„Facebook“ neria giliau į papildytąją realybę

Publikuota: 2017-04-18
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ vykdomasis direktorius. Marianos Bazo („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ vykdomasis direktorius. Marianos Bazo („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.

Socialinį tinklą „Facebook“ valdanti bendrovė lenda giliau į papildytąją realybę. Pristatė naujus efektus, kuriais bus galima redaguoti nuotraukas, realiuoju laiku telefone matyti įvairia informacija papildytus vaizdus.

„Tai bus labai svarbi technologija, kuri pakeis mūsų naudojimosi išmaniuoju telefonu įpročius“, – kasmetinėje konferencijoje F8 kalbėjo Markas Zuckerbergas, „Facebook“ vykdomasis direktorius.

Vadovas pademonstravo, kad socialiniame tinkle atsiras panašūs sprendimai į tuos, kuriuos jau kurį laiką naudoja bendrovės konkurentė „Snap“, valdanti socialinį tinklą „Snapchat“. Su patobulinimais žmonės galės pridėti prie savo nuotraukų įvairius 3D objektus ir efektus. Tam bus naudojami dirbtinio intelekto elementai, todėl programinė įranga identifikuos žmogų ir jo dalis. Tai leis automatiškai tobulinti nuotraukas.

Pirmieji filtrai išmaniųjų telefonų programėlėje turėtų pasirodyti dar antradienio naktį. Visa ši kategorija pavadinta „Camera Effects“. Tiesa, kol kas sprendimo komerciniais tikslais, pavyzdžiui nusipirkti savo efektus, negalės. Vėliau tai turėtų būti leidžiama.

Iš pristatymo panašu, kad „Facebook“ galiausiai panaudojo įsigyto nuotraukų ir judančio vaizdo filtrus kuriančio startuolio iš Baltarusijos „Masquerade“ technologiją. Už neatskleidžiamą sumą šią bendrovę „Facebook“ įsigijo 2016 m. pradžioje.

Tačiau kompanija žengia giliau nei tik asmenukių pakeitimas papildytosios realybės elementais. Įvairūs technologiniai sprendimai ateityje veiks ir pastatų ar kitų objektų fotografijoms bei filmuotai medžiagai. Be to, visa tai bus galima keisti realiuoju laiku. Taigi, vizija, kad žmonės turės akinius, kurie leis papildyti įprastus vaizdus skaitmeniniais, persikelia į išmaniuosius telefonus.

Pavyzdžiui, p. Zuckerbergas pristatė, kad su išmaniuoju telefonu socialiniame tinkle bus galima žaisti papildytosios realybės žaidimus. Taip pat buvo pademonstruota, kaip kambario nuotraukoje galima pakeisti ne tik apšvietimą, bet ir, pavyzdžiui, pripildyti kambarį saldainiais ar paskandinti vandenyje.

„Nors virtualią vaizdo kamerą (leidžiančią pridėti papildytosios realybės sprendimus – VŽ) į savo programėles įdėjome gana vėlai, esu įsitikinęs, kad dabar šią technologiją gerokai pastūmėsime į priekį“, – konferencijoje kalbėjo vadovas.

Be to, įvairius papildytosios realybės filtrus galės kurti ir pavieniai žmonės. Taip „Facebook“ neturės visų filtrų kurti pati, priešingai nei pasielgė jos konkurentė „Snapchat“. Entuziastų sukurtais papildytosios realybės filtrais galės pasinaudoti ir kiti asmenys.

Virtuali realybė

Bendrovė taip pat pristatė „Facebook Spaces“ platformą virtualios realybės pokalbiams. Ji kol kas bus prieinama tik IT specialistų tinklui, kuris pirmasis išbando technologijas ir mėgina jas pritaikyti savo veiklose.

Pristatyme rodoma, kad „Facebook Spaces“ galės vykti dalykiniai pokalbiai, kuriuose asmenys matys kompiuterine grafika sumodeliuotus sužaidybintus vienas kito atvaizdus. Kad būtų galima naudotis virtualios realybės sprendimais reikės turėti bendrovės plėtojamus akinius „Oculus“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių technologijų bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Bitė Lietuva, UAB150.60611.005584
Blue Bridge, UAB21.8841.18689
Tele2, UAB177.58847.322112
Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB19.120584349
Telia Lietuva, AB204.06538.6721.806
Atea, UAB53.151908358
Adform Lithuania, UAB20.0171.337497
Varle, UAB27.43051163
Huawei Technologies (Vilnius), UAB56.42042626
Western Union Processing Lithuania, UAB49.3744.4891.622
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
4 UAB „Visma Lietuva“ 1792,2% Vilniaus
18 UAB „DevBridge LT“ 950,1% Kauno
37 UAB „NFQ Technologies“ 658,9% Kauno
69 UAB „Oviosoft“ 500,1% Vilniaus
126 UAB „Autepra“ 357,8% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau