UAB „Biosola“ panaudodama ES paramą plečia eksporto geografiją

Publikuota: 2010-10-12

Farmacijos įmonė „Biosola" gyvuoja ir sėkmingai plečia savo verslą jau antrą dešimtmetį. Jos veiklos sritis - vitaminų ir maisto papildų gamyba bei platinimas. Įmonės prekių ženklas „Gamtos namai" gerai žinomas ir vertinamas Lietuvos vartotojų.

UAB bdquo;Biosola" panaudodama ES paramą plečia eksporto geografijąFarmacijos įmonė bdquo;Biosola" gyvuoja ir sėkmingai plečia savo verslą jau antrą de scaron;imtmetį. Jos veiklos sritis - vitaminų ir maisto papildų gamyba bei platinimas. Įmonės prekių ženklas bdquo;Gamtos namai" gerai žinomas ir vertinamas Lietuvos vartotojų.UAB "Biosola" - viena i scaron; nedaugelio Lietuvos farmacijos įmonių, kuriose įdiegti Geros gamybos praktikos ir Geros platinimo praktikos reikalavimai. Geros gamybos praktika - tai kokybės užtikrinimo sistemos dalis, garantuojanti, kad produktai gaminami, fasuojami ir platinami laikantis visų nurodytų reikalavimų, todėl yra auk scaron;tos kokybės ir saugūs vartoti.Ie scaron;kodama naujų eksporto rinkų ir siekdama didinti eksporto apimtis UAB bdquo;Biosola" pasinaudojo galimybe ir pateikė parai scaron;ką ES paramai pagal priemonę bdquo;Naujos galimybės" gauti.
Pagal Lietuvos 2007 - 2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę bdquo;Naujos galimybės" projektui bdquo;UAB bdquo;Biosola" pardavimų Kazachstano rinkoje didinimas" buvo skirta 200.000 litų parama i scaron; regioninės plėtros fondo. Bendra projekto vertė siekė 300.000 litų.Pagrindinis projekto tikslas yra prisidėti prie prioritetinio Lietuvos Ūkio eksporto sektoriaus augimo, taip pat plėsti UAB bdquo;Biosola" eksporto geografiją, didinti užimamą rinkos dalį užsienio scaron;alyse.Sėkmingai įgyvendinto projekto metų i scaron; ES fondų buvo finansuojami Kazachstano rinkos tyrimas ir eksporto plėtros strategija, dėka kurių nustatytas scaron;alies rinkos dydis ir potencialas, rinkos augimo galimybės ir pelningumas, galima distribucijos sistema ir pardavimų plėtros sėkmės veiksniai. Taip pat i scaron;analizuota konkurencinė aplinka.Priemonės bdquo;Naujos galimybės" lė scaron;omis buvo finansuojamas įmonės ir jos produkcijos prezentacija Kazachstane vykusioje tarptautinėje parodoje. Buvo pristatyta įmonės gaminama produkcija bei užmegzti naudingi verslo ry scaron;iai. Taip pat i scaron; paramos lė scaron;ų buvo finansuojama įmonės ir jos produkcijos pristatymui reikalingos rinkodaros medžiagos gamyba.Įvykdyto projekto dėka per ateinančius 3 metus po projekto pabaigos UAB bdquo;Biosola" numato pasiekti 20 procentų įmonės veiklos eksporto dalies augimą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau