Televizijos laidas žiūrime vėliau

Publikuota: 2017-06-14
Rasa Venclovaitė, žiniasklaidos planavimo OMD TV skyriaus planavimo ir pirkimo skyriaus vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rasa Venclovaitė, žiniasklaidos planavimo OMD TV skyriaus planavimo ir pirkimo skyriaus vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Atidėto TV laidų žiūrėjimo apimtis auga. TV auditorijos dalis, tenkanti atidėtam žiūrėjimui, per metus, palyginti 2016 m. balandį su 2017 m. balandžiu, išaugo daugiau nei 20%. Vaikų amžiaus grupėje (4–15 m.) – daugiau nei 40%.

VŽ primena, kad tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ atidėtą TV žiūrėjimą matuoti pradėjo 2016 m. kovą.

Rasa Venclovaitė, žiniasklaidos planavimo OMD TV skyriaus planavimo ir pirkimo skyriaus vadovė, teigia, kad didžiąją dalį, apie 70% atidėto žiūrėjimo sudaro TV įrašų peržiūrėjimas tą pačią dieną, kai buvo rodyta laida.

„Dažnu atveju tai reiškia žiūrėjimą „vejantis“ rodomą TV laidą (t.y. žiūrėjimas nuo pradžių jos tiesioginės transliacijos metu, tačiau įsijungiant šiek tiek vėliau). Žiūrimiausios atidėtu būdu laidos – serialai, filmai ir žinios. Taip pat – didesni pramoginiai renginiai“, – kalba p. Venclovaitė.

Statistika rodo, kad laidų žiūrėjimo realiuoju laiku net 30% visos TV auditorijos tenka nekomerciniams TV kanalams, kai tuo tarpu atidėto TV žiūrėtojų auditorija labiau pasidalija tarp komercinių kanalų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Metus nematysime „RTR Planeta“ 35

Dėl pasikartojančio propagandinio ir nesantaiką kurstančio turinio metams stabdomas rusiškos televizijos...

Rinkodara
2018.02.14
Tomkus vėl ima „Respubliką“ į savo rankas 10

„Respublikos“ leidinių grupės savininkas Vitas Tomkus grįžta į aktyvią redakcinę veiklą po to, kai prieš...

Rinkodara
2018.02.13
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
„Finnair“ lėktuvuose atsisako popierinių leidinių

„Finnair“ lėktuvuose atsisakoma popierinių, nemokamai pradedami siūlomi skaitmeniniai leidiniai.

Transportas
2018.02.12
Žiemos olimpinės žaidynės – šįkart per TV3 kanalus 8

Penktadienį prasideda Žiemos olimpinės žaidynės Pietų Korėjoje, Pjongčange. Šį kartą visą olimpiadą,...

Rinkodara
2018.02.09
„Twitter“ pirmą kartą uždirbo pelno, akcijų kaina šoko į viršų

Socialinio tinklo „Twitter“ akcijų kaina ketvirtadienį pakilo 25%, įmonei paskelbus apie pirmą pelną ir...

Technologijos
2018.02.08
Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“ Premium 5

Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta...

Rinkodara
2018.02.07

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau