbonavičius: vartotojo elgsenos džiazas, verslas ir demografinė duobė Premium

Lietuvoje kelią skinasi naujokė „Baltmi Baltic Market Insights“, atnešanti naujas tyrimų metodikas, kurios, te...

Rinkodara
2017.04.26
Kritika ir „Teliai“, ir „Lidl“, arba etikos vingiai Premium

Su naujais komunikacijos partneriais prie bendrų darbų slenksčio stoja „Telia Lietuva“, netrukus reklamos konk...

Rinkodara
2017.04.25
Kuo tikėti socialiniuose tinkluose: nupirkta ar tikra? 1

JAV Federalinė prekybos komisija išsiuntė laiškus daugiau nei 90 garsenybių, sportininkų ir kitų įtakingų asme...

Rinkodara
2017.04.22
Sėkmingo pardavėjo strategija ir gyvų pokalbių svarba 3

Visi verslai sprendžia tą patį klausimą, kaip parduoti ir uždirbti daugiau, tad ne maža įmonės sėkmės dalis – ...

Rinkodara
2017.04.19
Kas praverstų smulkiesiems, besižvalgantiems po užsienį

Nedidelis verslas baiminasi eksportuoti, nes nežino nei, kaip nerti į naujas rinkas, nei kaip jose seksis.

Rinkodara
2017.04.17
Privatūs prekių ženklai atsiriekia daugiau vietos lentynose Premium

2016 m. Lietuvos mažmeninėje prekyboje privačių prekių ženklų dalis, palyginti su 2015 m., padidėjo 8%. Progno...

Rinkodara
2017.04.12
Kodėl verta pagalvoti apie reklamą nuolaidų portaluose 6

Nuolaidų kuponų, akcijų, specialių pasiūlymų portalai gali būti naudinga platforma padidinti pardavimus ir žin...

Rinkodara
2017.04.09
Kaip svetainės lankytojus paversti klientais: klaidos ir galimybės 1

Vidutiniškai vos per 0,4 sekundės vartotojas nusprendžia, ar jis pasiliks interneto tinklapyje, ar grįš atgal ...

Rinkodara
2017.04.07
Vienintelis kelias verslui augti – transformuotis Premium

Ne įmonės dydis šiandien rodo verslo sėkmę. Atvirkščiai, eilę metų buvusios didžiosios ir pirmaujančios įmonės...

Rinkodara
2017.04.05
Vasario reklamos rinkos žvaigždė – „Telia Lietuva“ Premium

2017 m. sausį–vasarį, palyginti su pernai tuo pačiu metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 14,4%.

Rinkodara
2017.04.05
„Grite“: apie „Lean“ rinkodarą, drąsą ir sėkmės nuodus Premium

Svarbiausias „Verslo žinių“ rengiamo konkurso „Metų prekės ženklas“ apdovanojimas šiemet atiteko „Grite“. Tai ...

Rinkodara
2017.04.04
„Maximos“ atvejis: tarp klaidinančios reklamos ir kainų palyginimo Premium 6

Kainų palyginimus reklamose matome kasdien – patrauklus pasiūlymas skatina vartotojus pirkti daugiau. Kartu ka...

Rinkodara
2017.03.30

Pagal Jūsų užklausą buvo ieškomi straipsniai laikotarpiu 2016.01.01 - 2017.11.22. Jeigu norite ieškoti detaliau, naudokitės išplėstine paieška.

Detalesnė paieška

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau