2017-02-28 14:09

„Delfi“ rezultatai Lietuvoje – kuklūs, bet nuoseklūs

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
UAB „Delfi“ pajamos praėjusiais metais augo 4%, o reklamos pajamos internete – 9%. 

Antradienį „Delfi“ savininkė estų žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ per biržą paskelbė finansinius rezultatus.

Grupės konsoliduotos pajamos 2016 m. siekė 62,79 mln. Eur ir buvo 2% didesnė nei ankstesniais metais, grynasis pelnas ūgtelėjo 13%, iki 4,4 mln. Eur.

„Ekspress Grupp“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) per 2016 metus išaugo 8%, iki 8,5 mln. Eur.

Vertinant pajamų struktūrą, metai buvo itin sėkmingi grupės interneto žiniasklaidos verslams. Čia grupės pajamos augo 12% per metus, iki 18,6 mln. Eur ir pasiekė beveik 30% bendrųjų pajamų.

„Delfi“ Lietuvoje, kaip pažymima ataskaitoje, augo kukliai, bet nuosekliai. Bendrovės pajamos ketvirtąjį ketvirtį padidėjo 6% iki 2,6 mln. Eur, o per metus – išaugo 4% iki 8,6 mln. Eur. Reklamos pajamos internete per metus augo 9%. Metinė EBITDA padidėjo 9% iki 1,7 mln. Eur, o ketvirtąjį ketvirtį ūgtelėjo net 20%.

Bene didžiausia staigmena grupėje buvo geri „Delfi“ rezultatai Latvijoje, kurie šovė į viršų trečią 2015 m. ketvirtį ir augimo tempus išlaikė iki metų pabaigos. Ketvirtąjį ketvirtį „Delfi Latvija“ pajamos padidėjo 8% bei pasiekė 1 mln. Eur. Metinės pajamos padidėjo 10% ir sudarė 3,4 mln. Eur. EBITDA išaugo 37%, iki 413.000 Eur.

Nepaisant sudėtingos padėties žiniasklaidos rinkoje, „Ekspress Grupp“ pozityviai pasitinka šiuos metus ir prognozuoja 4–5% pajamų augimą.

„Ekspress Grupp“ žiniasklaidos grupė plėtoja laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse, jai priklauso laikraščiai „Maaleht“, „Eesti Ekspress“, „Ohtuleht“, interneto portalai visose trijose šalyse. Lietuvoje „Delfi“ grupei be pagrindinio portalo, priklauso internetinė televizija „Delfi TV“, teminiai portalai ir žurnalai: „Moteris“, „Cosmopolitan“, „Tavo vaikas“ ir kt.

52795
130817
52791