„Tag of Joy“ iš antro žaidimo laukia sėkmės

Publikuota: 2017-06-01
Šarūnas Ledas, žaidimų kūrimo UAB „Tag of Joy“ vadovas: „Kai pasirodė „Pokemon Go“, visi pamatė, kad tai yra gera alternatyva žaidimui namuose. Dabar žmonės jau žino, kokia yra žaidimo mechanika, dėl to eiti į lauką nebėra gėda ar neįprasta.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Monster Buster“ žadimo vizualizacija.
Šarūnas Ledas, žaidimų kūrimo UAB „Tag of Joy“ vadovas: „Kai pasirodė „Pokemon Go“, visi pamatė, kad tai yra gera alternatyva žaidimui namuose. Dabar žmonės jau žino, kokia yra žaidimo mechanika, dėl to eiti į lauką nebėra gėda ar neįprasta.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr. „Monster Buster“ žadimo vizualizacija.

Vaikščioti po miestą ir per telefoną gatvėje pamatyti monstrus buvo galima ir iki populiariojo žaidimo „Pokemon Go“ atsiradimo. Lietuvių „Tag of Joy“ yra viena iš tų pasaulio bendrovių, kurios papildytosios realybės žaidimus kūrė dar prieš jiems tampant šauniems.

JAV kompanijos „Niantic“ kartu su „Nintendo“ ir „The Pokemon Company“ 2016 m. išleistas žaidimas „Pokemon Go“ tapo toks populiarus, kad gali pasirodyti, jog nuo jo prasidėjo papildytosios realybės žaidimų išmaniesiems įrenginiams era. Tačiau taip neb ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau