Lietuvos žaidimų kūrėja „Tutotoons“: spartų augimą skatina maži vaikai

Publikuota: 2017-09-28
Mantas Kavaliauskas, „Tutotoons“ prekės ženklu veikiančios žaidimų kūrimo UAB „Edukacinės sistemos“ vykdomasis direktorius ir įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mantas Kavaliauskas, „Tutotoons“ prekės ženklu veikiančios žaidimų kūrimo UAB „Edukacinės sistemos“ vykdomasis direktorius ir įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Su prekės ženklu „Tutotoon“ veikianti skaitmeninių žaidimų UAB „Edukacinės sistemos“ tobulina verslo modelį. Šalia mokamų žaidimų vis labiau skverbiasi ir reklama.

Kaune, Vilniuje ir Barselonoje savo biurus bei kontroliuojančiąją įmonę Jungtinėje Karalystėje turinti bendrovė kuria skaitmeninius žaidimus 3–11 metų vaikams. „Tutotoons“ žaidimai turi per 250 mln. parsisiuntimų, o kas mėnesį žaidimus įsijungiančių ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau