„Alibaba“ pranoko lūkesčius, pajamos augo 56%

Publikuota: 2017-08-17
Aly Song („File Photo“/„Scanpix“) nuotr.
Aly Song („File Photo“/„Scanpix“) nuotr.

Kinijos elektroninės prekybos gigantė „Alibaba“ praėjusį ketvirtį demonstravo didesnį augimą nei buvo tikėtasi rinkoje. Jos pajamos didėjo 56% ir siekė 7,4 mlrd. USD per ketvirtį, kuris baigėsi birželį.

„Bloomberg“ analitikai prognozavo, kad kompanijos pajamos sudarys 7,2 mlrd. USD. Teigiama, kad spartesnį augimą labiausiai nulėmė Kinijos gyventojų aktyvesnis pigesnių ir geresnės kokybės prekių pirkimas.

Prie augimo prisidėjo ir pakeistas reklamos rodymo algoritmas. Bendrovė teigia, kad jo pagalba prekės ženklams pavyksta efektyviau pasiekti jos turimus 466 mln. aktyvių vartotojų.

Didžiąją dalį augimo ir sudarė e. prekybos platforma, kurios pajamos didėjo 58% ir siekė 6,3 mlrd. USD. Spartų augimą pademonstravo ir debesų kompiuterijos verslas, kuris padvigubėjo ir surinko 359 mln. USD pajamų. Teigiama, kad už šias paslaugas mokančių vartotojų skaičius pirmą kartą perkopė milijoną.

Tačiau kompanijos fizinių parduotuvių verslas proveržio, panašu, vis dar nepadarė. Milžinė nuo 2015 m. testuoja savo fizines parduotuves, veikiančias „Hema“ prekės ženklu. Šiose parduotuvėse apsipirkinėjimas vyksta išmaniaisiais telefonais. Be to, maistą galima gaminti patiems toje pačioje parduotuvėje. Taip pat galima internetu užsisakyti prekes į namus. Kinijoje veikia 13 tokių parduotuvių ir jose siekiame atrasti sinergiją tarp apsipirkimo fizinėse parduotuvėse ir internete.

Po rezultatų paskelbimo „Alibabos“ akcijos Niujorko biržoje „New York Stock Exchange“ pabrango 5%. Nuo metų pradžios šių akcijų kaina jau yra pakilusi 82%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių technologijų bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Bitė Lietuva, UAB150.60611.005584
Blue Bridge, UAB21.8841.18689
Tele2, UAB177.58847.322112
Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB19.120584349
Telia Lietuva, AB204.06538.6721.806
Atea, UAB53.151908358
Adform Lithuania, UAB20.0171.337497
Varle, UAB27.43051163
Huawei Technologies (Vilnius), UAB56.42042626
Western Union Processing Lithuania, UAB49.3744.4891.622
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
4 UAB „Visma Lietuva“ 1792,2% Vilniaus
18 UAB „DevBridge LT“ 950,1% Kauno
37 UAB „NFQ Technologies“ 658,9% Kauno
69 UAB „Oviosoft“ 500,1% Vilniaus
126 UAB „Autepra“ 357,8% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau