M-1 lyderystė ir Žinių radijo ambicijos

Publikuota: 2017-09-12
Rūta Grušnienė, M-1 generalinė direktorė: „Vertindami atotrūkio nuo konkurentų faktą, galime tik konstatuoti teisingai pasirinktos radijo koncepcijos ir reklamos pardavimo strategijos reikšmę.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rūta Grušnienė, M-1 generalinė direktorė: „Vertindami atotrūkio nuo konkurentų faktą, galime tik konstatuoti teisingai pasirinktos radijo koncepcijos ir reklamos pardavimo strategijos reikšmę.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Iš radijo stočių ir toliau didžiausią rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausantys prekių ženklai, tarp sektoriaus bendrovių turintys ir didžiausius pelningumo rodiklius.

Optimizmo nestokoja ir kiti rinkos dalyviai, nes, šiemet pasikeitus radijo matavimo metodikai, išaugo daugumos stočių pasiekiamos auditorijos ir klausymosi rodikliai, o tai, pasak verslininkų, turėtų palengvinti konkurenciją su kitais žiniasklaidos k ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau