Interneto reklamos industrija: „Apple“ reklamų blokavimas yra sabotažas

Publikuota: 2017-09-22
Aly Songo („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Aly Songo („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.

Naujausioje „Apple“ mobiliųjų įrenginių operacinėje sistemoje „iOS 11“ kompanija nusprendė įdiegti ir „Safari“ naršyklei skirtą vartotojus internete sekiojančių reklamų blokavimo funkciją. Toks žingsnis kelia nerimą JAV interneto reklamos industrijai.

Jos atstovai parašė atvirą laišką „Apple“ vadovams: tikino, kad tokiu būdu „Apple“ griauna ekonominį interneto modelį, ir prašė dar kartą apsvarstyti šį sprendimą, skelbia „The Guardian“. Minima naršyklės „Safari“ funkcija pavadinta „protinga sekimo ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau