Lietuvė sukūrė išmaniųjų etikečių technologiją ir žengia į prekybos tinklus

Publikuota: 2017-08-28
Solveiga Pakštaitė, inovatyvias etiketes kuriančios bendrovės „Mimica“ įkūrėja ir vadovė: „Mažmenininkai daug maisto išmeta nespėję jo parduoti. Jeigu geros kokybės maistas nebūtų išmetamas, jų kaštai sumažėtų.“ Colino Whymano nuotr.
Solveiga Pakštaitė, inovatyvias etiketes kuriančios bendrovės „Mimica“ įkūrėja ir vadovė: „Mažmenininkai daug maisto išmeta nespėję jo parduoti. Jeigu geros kokybės maistas nebūtų išmetamas, jų kaštai sumažėtų.“ Colino Whymano nuotr.

Jungtinėje Karalystėje (JK) lietuvės įkurta bendrovė „Mimica“ įpusėjo investicijų pritraukimo etapą ir kitų metų pradžioje ruošiasi pristatyti apie maisto galiojimo laiką informuojančias išmaniąsias etiketes.

JK gyvenančios verslininkės Solveigos Pakštaitės bendrovė plėtoja želatinos pagrindu sukurtus indikatorius, kurie informuoja, kada maisto produktų galiojimo laikas baigiasi. Šis biologinis sprendimas yra gerokai tikslesnis nei ant pakuotės užrašytas ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau