„Xiaomi“ aplenkė „Vivo“, pateko į populiariausiųjų penketuką

Publikuota: 2017-08-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kinijos gamintojai toliau šturmuoja išmaniųjų telefonų rinką. Tyrimų bendrovės pateikia skirtingus antrojo ketvirčio skaičius, bet dėl kelių dalykų visi sutaria: lyderiais išlieka „Samsung“ ir „Apple“, o dėl likusių 3 vietų populiariausių penketuke kovoja kinai.

Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su pirmuoju, lengviausiai pastebimas pasikeitimas įvyko penktoje lyderių lentelės pozicijoje. Bendrovės „International Data Corporation“ (IDC) duomenimis, pernai ir pirmąjį šių metų ketvirtį paskutinėje penketuko vietoje, pagal parduodamų telefonų skaičių ir užimamą rinkos dalį, buvo bendrovė „Vivo“. O antrąjį šių metų ketvirtį penktoje vietoje atsidūrė „Xiaomi“. Ji aplenkė „Vivo“ ir išstūmė ją iš populiariausiųjų penketuko.

„Xiaomi“ telefonus į Lietuvą importuojanti Lenkijos kapitalo didmeninės prekybos bendrovė „ABC Data Lietuva“ atsiųstame pranešime remiasi tyrimų bendrovės „Strategy Analytics“ duomenimis.

Ji skaičiuoja, kad per antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, gamintojų į prekybos vietas išsiųstų išmaniųjų telefonų skaičius augo 6%, iki 360 mln. vienetų. „Xiaomi“ telefonų išsiųsta 58% daugiau – 23,2 mln. vienetų.

„Strategy Analytics“ skaičiavimu „Xiaomi“ minimu laikotarpiu užėmė 6,4% pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos. Tuo pačiu laikotarpiu 2016 m. bendrovė turėjo 4,3% rinkos.

Bendrovės „International Data Corporation“ (IDC) duomenys, kuriais paprastai remiasi „Verslo žinios“, kiek kitokie. Šios bendrovės skaičiavimu, pasaulinė išmaniųjų telefonų rinka palyginamuoju laikotarpiu kiek susitraukė. IDC sako, kad šiemet antrąjį ketvirtį į prekybos vietas iš viso išsiųsta 341,6 mln. vienetų telefonų, 1,3% mažiau nei pernai tuo pat metu (346,1 mln. vienetų).

Tačiau IDC patvirtina, kad „Xiaomi“ padarė didelį šuolį ir išstūmė „Vivo“. IDC duomenimis, „Xiaomi“ pardavimus (į prekybos vietas) antrąjį ketvirtį padidino 58,9%, iki 21,2 mln. vienetų ir užėmė 6,2% rinkos.

Kinai sparčiai tobulėja

„Huawei“ išlieka trečioje vietoje (38,5 mln. vienetų ir 11,3% rinkos). „Oppo“ išlieka ketvirtoje vietoje (27,8 mln. vienetų ir 8,1% rinkos)

Šių metų birželio viduryje „Xiaomi“ išmanieji telefonai oficialiai pradėti platinti ir Lietuvoje.

„Lietuviai netruko įvertinti „Xiaomi“ įrenginių ir vos per dvi pirmąsias oficialios prekybos savaites „Xiaomi“ užėmė 2,1% išmaniųjų telefonų rinkos Lietuvoje. Kol kas dar neturime liepos mėnesio duomenų, tačiau prekybos pradžia, kaip ir tikėjomės, nuteikė labai optimistiškai“, – sako Tomas Janušauskas, „ABC Data Lietuva“ direktorius.

„Xiaomi“ regis, eina „Huawei“ pėdomis, kurios strategija yra gaminti pigesnius aukštos klasės telefonus ir investuoti kalnus pinigų į reklamą bei rinkodarą (taip pat rėmimą). Beje, pastarąjį strategijos punktą „Huawei“ galimai nusižiūrėtas nuo „Samsung“, kuri daug metų yra tarp daugiausiai pinigų rinkodarai ir reklamai išleidžiančių pasaulinių bendrovių.

Aišku, pastaraisiais metais „Huawei“ strategija, kaip ir telefonai, pakito. Bendrovės gaminami įrenginiai techniškai ir dizaino prasme gerokai patobulėjo, jų kainos (vertinant ne konkretaus modelio kainą, o bendrą kainų lygį) išaugo ir dabar yra vos mažesnės už „Samsung“. į labiau pasiturinčią pasikeitė ir Kinijos bendrovės tikslinė auditorija. Vaizdžiai kalbant, „Huawei“ įrenginiai kokybės ir kainos laiptais palypėjo kiek aukščiau, o jos vietą dabar užėmė „Xiaomi“, kurios įrenginiai (ne visi) dabar yra kiek sunkesni ir paprastesnio dizaino nei „Huawei“, bet ir kainuoja mažiau.

Galima daryti prielaidą, kad „Xiaomi“ veiklos strategija, tikslinė auditorija ir įrenginiai evoliucionuos panašia kryptimi kaip „Huawei“. Tiesa, „Xiaomi“ įkurta tik 2010 m. ir nors jau pasiekė nemažai (šį tą reiškia vien tai, kad jau išėjo į tarptautinę rinką), įmonė neturi tokių resursų, kokiais disponuoja milžinė „Huawei“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių technologijų bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Bitė Lietuva, UAB150.60611.005584
Tele2, UAB177.58847.322112
Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB19.120584349
Telia Lietuva, AB204.06538.6721.806
Atea, UAB53.151908358
Adform Lithuania, UAB20.0171.337497
CSC Baltic, UAB18.4831.379476
Varle, UAB27.43051163
Huawei Technologies (Vilnius), UAB56.42042626
Western Union Processing Lithuania, UAB49.3744.4891.622
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
4 UAB „Visma Lietuva“ 1792,2% Vilniaus
18 UAB „DevBridge LT“ 950,1% Kauno
37 UAB „NFQ Technologies“ 658,9% Kauno
69 UAB „Oviosoft“ 500,1% Vilniaus
126 UAB „Autepra“ 357,8% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau