Į spaudą kelia papildytąją realybę

Publikuota: 2017-05-10
Marija Matuzevičienė, „Contentum“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marija Matuzevičienė, „Contentum“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Korporatyvinio turinio agentūra „Contentum“ leidžiamuose žurnaluose vis dažniau pasitelkia papildytosios realybės sprendimus – Latvijos startuolio „Overly“ platformą.

Marija Matuzevičienė, „Con­­tentum“ įkūrėja, teigia, kad su šiuo latvių startuoliu ėmė bendradarbiauti nuo praėjusių metų vėlyvo rudens.

„Tai galimybė leidėjams vėl patraukti jauno skaitytojo dėmesį. Nors ir kalbama apie spausdintos žiniasklaidos mirtį, su papildytosios realybės sprendimais spauda vėl kilsteli galvą aukštyn, ir tikėtina, kad kuo toliau, tuo dažniau matysime leidinių, papildytų vaizdo turiniu“, – kalba p. Matuzevičienė.

Jos vadovaujama agentūra išleido jau antrą sporto parduotuvės „Sportland magazine“ žurnalą su papildytosios realybės sprendimais, – skaitytojai yra kviečiami atsisiųsti išmaniąją programėlę, skenuoti tam tikras nuotraukas ir žiūrėti vaizdo turinį.

„Šią naujovę įgyvendinome ir leisdami naujausią kosmetikos tinklo „Douglas“ žurnalą. Apie sprendimus padaryti interaktyvius dovanų kuponus kalbėjome ir su „Gera do­vana“. Tokius projektus jau įgyvendinome ir su „L‘Oreal“, – pasakoja p. Matu­ze­vičienė. – Tai galimybė ne tik leidėjams, bet ir reklamos užsakovams, nes vietoj elementaraus maketo spaudoje jie vartotojo akį gali patraukti pateikę vaizdo klipą.“

Skaičiuojama, kad „Overly“ programėlę yra parsisiuntę apie 18.000 vartotojų, o vienas vaizdo klipas yra peržiūrimas vidutiniškai nuo 100 iki 3.000 kartų.

„Pavyzdžiui, vieno „Sport­land magazine“, leidžiamo 35.000 tiražu trijose Baltijos šalyse, numeryje esančius dešimt klipų peržiūrėjo maždaug 52.000 vartotojų. Gal skaičiai ir nėra stulbinantys, tačiau ir nenorime kurti papildomo medijų kanalo. Svarbu nustebinti auditoriją, patraukti jauno žmogaus dėmesį, kuris viską daro su išmaniuoju rankose. Šiuo atveju iš jauno žmogaus neatimame telefono, atvirkščiai, juo skatiname skaityti“, – kalba p. Matuzevičienė.

Pajamos auga

„Contentum“ apyvarta 2016 m. siekė 91.487 Eur ir buvo dvigubai didesnė nei 2015 m. Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovės pardavimai siekė 40.580 Eur. Prie atskirų projektų čia dirba iki 13 laisvai samdomų darbuotojų.

„Vis labiau specializuojamės kurti korporatyvinį turinį: leidžiame žurnalus, katalogus, knygas, kuriame svetainių turinį. Savo ruožtu prekių ženklai vis daugiau investuoja į kokybišką turinį. Pavyzdžiui, paminėtuose mūsų leidžiamuose žurnaluose turinį rengia suburti profesionalūs žurnalistai. Žinoma, užsakovas stengiasi kalbėti ir apie savo atstovaujamus prekių ženklus, tačiau redaktoriai taip dėlioja temas, kad tai nebūtų vien reklaminis katalogas, bet kartu jungtų ir temas, kurios aktualios tikslinei auditorijai. Šiandien nebeužtenka būti smagiems ir išdailintiems, svarbu, kad teikiamos paslaugos ar kuriamas turinys būtų naudingas ir aktualus vartotojui“, – teigia ji.

Vladas Korsakovas, „Sportland“ vadovas, teigia, kad į tokius periodinius leidinius investuoja, nes neretai jie turi didesnę išliekamąją vertę nei įprasta reklaminė kampanija. „Informacija šiandieniniame pasaulyje keičiasi itin greitai, tad tokie leidiniai ilgiau išlieka skirtingų vartotojų akiratyje, o papildytos realybės sprendimai – pridėtinė vertė šiuolaikiniam, technologiškai pažengusiam žmogui“, – pabrėžia p. Korsakovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Disney“ perka „Fox“ verslus už 52,4 mlrd. USD

Žiniasklaidos ir pramogų bendrovė „Walt Disney“ perka filmų, televizijos ir tarptautinius verslus iš...

Rinkodara
2017.12.14
 Transliuotojai Radijo ir televizijos komisijai turės sumokėti daugiau 1

Nuo 2019 m. įsigalios didesnės komercinių transliuotojų įmokos už jų veiklą prižiūrinčios Radijo ir...

Rinkodara
2017.12.14
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07
Lietuvių „Bored Panda“ šiemet planuoja 20-30 mln. USD pajamų 24

Meno, dizaino ir įdomybių interneto svetainę valdanti bendrovė „Bored Panda“ šiuos metus planuoja užbaigti...

Technologijos
2017.12.01
Atsakymai apie LRT veiklą yra, bet papildomų klausimų dar kyla

LRT taryba pateikė atsakymus į Seimo narių pateiktus klausimus dėl nacionalinio transliuotojo veiklos.

Rinkodara
2017.11.29
Legendinis „Time“ turi naujus savininkus

JAV žiniasklaidos grupė „Meredith“ (MDP) sekmadienį pranešė už 2,8 mlrd. USD perkanti 95–ius veiklos metus...

Rinkodara
2017.11.27

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau