Lietuvos startuolį nupirko „InVision“

Bendradarbiavimo sprendimus dizaino kūrimui kurianti InVision perka Lietuvos startuolį TrackDuck.
Edmundas Balčikonis, TrackDuck prekės ženklu veikiančios UAB Gudri antis vadovas, teigia, kad sandorio suma nėra atskleidžiama dėl konfidencialumo sutarčių.
Gudri Antis buvo įsteigta 2013 m. p. Balčikonio ir poros bendraįkūrėjų iš Baltarusijos. Ji padeda dizaineriams ir klientams bendrauti kuriant interneto svetaines. Pavyzdžiui, įsidiegus TrackDuck sprendimą, klientas gali svetainėje pažymėti, kuriose vietose jam reikalingi pakeitimai. Bendrovė savo veiklą iki šiol vykdė iš Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos. Ji turėjo 3 darbuotojus. 2016 m. įmonės pajamos siekė apie 80.000 Eur.
2014 m. į šią bendrovę rizikos kapitalo fondų valdytojos Practica Capital ir Kima Ventures investavo po 100.000 Eur.
Mes jau seniai kalbėjomės su InVision, jie šiuo metu pasaulyje yra absoliučiai lyderiaujantys. Tai geriausia komanda, prie kurios galime prisijungti, žvelgiant iš bendradarbiavimo ir dizaino pusės, teigia p. Balčikonis.
Pasak jo, po įsigijimo TrackDuck toliau veiks savo prekės ženklu, komanda taip pat įsijungia į InVision gretas. Artimiausiu metu į TrackDuck bus integruoti ir ją nusipirkus bendrovės sprendimai.
Apsipirkinėja
JAV įsikūrusi InVision pastaruoju metu rinkoje aktyviai apsipirkinėja. Per pastaruosius 16 mėnesių ji jau nusipirko 7 bendroves.
2016 m. viduryje ši bendrovė pritraukė 55 mln. USD siekiančią D serijos investiciją. Į ją jau yra investavę tokie rizikos kapitalo fondai kaip Iconiq Capital, Accel Partners ir FirstMark Capital. Iš viso kompanija jau yra pritraukusi daugiau nei 130 mln. USD investicijų.
Clarkas Valbergas, InVision vykdomasis direktorius ir vienas iš įkūrėjų, yra sakęs, kad įsigijimai yra vykdomi ne tik dėl technologijų, bet siekiant gauti geriausius produktų vadybininkus, kurie išmanytų ir vadybą, ir dizainą, rašo TechCrunch.
Džiaugiamės priimdami tokią talentingą komandą kaip TrackDuck, su kurios pagalba gilinsime savo bendradarbiavimą su Atlassian, teigia p. Valbergas.
Pati bendrovė skelbia, kad tarp jos klientų yra tokios žinomos kompanijos kaip Salesforce, Disney, Netflix, Walmart ir Apple. InVision sprendimais pasaulyje naudojasi per 2 mln. klientų.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą