„Eurovizija“ tarp Baltijos šalių – populiariausia Estijoje

Publikuota: 2017-05-18
Kuklusis daininkas Salvadoras Sobralis, šiemetinis „Eurovizijos“ nugalėtojas. Glebo Garanicho (Reuters / Scanpix) nuotr.
Kuklusis daininkas Salvadoras Sobralis, šiemetinis „Eurovizijos“ nugalėtojas. Glebo Garanicho (Reuters / Scanpix) nuotr.

Lietuvos atstovus, grupę „Fusedmarc“, prie televizorių ekranų antrajame „Eurovizijos“ dainų konkurso pusfinalyje tiesioginės transliacijos metu palaikė 693.000 žiūrovų Lietuvoje arba ketvirtis visos šalies TV auditorijos. Kaip ir pernai, didžiausi „Eurovizijos“ entuziastai iš Baltijos šalių gyventojų buvo estai.

Finale Lietuvos atstovų šiemet nebuvo, tad ir transliacija sudomino gerokai mažiau lietuvių nei pernai, kuomet ant didžiosios scenos pagrindiniame renginyje lipo šalį atstovavęs Donatas Montvydas. Jei pernai „Eurovizijos“ finalą stebėjo 31% šalies TV auditorijos, tai šiemet ši dalis tesiekė 22%, rodo tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ TV auditorijos monitoringas.

Lyginant šių ir praėjusių metų antruosius konkurso pusfinalius, kuriuose pasirodė Lietuvos atlikėjai, šiųmetis prie televizijos ekranų sutraukė beveik tiek pat TV auditorijos, kaip ir pernai. Mažiausiai lietuvius šiemet sudomino pirmojo „Eurovizijos“ pusfinalio transliacija – ją stebėjo tik 15% šalies TV auditorijos.

„Tiesioginės „Eurovizijos“ konkurso transliacijos išlieka vienomis žiūrimiausių Lietuvoje. Šalyje yra išties nemažai konkurso gerbėjų, kurie domisi ne tik Lietuvą atstovaujančiais atlikėjais, bet ir su malonumu stebi kitų šalių pasirodymus. Vis tik akivaizdu, kad transliacijų populiarumui didelę įtaką turi Lietuvos atstovų dalyvavimas ir su juo susiję lūkesčiai. Norėdami pamatyti, kaip konkurse sekasi Lietuvos atstovams, televizorius įsijungia net ir populiariąja muzika nesidomintys ar televiziją rečiau žiūrintys gyventojai“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia Lina Petraitienė, „Kantar TNS“ Media departamento projektų vadovė.

Kaip ir pernai, didžiausi „Eurovizijos“ entuziastai iš Baltijos šalių gyventojų buvo estai. Antrasis konkurso pusfinalis, kuriame pasirodė Estijos atstovai, sudomino beveik 34% arba 411.000 šios šalies gyventojų. Konkurso finalą, kuriame Estijos atstovams, kaip ir lietuviams, nenusišypsojo laimė sudalyvauti, stebėjo kiek mažiau nei trečdalis (31%) tą vakarą televizijos ekranus įsijungusių estų.

Kaimynus latvius „Eurovizijos“ karštinė iš visų Baltijos šalių gyventojų įtraukė mažiausiai, o atidžiausiai jie stebėjo pirmąjį konkurso pusfinalį, kuriame europiečius sužavėti pamėgino latvių viltis – grupė „Triana Park“. Kiek daugiau nei 17% arba 328.000 Latvijos TV auditorijos tiesiogiai žiūrėjo šią transliaciją. „Eurovizijos“ finalas, kuriame latviai savo atstovų taip pat neišvydo, sudomino beveik 14% Latvijos TV auditorijos.

Rasa Venclovaitė, žiniasklaidos planavimo OMD TV skyriaus planavimo ir pirkimo skyriaus vadovė, priduria, kad nors „Eurovizija“ šiemet ir buvo mažiau žiūrima, simboliškai skaičius kilstelėjo ir atidėtas žiūrėjimas – nedidelė dalis žiūrovų vieną populiariausių transliacijų Lietuvoje peržiūrėjo vėliau.

Kitąmet Portugalijoje

„Eurovizija“ kitais metais vyks Portugalijoje. Kuklusis daininkas Salvadoras Sobralis su portugalų kalba sudainuota daina „Amar Pelos Dois“, apsiėjęs be įspūdingų šou, pavergė komisijų ir žiūrovų širdis šeštadienio vakarą - sekmadienio naktį Ukrainos sostinėje Kijeve vykusiame dainų konkurse.

FOTOGALERIJA Eurovizijos finalas (33 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Disney“ perka „Fox“ verslus už 52,4 mlrd. USD

Žiniasklaidos ir pramogų bendrovė „Walt Disney“ perka filmų, televizijos ir tarptautinius verslus iš...

Rinkodara
2017.12.14
 Transliuotojai Radijo ir televizijos komisijai turės sumokėti daugiau 1

Nuo 2019 m. įsigalios didesnės komercinių transliuotojų įmokos už jų veiklą prižiūrinčios Radijo ir...

Rinkodara
2017.12.14
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07
Lietuvių „Bored Panda“ šiemet planuoja 20-30 mln. USD pajamų 24

Meno, dizaino ir įdomybių interneto svetainę valdanti bendrovė „Bored Panda“ šiuos metus planuoja užbaigti...

Technologijos
2017.12.01
Atsakymai apie LRT veiklą yra, bet papildomų klausimų dar kyla

LRT taryba pateikė atsakymus į Seimo narių pateiktus klausimus dėl nacionalinio transliuotojo veiklos.

Rinkodara
2017.11.29
Legendinis „Time“ turi naujus savininkus

JAV žiniasklaidos grupė „Meredith“ (MDP) sekmadienį pranešė už 2,8 mlrd. USD perkanti 95–ius veiklos metus...

Rinkodara
2017.11.27

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau