„Playboy“ imperijos istorija, Hefnerį pavertusi multimilijonieriumi

Publikuota: 2017-09-28

„Playboy Enterprises“ pranešus, kad mirė šios kompanijos įkūrėjas 91-erių metų Holivudo legenda Hughas Hefneris, jo įpėdinio 25-mečio Cooperio Hefnerio laukia ne vienas iššūkis.

Žurnalas „Playboy“, kurį būdamas 27-erių įkūrė p. Hefneris, savo piką pasiekė 1972-aisiais. Tuo metu jis buvo leidžiamas 7 mln. tiražu. Dabar tiražas siekia maždaug 700.000. Pagrindiėn priežastis, kaip nurodo „The New York Times“, galimybių kitur nemokamai pamatyti erotinio turinio yra daugybė. Be to, mažėja su „Playboy“ užaugusių žmonių, šiam žurnalui jaučiančių sentimentus.

Dėl šios priežasties pernai žurnalas „Playboy“ ėmėsi eksperimento – pranešė daugiau nespausdinsiąs nuogybių. Ši strategija nepasiteisino, tad nuo šių metų kovo „Playboy“, grįžo prie savo ištakų – leidinys vartotojų akį vėl bando patraukti pikantiškomis nuotraukomis.

Pono Hefnerio sūnus, naujasis korporacijos „Playboy Enterprises“ prezidentas Cooperis Hefneris turės rasti būdų, kaip išsaugoti korporacijos vertę, kuri nuolat mažėjo nuo 1 mlrd. 2000-aisiais iki 84 mln. USD 2009-aisias, nors 2011-aisias visos žurnalo teisės buvo parduotos investuotojų konsorciumui už 200 mln. USD.

Beje, iš prekės ženklų naudojimo licencijų „Playboy Enterprises“ uždirba daugiau nei iš paties žurnalo leidybos, o tokiose rinkose kaip Indija ir Kinija „Playboy“ prekės ženklas iš esmės žinomas tik kaip aprangos elementas.

Nepaisant mažėjančio „Playboy“ populiarumo ir šio ženklo vertės, p. Hefneris mirė būdamas multimilijonieriumi. „Forbes“ duomenimis, jo turtas 2016 m. siekė apie 50 mln. USD.

Sėkmė ir pasekmės

Kadaise p. Hefnerio virtuvėje įkurtos bendrovės HMH, vėliau virtusios „Playboy Enterprises, Inc.“, akcijomis 1971 m. pradėta prekiauti biržoje.

Korporacijai priklausė ne tik „Playboy“ žurnalas, bet ir 23 „Playboy“ klubai, vienijantys beveik milijoną narių visame pasaulyje, keliolika viešbučių ir lošimo namų, modelių agentūra, limuzinų servisas, knygų leidybos įmonė ir įrašų studija, televizijos bendrovė ir „Playboy Mansion“ sodyba Los Andžele.

Tačiau sunkūs laikai netruko ateiti. JAV prasidėjusi ekonomikos recesija, populiarėjantys konkurentų žurnalai „Penthouse“, „Oui“ ir „Gallery“, kurie spausdino dar atviresnes nuotraukas ir atėmė nemažą dalį skaitytojų, prisidėjo prie „Playboy“ populiarumo mažėjimo.

Vėliau konkurenciją dar labiau padidino žurnalai FHM, „Maxim“ bei „Stuff“. Tuomet p. Hefneris pasiūlė žanrą, kuris sparčiai išpopuliarėjo ir virto prekės ženklu – „Playboy Interview“.

„Playboy“ kalbino menininkus, aktorius, architektus, ekonomistus, kompozitorius, dirigentus, režisierius, žurnalistus, rašytojai, poetai, politikai, teologai.

Interviu lenkiškam „Playboy“ žurnalui yra davęs net popiežius Jonas Paulius II.

Patekti ant „Playboy“ viršelio vėl tapo daugelio žvaigždžių svajone, kaip ir būti pakviestam į legendinius „Playboy Mansion“ rengiamus vakarėlius.

1988 m. p. Hefneris pardavė visus savo nuostolingus viešbučius ir perdavė likusios imperijos valdymą – kabelinių televizijų šou ir licencijavimą – dukrai , o pats liko „Playboy“ žurnalo redaktorius.

„Playboy Enterprises“ pranešime apie p. Hefnerio mirtį teigiama, kad žurnalą „Playboy“ jo įkūrėjas redagavo iki paskutinių savo gyvenimo dienų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau