Blogas oras – televizijų optimizmo sąjungininkas

Publikuota: 2017-08-28
Arūnas Kemežys, „Open Agency“ vadovas: „TV žiūrėjimui augti yra kelios priežastys. Pirmiausia tai – prastas oras, šiais metais jis visai nelepino ir daug žmonių išlaikė prie TV ekranų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Kemežys, „Open Agency“ vadovas: „TV žiūrėjimui augti yra kelios priežastys. Pirmiausia tai – prastas oras, šiais metais jis visai nelepino ir daug žmonių išlaikė prie TV ekranų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2016 m. sumenko didžiųjų televizijos kanalų auditorijos dalis, labiau augo tik mažesnieji kanalai, tačiau per pirmą šių metų pusmetį TV grupės vėl fiksuoja didesnį šuolį, o įskaičiavus atidėtą žiūrėjimą, prisideda dar vieną pliusą. Augantis reklamos mastas televizijoje turėtų lemti geresnius šiemetinius finansinius rodiklius.

Vertinant televizijas pagal pardavimus 2016 m., ant pirmojo laiptelio atsidūrė gerokai didesnį valstybės finansavimą (32,6 mln. Eur) pernai gavusi LRT (nuo 2015 m. visuomeninis transliuotojas finansuojamas tik iš valstybės biudžeto), tačiau tai nepad ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau