Į spaudą kelia papildytąją realybę

Publikuota: 2017-05-10
Marija Matuzevičienė, „Contentum“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marija Matuzevičienė, „Contentum“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Korporatyvinio turinio agentūra „Contentum“ leidžiamuose žurnaluose vis dažniau pasitelkia papildytosios realybės sprendimus – Latvijos startuolio „Overly“ platformą.

Marija Matuzevičienė, „Con­­tentum“ įkūrėja, teigia, kad su šiuo latvių startuoliu ėmė bendradarbiauti nuo praėjusių metų vėlyvo rudens.

„Tai galimybė leidėjams vėl patraukti jauno skaitytojo dėmesį. Nors ir kalbama apie spausdintos žiniasklaidos mirtį, su papildytosios realybės sprendimais spauda vėl kilsteli galvą aukštyn, ir tikėtina, kad kuo toliau, tuo dažniau matysime leidinių, papildytų vaizdo turiniu“, – kalba p. Matuzevičienė.

Jos vadovaujama agentūra išleido jau antrą sporto parduotuvės „Sportland magazine“ žurnalą su papildytosios realybės sprendimais, – skaitytojai yra kviečiami atsisiųsti išmaniąją programėlę, skenuoti tam tikras nuotraukas ir žiūrėti vaizdo turinį.

„Šią naujovę įgyvendinome ir leisdami naujausią kosmetikos tinklo „Douglas“ žurnalą. Apie sprendimus padaryti interaktyvius dovanų kuponus kalbėjome ir su „Gera do­vana“. Tokius projektus jau įgyvendinome ir su „L‘Oreal“, – pasakoja p. Matu­ze­vičienė. – Tai galimybė ne tik leidėjams, bet ir reklamos užsakovams, nes vietoj elementaraus maketo spaudoje jie vartotojo akį gali patraukti pateikę vaizdo klipą.“

Skaičiuojama, kad „Overly“ programėlę yra parsisiuntę apie 18.000 vartotojų, o vienas vaizdo klipas yra peržiūrimas vidutiniškai nuo 100 iki 3.000 kartų.

„Pavyzdžiui, vieno „Sport­land magazine“, leidžiamo 35.000 tiražu trijose Baltijos šalyse, numeryje esančius dešimt klipų peržiūrėjo maždaug 52.000 vartotojų. Gal skaičiai ir nėra stulbinantys, tačiau ir nenorime kurti papildomo medijų kanalo. Svarbu nustebinti auditoriją, patraukti jauno žmogaus dėmesį, kuris viską daro su išmaniuoju rankose. Šiuo atveju iš jauno žmogaus neatimame telefono, atvirkščiai, juo skatiname skaityti“, – kalba p. Matuzevičienė.

Pajamos auga

„Contentum“ apyvarta 2016 m. siekė 91.487 Eur ir buvo dvigubai didesnė nei 2015 m. Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovės pardavimai siekė 40.580 Eur. Prie atskirų projektų čia dirba iki 13 laisvai samdomų darbuotojų.

„Vis labiau specializuojamės kurti korporatyvinį turinį: leidžiame žurnalus, katalogus, knygas, kuriame svetainių turinį. Savo ruožtu prekių ženklai vis daugiau investuoja į kokybišką turinį. Pavyzdžiui, paminėtuose mūsų leidžiamuose žurnaluose turinį rengia suburti profesionalūs žurnalistai. Žinoma, užsakovas stengiasi kalbėti ir apie savo atstovaujamus prekių ženklus, tačiau redaktoriai taip dėlioja temas, kad tai nebūtų vien reklaminis katalogas, bet kartu jungtų ir temas, kurios aktualios tikslinei auditorijai. Šiandien nebeužtenka būti smagiems ir išdailintiems, svarbu, kad teikiamos paslaugos ar kuriamas turinys būtų naudingas ir aktualus vartotojui“, – teigia ji.

Vladas Korsakovas, „Sportland“ vadovas, teigia, kad į tokius periodinius leidinius investuoja, nes neretai jie turi didesnę išliekamąją vertę nei įprasta reklaminė kampanija. „Informacija šiandieniniame pasaulyje keičiasi itin greitai, tad tokie leidiniai ilgiau išlieka skirtingų vartotojų akiratyje, o papildytos realybės sprendimai – pridėtinė vertė šiuolaikiniam, technologiškai pažengusiam žmogui“, – pabrėžia p. Korsakovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasitraukus konservatoriams, žlugo planuotas LRT tyrimo komisijos posėdis Seime 1

Iš Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) veiklą tiriančios Seimo komisijos pasitraukus konservatoriams,...

Verslo aplinka
2018.05.16
Skvernelis ragina neskubėti imtis drastiškų priemonių prieš žiniasklaidą 4

Seimui tiriant specialiųjų tarnybų informaciją apie galimą neteisėtą verslo grupių poveikį politiniams...

Rinkodara
2018.05.14
LRT TV Žinių tarnybos vadovo poste A. Matonį keičia I. Larionovaitė 5

LRT televizijos naujienų tarnybai ir naujienų integracijai vadovaus Inga Larionovaitė. Ji antradienį pranešė...

Rinkodara
2018.05.09
Larionovaitė palieka „Info TV“ žinių tarnybą 7

Žurnalistė Inga Larionovaitė palieka „Info TV“ kanalo žinių tarnybos vadovės pareigas.

Rinkodara
2018.05.08
EK: „RTR Planetos“ transliacijos sustabdymas – teisėtas 1

Europos Komisija (EK) pareiškė, kad Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) sprendimas metams...

Rinkodara
2018.05.08
Penkeri žiniasklaidos verslo modelio paieškos metai Premium

„Netikrų naujienų“ fenomeno atsiradimas, socialinių tinklų įtaka politiniams procesams ir augantis...

Rinkodara
2018.05.08
Teismas atmetė „Init“ skundą dėl „RTR Planeta“ 5

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė UAB „Init“ skundą dėl laikino Lietuvos radijo ir...

Rinkodara
2018.05.07
„Verslo žinios“ augino ir pajamas, ir pelną 3

UAB „Verslo žinios“ 2017 m. gavo 5,57 mln. Eur pajamų, tai 8,2% daugiau nei 2016 m., atitinkamai grynasis...

Rinkodara
2018.05.07
Prezidentė paskyrė keturis naujus LRT Tarybos narius

Prezidentė Dalia Grybauskaitė pasirašė dekretą, kuriuo paskyrė keturis naujus narius į Lietuvos nacionalinio...

Rinkodara
2018.05.07
Žiniasklaidos kelias: klikų desperacija ir patikimumo valiutos paieškos 5

Po nemenkų pokyčių Lietuvos žiniasklaidos sektoriuje 2017 m., kurie buvo pažymėti ir įsigijimais, ir...

Rinkodara
2018.05.07
Su Trumpo panieka „The New York Times“ pelnas augo 66% 1

JAV žiniasklaidos kompanijos „The New York Times“ šių metų pirmojo ketvirčio pelnas, palyginti su atitinkamu...

Rinkodara
2018.05.04
Darbą atnaujina LRT programų pirkimo komisija

Pasikeitus Lietuvos radijo ir televizijos administracijai, darbą atnaujina programų pirkimo komisija, nuo...

Rinkodara
2018.05.02

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau