TV reklamos rinkoje – nauja galimybė

Publikuota: 2017-03-29
Mindaugas Lastauskas, „Media360“ steigėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mindaugas Lastauskas, „Media360“ steigėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo šiol reklamos užsakovai savo rinkodaros kampanijoms gali rinktis ne tik didžiąsias televizijos kanalų grupes, bet ir mokamus mažuosiuose TV kanaluose.

Neseniai įsikūrusi „Media360“ sujungė 11 mokamų TV kanalų, tarp kurių trys „Balticum“ grupės kanalai, „Init“, „Film Zone“, „Kid Zone TV“ ir t. t., ir siūlo juose reklamuotis. Mindaugas Lastauskas, „Media360“ steigėjas, pabrėžia, kad tai nėra naujovė ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau