TV reklamos rinkoje – nauja galimybė

Publikuota: 2017-03-29
Mindaugas Lastauskas, „Media360“ steigėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mindaugas Lastauskas, „Media360“ steigėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo šiol reklamos užsakovai savo rinkodaros kampanijoms gali rinktis ne tik didžiąsias televizijos kanalų grupes, bet ir mokamus mažuosiuose TV kanaluose.

Neseniai įsikūrusi „Media360“ sujungė 11 mokamų TV kanalų, tarp kurių trys „Balticum“ grupės kanalai, „Init“, „Film Zone“, „Kid Zone TV“ ir t. t., ir siūlo juose reklamuotis. Mindaugas Lastauskas, „Media360“ steigėjas, pabrėžia, kad tai nėra naujovė ...

svg

VŽ premium

Nuo 19.06 Eur / mėn.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau