Iš kūrybos „Youtube“ galima uždirbti

Publikuota: 2015-06-13
Atnaujinta 2015-06-22 13:47
Nuotrauka: Reuters/Scanpix
„Verslo žinios“

Vos daugiau nei mėnesį Lietuvoje veikianti „Youtube“ Partnerių programa didina kuriančių ir iš to uždirbančių žmonių skaičių. Aktyviausi turinio kūrėjai Lietuvoje jau dabar per mėnesį uždirba iki 1.500 Eur.

Rokas Kondratas, oficialaus „YouTube“ kanalų tinklo „Videostars.lt“ vadovas ir įkūrėjas, teigia, kad pasiūlymą gauti pajamų kuriant turinį „YouTube“ Lietuvos kūrėjams tinklas pateikė jau prieš pusmetį. Skaičiuojama, kad turinio kūrėjai (kiekvienas jų turi vadinamąjį savo kanalą) gauna 55% jame parodytos reklamos pajamų, likę atitenka „Google“, kuriai ir priklauso „YouTube“.„Lietuvoje matome nuolatinį tiek kūrėjų, tiek vartotojų skaičiaus augimą „Youtube“, o parodytas „Youtube“ dėmesys šį procesą dar pagreitins, – kalba p. Kondratas.– Vartotojams tai suteiks daugiau kokybiškesnio turinio, o kanalų savininkai, matydami rezultatus, galės drąsiau kurti.“Jis teigia, kad tokia Partnerystės programa ir kanalų tinklai kaip „Videostars.lt“ Vakarų šalyse veikia jau ne vienus metus ir yra šiuolaikinės interneto ekosistemos palydovai.

Buria jaunus žmones Domas Vyšniauskas, vienas skaitmeninės rinkodaros mokymų „Digital Academy“ iniciatorių, pritaria, kad pristatytoji „Youtube“ programa inicijuoja naujus projektus.Vienas tokių – po „Digital Academy“ sparnu suburtas daugiau nei 200 jaunų turinio kūrėjų klasteris „CreatorHub“.„Tai bendras mūsų, Dizaino kolegijos, VGTU, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ projektas. Norime sukurti erdvę, kurioje kūrėjai galėtų turėti visą reikiamą techninę infrastruktūrą. Vaizdo turinio poreikis internete vis didėja“, – kalba p. Vyšniauskas ir priduria, kad jaunieji kūrėjai jau išbandė savo jėgas kurdami reklamos klipus „Youtube“.„CreatorHub“ turėjo nemažai ambicijų kurti ir serialą „TV3 Play“ televizijai. Studentai jau buvo įdėję nemažai darbo, iš 11 scenarijų buvo atrinktas stipriausias, jie dalyvavo konkurse, tačiau, abiem pusėms nesusiderėjus dėl finansinių sąlygų, derybos nutrūko“, – pasakoja p. Vyšniauskas. Tačiau jaunieji kūrėjai turi ir kitų užsakymų.„Skelbiu.lt“ neseniai pasirašė sutartį su „CretorHub“ ir planuoja naują virusinę kampaniją šiame kanale.

Uždarbis vilioja „Verslas dar neišnaudoja savo galimybių „Youtube“. Kasdien čia užsuka daugybė žmonių ir juos pasiekti tikrai lengva. Kita vertus, lietuviška reklama „Youtube“ skaičiuoja dar tik vienus metus, tad tikrai yra, kur augti ir tobulėti. Neabejoju, kad didieji Lietuvos naujienų portalai, suvokdami vaizdo turinio naudą, taip pat pradės judėti į „Youtube“ platformą, nes vartotojai jau seniai ten yra ir laukia kokybiško, įdomaus turinio“, – tikisi p. Kondratas.Šiuo metu „Videostars.lt“ jungia per 130 turinio kūrėjų – per pusantro mėnesio jų skaičius išaugo 40-ia.„Klientams padedame ne tik monetizuoti savo kanalus, bet ir konsultuojame, kaip auginti prenumeratorių skaičius“, – teigia p. Kondratas. Jis skaičiuoja, kad lietuviškieji kanalai per mėnesį uždirba nuo maždaug 150 iki 1.500 Eur.„Tačiau yra pavyzdžių, kai atskirais mėnesiais jų pajamos siekia ir 3.000–4.300 Eur per mėnesį. Daugiausia atsiriekia tie, kurie turi gausiausiai prenumeratorių ir bent dalį auditorijos pritraukia iš užsienio, – teigia p. Kondratas. – Lietuvoje šiandien matome vis daugiau jaunų žvaigždžių, kurios gimė socialiniuose tinkluose. Ne viena jų sulaukė TV siūlymų, tačiau dažniau interneto žvaigždės lieka karaliauti virtualiojoje erdvėje“, – šypsosi p. Kondratas.

Labiau išnaudoja LRT Iš žiniasklaidos kanalų, anot p. Kondrato, profesionaliausiai „Youtube“ išnaudoja LRT.„Ji kol kas vienintelė tikslingai dirba šia linkme ir gauna duoklę atgal – žiūrovų. Tai būdas neatsilikti šiandieniame pasaulyje. Visos didžiosios užsienio žiniasklaidos priemonės turi „Youtube“ kanalus ir skelbia čia trumpus klipus. Taip jos vilioja žiūrovus į savo interneto platformas, – kalba p. Kondratas. – Tikėtina, kad artimiausiu metu ir Lietuvoje matysime daugiau viešai žinomų žmonių, kurie dabar domisi galimybėmis turėti savo asmenines laidas ir kanalus „Youtube“ platformoje.“Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ birželio 3 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Į tarptautinius vandenis – su užsienietišku vardu 6

Ūkio ministerija parengė Civilinio kodekso pataisas, grąžinančias verslininkams galimybę registruoti...

Rinkodara
06:30
Uždraudus alkoholio reklamą, kliuvo ir pieno barui Premium

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas, kurio padarinius jau pajuto ir su tuo...

Rinkodara
06:00
„Apranga“ atsisakė specializuotų „Desigual“ parduotuvių

Didžiausia prekybos drabužiais grupė „Apranga“ uždarė tris ispanų prekės ženklo „Desigual“ parduotuves...

Žiūrovų įpročiai: prie televizorių ekranų suvienija sportas

Daugiausiai Baltijos šalių žiūrovų pernai sutraukė brangiausia visų laikų bokso dvikova tarp Floydo...

Rinkodara
2018.01.22
Suteikia viltį, kad vėl bus galima registruoti nelietuviškus pavadinimus Premium 8

Politikai nusiteikę keisti teisės aktus ir vėl leisti registruoti nelietuviškus įmonių pavadinimus.

Rinkodara
2018.01.22
Jėgas sujungė dvi interneto sprendimų bendrovės Premium 1

Šių metų pradžioje susijungė dvi interneto sprendimų bendrovės – UAB „Fresh media“ ir UAB „Kitoks.com“. Nuo...

Rinkodara
2018.01.22
Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka 1

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro...

Rinkodara
2018.01.21
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą...

Rinkodara
2018.01.19
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
TV3 raiškiuoju formatu mato dar ne visi 23

Nuo sausio pradžios TV3 ir TV6 kanalų HD signalai yra siūlomi visiems retransliuotojams, tačiau kol kas ne...

Rinkodara
2018.01.18
LRT ruošiasi proveržiui internete, kuria mokamą vaizdų biblioteką Premium 11

Visuomeninis transliuotojas LRT stiprina pozicijas internete ir tam kuria naują departamentą. Bus kuriami ir...

Rinkodara
2018.01.18
„Huracan Coffee“ Gedimino pr. 20 nebus, Danys sumokėjo kompensaciją Premium

Finansų ekspertas Antanas Danys suvaldė savo investiciją į komercinės paskirties pastatą, esantį Gedimino pr.

„Coca-Cola“: apie naują prekės ženklą, besikeičiantį vartojimą, sėkmės receptą Premium

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos...

Rinkodara
2018.01.18
„Iliustruotąjį mokslą“ leis „Žmogaus studijų centras“ 3

Žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidybos teises Lietuvoje iš „Bonnier Publications“ įgijo UAB „Žmogaus...

Rinkodara
2018.01.17
Tarp savaitės reklamų: „Vilniaus duonos“ ir „Tele2“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: bauginantis „Tele2“ klipas (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.01.16
„LPP Lithuania“ pajamas didino beveik ketvirtadaliu Premium 2

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip...

Akcijų karuselė: kaip parduoti be nuolaidos 1

Daugelis verslų šiandien gyvena nuolatinėje akcijų karuselėje: vieną kartą pasiūlius nuolaidą, klientai to...

Rinkodara
2018.01.15
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
„Luminor“ turi naują komunikacijos vadovę 14

Giedrei Bielskytei, „Rimi Lietuvos“ viešųjų ryšių vadovei šis penktadienis bus paskutinė darbo diena vieną...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau